Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. bricksquad975x

    Te koop: Hyperpro Combikit CBR600F4i(FS) 2001-2006

    1x set Progressieve Voorveren. 1x Progressieve achterveer gemonteerd op standaardschokbreker. De schrokbreker heeft een preload ring die vast zit. Ik doe ze weg omdat ze overcompleet zijn na verkoop motor. Zelf erg veel plezier aan deze set beleefd! Vraagprijs 140,-
  2. bricksquad975x

    Banden en CBR1000RR onderdelen

    Te koop onderdelen CBR1000rr SC59 en Slicks Front: 1x Pirelli Supercorsa V3 SC1 120/70 R17 dot 5218 50,- Schouder: 2mm tot indicator L/R 1x Pirelli Superbike slick SC3 dot 0618 120/70 R17 60,- Schouder 3mm L/R 1x Bridgestone V02 Soft 120/600 dot 3417 60,- Schouder 2,8 L/R 3,0mm 1x Metzeler...
  3. bricksquad975x

    CBR600FS 2001 Racekuipset

    Kleur: Fluor en gloss zwart. Betreft: Glasvezel Bovenkuip Onderkuip (volledig gesloten conform keuringseis) Staart kuip (Inc racezitje, foam.) Quick fasteners 6x Exclusief: Tank en spatbord. Staat: Gebruiksporen. Herstelwerk (epoxy) zichtbaar maar is structureel in zeer goede staat. Onlangs...
  4. bricksquad975x

    Het Geometrie Topic

    Ik ben best benieuwd of er nog meer mensen zijn die het interessant vinden om te praten over geometrische verandering aan hun motoren. Daarom de openingsvraag Heb je geometrisch je motor aangepast voor beter rijgedrag? Zo ja, Wat? Kon je direct en duidelijk verschil waarnemen? Hoe precies heb...
  5. bricksquad975x

    Gezocht: Milieumat gebruikt

    Dag vrienden! Heeft er nog iemand een milieu mat liggen die ze niet gebruiken? Het merk of de kleur maakt me niet uit plaatje voor inspiratie:
  6. bricksquad975x

    Gezocht: Gebruikte circuitbanden 120/180

    Hebben er nog mensen wat over/liggen? Kon helaas geen actieve thread meer vinden dus dan maar een nieuwe! Love u
  7. bricksquad975x

    Te koop: Pirelli Rosso Corsa II ongebruikt

    Dot 1118. Af te halen in Groningen. Mogelijkheid om af te spreken op circuit Assen. Alles in overleg. Prijs: 100 euro
  8. bricksquad975x

    Aangeboden: CRT 17 Mei Sportrijders

    Vrij weinig aan toe te voegen :) Vraagprijs 190,-
  9. bricksquad975x

    AIM Mychron lite op Assen..

    Helaas is de handleiding van de Mychron (oud model gele voorkant) ontoereikend. Dus hopelijk heeft iemand er hier ervaring mee. Ik kreeg vorige keer op circuit erg inconsistente tijden te zien op de timer soms had ik het idee dat ik hem zelf niet goed had gestart omdat die al bij L6 stond bij...
  10. bricksquad975x

    Racekuip Zitje CBR600FS

    Beste vrienden, Ik heb een racekont gemonteerd alvast ter voorbereiding van de komende ciruitdagen, nu flext het zitje (logischerwijs) als ik er op ga zitten. De kuip kan vooral bij de tank het niet helemaal meer aan. Hij knikt niet helemaal door maar het mag van mij wel iets solider...
  11. bricksquad975x

    Gezocht: AIM Mychron Light

    Ik zoek nog een goedkope laptimer(infrarood). Baken niet perse nodig. Graag wel met een werkende sensor!
  12. bricksquad975x

    Te koop: Racetec EVO Laarzen 46 Zwart/Geel

    Edit: Oeps RST niet in de titel vermeld, maar dat is het merk van de Laarzen! Helaas zijn deze mij net een tikkie te klein. Dus verkoop ik ze liever voordat ik ze buiten uitprobeer. De laarzen zijn in totale nieuwstaat met de tags er nog en in de originele doos. Kleur: Zwart/Fluor Geel...
  13. bricksquad975x

