Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nephthys
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nephthys

    Difi Alena damesjas 40

    Ik heb hier nog een leren jas liggen van Difi maat 40. Nog geen 10x gedragen omdat hij toch te ruim zit een andere jas gekocht. Je ziet het wel iets bij de witte vlakken dat hij gebruikt is maar verder echt in perfecte staat. Vorig jaar gekocht, nieuwprijs was €269. Maak er liever iemand...
  2. Nephthys

    tank suzuki gs500

    Ik zoek een andere benzinetank voor mijn gs500 uit '92. Kleur maakt niet uit, wat beschadigingen ook niet als de binnenkant maar goed is. Mijn huidige is doorgeroest.
  3. Nephthys

    aansluiten honeywell galaxy g2-20

    Is hier iemand bekend met elektrotechniek/beveiligingstechniek? Ik heb al wat rondgevraagd op mf maar nog niemand gevonden die het kan doen. Ik heb een nieuw Honeywell galaxy g2-20 alarmsysteem voor in de garage en in huis, alleen deze moet nog ingesteld worden. Het is een stuk makkelijker...
  4. Nephthys

    ducati monster s2r achterlicht

    Ik heb nog een origineel achterlicht liggen van een ducati monster s2r800. Hij mag weg omdat ik een wit achterlicht heb. Zit er al op sinds ik hem heb gekocht, het origineel is bijna niet gebruikt.
  5. Nephthys

    spiegels ducati monster s2r

    Ik heb nog originele spiegels van een ducati monster s2r800 liggen.
  6. Nephthys

    kettingbeschermer ducati s2r s4r

    Ik heb nog een originele kettingbeschermer liggen van een ducati monster s2r800, past volgens mij ook op andere monsters. Het is zo'n zelfde als op het plaatje:
  7. Nephthys

    motormover

    Hele handige en stabiele motormover/motorverplaatser voor als je weinig ruimte hebt om een bocht te maken. Hij is instelbaar voor verschillende maten banden. Ik heb hem gekocht maar eigenlijk nooit nodig gehad omdat ik verhuisd ben. Mag weg voor een mooie MF prijs van 70 euro. Dit is ook gelijk...
  8. Nephthys

    Battlax BT020 110/70 band

    Ik heb nog een voorband te koop. Er zit nog genoeg profiel op. Heb pas 2 andere banden onder mn motor laten zetten, en ik had liever allebei hetzelfde merk/type. Vandaar dat deze nu overbodig is. Voor degene die een leuk prijsje biedt mag hij weg.
  9. Nephthys

    Foto's maken op Assen

    Ik ga eind deze maand naar Assen om foto's te maken. Weet iemand of je gewoon overal kan komen langs de baan of zijn er maar bepaalde plekken? En welke locaties zijn het beste om te staan? Ik kon niet zoveel vinden met de search :P
  10. Nephthys

    4 LED knippers

    Ik heb nog 4 LED knippers te koop omdat ik zelf toch andere heb genomen. Ze zijn nog helemaal nieuw. Bieden vanaf 15 euro voor de hele set. (eventueel ook nog een LED Relais of weerstandjes erbij)
  11. Nephthys

    2 LED knipperlichten

    Ik heb 2 nieuwe setjes knippers gekocht maar kwam erachter dat ze net te kort zijn aan de voorkant, mn windscherm steekt helaas teveel uit aan de zijkanten waardoor ze er wat achter zitten. Zijn dus nog helemaal nieuw. (eventueel heb ik er ook nog weerstandjes bij) Bieden vanaf 10 euro voor...
  12. Nephthys

    weerstandjes voor LED knippers

    Ik heb nog 3 setjes van 2 weerstandjes liggen. Dit is meestal nodig als je je normale knipperlichten vervangt voor LED knippers. 12V25W Vraagprijs: 10,- per setje van 2 (bij interesse stuur even een pm)
  13. Nephthys

    Bagegerol 50L

    Ik heb nog een bagagerol liggen van 50 liter. Nooit gebruikt, kaartjes zitten er nog aan. Heb hem vorig seizoen gekocht maar heb tot nu toe altijd genoeg gehad aan alleen een tanktas dus hij mag weg voor een goed bod :)
  14. Nephthys

    Difi leren dames motorbroek

    Difi twin lady motorbroek maat 21, komt overeen met maat 40/42. Heb hem vorig jaar eind zomer gekocht. Zat vrij strak en dacht dat hij wel wat zou uitrekken, maar tot op heden zit hij helaas nog steeds te strak vandaar de verkoop. Heb hem nog geen 10x gedragen. Altijd met legging eronder...
  15. Nephthys

    originele spiegels en knippers ducati s2r 800

    Ik heb nog originele spiegels en oranje knipperlichten liggen van een ducati s2r800 :) voor een goed bod mogen ze weg.
  16. Nephthys

    Tankpad zwart/grijs/zilver kleurig

    Ik heb nog een tankpad liggen, zit nog in de verpakking. Deze wordt verkocht omdat hij niet bij mijn huidige motor past.
  17. Nephthys

    paddockstand voor enkelzijdige achterbrug en voorkant

    Ik zoek voor mijn Ducati monster paddockstands voor achter en voor.
  18. Nephthys

    nieuw muur of grondanker art4 abus

    Zit nog in de verpakking. Is art4 goedgekeurd dus voor diefstalverzekering. De foto is een voorbeeld :) Vraagprijs: 65,-[55,- DOCLIB=990128,c2caf78fed28d3e11a0bbab355820f9c,20961,0,0]
  19. Nephthys

    rem en koppelingshendel ducati s2r800

    Ik heb hier nog een gloednieuw setje hendels liggen voor de Ducati Monster s2r800. De hendels zijn instelbaar. Vraagprijs 60€
  20. Nephthys

    Katvervanger ducati s2r800

    Ik ben op zoek naar een katvervanger voor de ducati monster s2r800.
  21. Nephthys

    tk rode wheelstriping

    Ik heb nog setjes rode wheelstriping liggen die ik toch niet ga gebruiken. 1 zo'n stickervel is genoeg voor 1 band aan beide kanten. Totaal dus bijna genoeg voor 4 banden. Van 1 vel heb ik 1 stickertje gebruikt om te testen. (op de foto lijkt de kleur iets donkerder dan in werkelijkheid)
  22. Nephthys

    TK Nieuwe Ducati rem en schakel hendel

    Nog een nieuw setjes hendel voor de Ducati Monster 900 1000 S2R1000 S4R Ze passen niet op de S2R800 vandaar dat ik ze verkoop. Vraagprijs 30,-
  23. Nephthys

    HJC helm xxl 64 geel

    Te koop aangeboden: Een gele HJC helm in de maat xxl. Ik heb deze helm zelf alleen gebruik met rijlessen en daarna een andere (kleinere) helm gekocht. Er zitten wel wat kleine krasjes op. Zie de foto's. Helm is nooit gevallen oid. Ik heb er ongeveer 180,- voor betaald. Doe een goed...
  24. Nephthys

    verstelbare rem en schakel hendels

    Ik zoek een setje verstelbare rem/koppeling hendels die passen op een Ducati s2r 800 uit 2007.
  25. Nephthys

    standaard gs500

    Te Koop: Ik heb nog een standaard van een oud model gs500, dus voor het jaar 2000. Met bijbehorende kabels. Doe een goed bod en hij is voor jou
Terug
Bovenaan Onderaan