Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. M

    Pvc banner suzuki evil twin superbike

    4 sale..spandoekske van 1.82 x 0.56m Biedennnn!
  2. M

    Ktm rugzak

    Originele hardshell rugzak van KTM. Type Ogio No Drag Mach 3. Zeer fijne rugzak die bekend staat om het beperkte aantal straps.  Gaat weg vanwege aanschaf andere motor.vraagprijs €110
  3. M

    Garage-opruiming ktm rc8

    Omdat mijn rc8 plaats gaat maken voor een 1199 panigale, heb ik e.e.a. niet meer nodig. Setje wielen incl schijven & regenbanden, excl bokje :) €650 Airtubes €25 Sbs carbon remblokken €70 Carbon dynamo cover €50 Linker kuipdeel €75
  4. M

    Black Beauty Tl1000s part out

    Ik kan de verleiding voor een nieuwe bike ook niet weerstaan.. daarom bij deze part-out van de tls. Toch met een beetje pijn in het hart, maar heb dr veel fun mee gehad. mail: bjorneneefke @ home. nl tel: 06-48931014 slechte foto van de knippers...
  5. M

    TK: topkoffer pan european st1100

    dusss te koop wegens geen Pan meer in de schuur :) topkoffer met ruggesteun. incl grondplaat en 4 bouten. Merk Givi, type 36 €100,- ex verzend. 06-48931014
  6. M

    GZ: motorhefbrug

    dus....gezocht een motorhefbrug. geen eigenbouw of 1 met houten wielen die door fred flinstone zelf gemaakt zijn. bediening mag gewoon met voetpomp zijn.
  7. M

    vroegah, toen had je pas topics

    zo, weer een aftrap voor het bijna-einde van de vrijdagmiddag. weet je nog, vroegah. toen waren er meer vrijdagtopics dan ongeintopics. mensen deden toen d'r best om een goed topic te maken voor het vrijdag-vertier. er werd wel eens een samenvatting van de week gemaakt.. heerlijke humor was...
  8. M

    begriep d'r nix van

    ik krijg mn tl1000 niet meer aan de praat. reageert helemaal nergens meer op? begriep dr helemoal nix van. iemand tips en tricks?
  9. M

    TL1000 after summer meeting

    datum: zaterdag 16 oktober waar: Marion's Speedservice Guido Gezellelaan 40 4624 GM Bergen op Zoom Programma: 9.30u start dyno-runs heb nu rekening gehouden met max 4 runs a 15 min. 10.30u vertrek route +-12.30u aankomst in Drimmelen (106km...
  10. M

    GZ: 8 juni zandvoort groep 2

    GZ: 8 juni zandvoort groep 2 nul zes 48931014
  11. M

    probleem met garmin 2610

    pas van vrienden een 2610 overgenomen. hebben zelf het pakket nieuw gekocht, dus alles legaal. ik heb met mapsource een routje gemaakt in Clervaux. ff een uitblaassritje aangezien we van de zomer met de schoonouwelui een weekendje gaan rijden. kan ik 's avonds mn ei nog ff kwijt daar :)...
  12. M

    TK suzuki gsx-r 600 2003

    bij deze te koop, mijn circuitfiets. heb deze eind vorig jaar overgenomen van party marty omdat hij toen op zoek ging naar iets nieuwers. aangezien ik ook weer mijn ogen heb uitgekeken op Zolder, ga ik ook op zoek naar iets nieuwers. Sindsdien heb ik 4x met deze motor gereden op het circuit...
  13. M

    GZ: slicks

    nja bij deze dus gezocht voor mn gix 600 k3...setje(s) gebruikte slicks.. voorkantje 120 breed, achter 180 nulzes48931014
  14. M

    verstelbare clip-ons 50mm

    50mm clip-ons te koop, volledig verstelbaar. prijs 90 incl verzenden nul6 48931014
  15. M

    GZ: voorwiel gsxr 600 k3

    zoals de titel zegt, voorwiel gezocht zonder schijven,zonder band, alleen van 600,750 gaat niet passen.
  16. M

    TK: gpt laptimer

    bij deze te koop laptimer, dussss display met nieuw batterijke, sensor en baken + auto-accu. statiefje baken is foetsie. 100 euro ex verzend. gaat weg wegens timer via RaceChrono op de Neukia 0 zes 48931014
  17. M

    TK: 6-zuiger remklauwen suzuki tl1000r/s

    Wegens gixxer '06 voorvork project te koop in nieuwstaat verkerende remklauwen. remblokken zitten op iets minder dan de helft qua slijtage. klauwen zijn in de kerstvakantie helemaal uit elkaar geweest en gereinigd. prijs incl. verzenden 150,00 euri's 0 zes 48931014
  18. M

    Racen op een gsx-r (01 e.v.)

    In navolging op het Racen op een oude GSXR (86 t/m 00) topic bij deze een topicje over de wat jongere hokken.. dus denk jij snel te zijn of gewoon fun in 't circuitrijden op je gix..post hier je stories pictures en andere meuk :W Kickoff: Meylie
  19. M

    TK: Honda Pan European (ST1100)

    Bij deze de motor van ons pa te koop: Wegens beeindiging hobby, aangeboden Honda Pan European, in nieuwstaat, perfekt dealer-onderhouden, nieuwe accu, prima banden; kleur donkerblauw metallic. Voor de echte liefhebber.Motor gaat niet weg wegens geldgebrek, dus aub geen onzinbiedingen. prijs...
  20. M

    GZ: ram air tube gsx r 600 k3

    voor de rechtse kant (gaskant) alvast bedankt
  21. M

    TK: Veel verschillende suzuki tl1000s onderdelen

    bij deze te koop een hele shitload aan onderdeeltjes. kheb ook nog distributiekettinkjes en geleiders liggen, en meer van dat soort klein spul. pm/bel maar als je iets zoekt wat niet op de foto staat wat toch met blok te maken heeft: 06 48931014
  22. M

    fzr600 circuitfiets

    Bij deze ga ik afscheid nemen van de fzr. beetje mixed-feelings, het is mn 1e circuitfiets. echt een heerlijke machine die remt als een malle en jankt als een dolle. Een super fiets om het circuitrijden te leren kennen. Achterblijven zul je met deze zeker niet doen. kort samen gevat...
  23. M

    circuitdagen: 20-21 juli Ecuyers voor 2 personen

    namens maatje van me: Door mijn Evenwichtsproblemen moet ik mijn circuitdagen verkopen, en mijne makker past daarom ook. Dus te koop 2x den trackdaysdubbel voor nu maandag en dinsdag in Ecuyers. €275 voor de vier dagen samen. Ook de reservatie van de B&B in le Charmel zijn over te nemen...
  24. M

    Waar was ik ?

    We zijn 2 jaar geleden naar Vianden geweest in Luxemburg. Onderweg daarnaar toe reden we over een weg wat echt geweldig was om te scheuren. Maar we weten niet meer waar het was |( Maby kennen jullie het ? We reden eerst door dit dorp. Welk dorp was dit ? en daarna reden we...
  25. M

    open dag speed-service bergen op zoom met rollenbank

    www.speed-service.nl as zaterdag 13 juni open dag bij hans. staat testbank buiten, leuk om ff een run te maken tegen leuk prijsje dit is geen spam, gewoon tevreden klant :Y
Terug
Bovenaan Onderaan