    Te Koop: RST Tractech EVO Laarzen 46

    Helaas zijn deze mij net een tikkie te klein. Dus verkoop ik ze liever voordat ik ze buiten uitprobeer. De laarzen zijn in totale nieuwstaat met de tags er nog en in de originele doos. Kleur: Zwart/Fluor Geel (Let op: op de sticker staat fluor green, maar het is toch echt geel) Prijs...
  14. bricksquad975x

    Performance/Race onderdelen CBR600FS/F4i

    Ik ben op zoek naar onder andere het volgende -Set Velgen -Rem-Schakel sets -Powercommander of soortgelijk -Full system uitlaten Please! Als iemand wat weet let me know!
  15. bricksquad975x

    Goedkoop de winter door: BT023 Te Koop

    Mooie sport tour band. Kan nog ontzettend veel mee gereden worden. In de verkoop omdat ik over ben gestapt op hypersport banden. Wie kan ik blij maken? Voor: BT023F GT 120/70 Achter: BT023R 180/55 Profiel F: 2.4mm tot wear indicator R: 2.4mm tot wear indicator (Gemeten niet gegokt)...
  16. bricksquad975x

    Wie herkent deze rider?

    Toevallig iemand van hier? Reed op een Ninja
  17. bricksquad975x

    Ervaringen Danmoto rearsets

    Dag vrienden, Heeft er iemand ervaring met de rearsets van Danmoto? Ben benieuwd lijkt mij een leuke add-on.
  18. bricksquad975x

    Koppelingdeksel CBR600F Sport

    He jongens! Ik ben op zoek naar een koppelingsdeksel voor een CBR600FS 2001. Voor dit specifieke model kan ik niks vinden. Weet iemand mischien waar deze te vinden is en ik ook bijvoorbeeld een 2000 model deksel kan gebruiken?
  19. bricksquad975x

    Gezocht: Pitbord en Bandenwarmers

    Mischien niet de beste timing in het seizoen maar ik gooi hem er toch even uit: Ik zoek bandenwarmers -120/180 -Pitbord evt inc toebehoren Let me know!
  20. bricksquad975x

    Velgenset CBR600F4i

    Anything you got. Let me know!
  21. bricksquad975x

    Gezocht: Race Overal in Lengte Maten

    Wie kan mij helpen? Ik ben 2m en zoek een tweedehands race overall in lengte maten van ong 106-108. Iemand toevallig nog wat in de verkoop staan? Groetjes
  22. bricksquad975x

    Circuit Techniek(Positie verandering)

    Mischien kunnen jullie helpen: Bij mijn vorige circuit dag werd mij verteld dat ik de motor iets meer tot rust moet laten komen voor de bocht. Nu heb ik zelf vernomen dat ik in hoge snelheid erg aan het stuur ga trekken als ik verzit van de ene naar de andere kant van de fiets. Dit...
  23. bricksquad975x

    Wanneer upgrade je je veren(Circuit)

    Wie kan mij informeren over wanneer het aan te raden is om je veren te upgraden voor circuit gebruik. Ik rij nu nog een OEM CBR600FS 2001. Ik heb gisteren op Assen meerdere coureurs en monteurs gesproken en die zeiden allemaal toch wat anders. Ik ben zon 91kg in burger en begin langzaam dichter...
  24. bricksquad975x

    Te koop: Bridgestone BT023 Set

    Mooie sport tour band. Voor: BT023F GT 120/70 Achter: BT023R 180/55 Profiel F: 2.4mm tot wear indicator R: 2.4mm tot wear indicator (Gemeten niet gegokt) DOT:0215 Te koop als set. Af te halen in Groningen-Zuid. Vraagprijs 110 euro
  25. bricksquad975x

    Gezocht: MFers CRT 1 Juni Assen

    Zijn er nog MFers aanwezig? Ik kom graag in contact met jullie! @Mod: Excuus verkeerde plek, wie wijst mij de goede even aan?
Terug
Bovenaan Onderaan