Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    Kymco Dink 200i wil niet starten, wie weet er meer van?

    Het volgende, een niet lopende Kymco Dink 200i gekocht, makkelijk voor in de buurt, ofzoiets....:+ Het bekende verhaaltje van ''rijdend weggezet'' aldus de vorige eigenaar. Tevens had hij al wat dingetje geprobeerd als een nieuwe bougie etc. Ik ben niet heel bekend met scooters en...
  2. S

    [GZ] 16,5 inch (SM) voorband band

    :W Heeft iemand wellicht nog een 16,5 inch voorbandje liggen die niet meer gebruikt wordt? Als je iets hebt liggen hoor ik het graag :)
  3. S

    [GZ] 17 inch achterband

    Heeft iemand nog een leuk bruikbaar achterbandje liggen voor de supermotard? Hoeft niet perse voor sm geschikt te zijn maar een tourband zal het niet worden. 160, 170 of 180 breed Indien iemand nog wat heeft liggen hoor ik het graag.
  4. S

    [GZ] 160/165 17inch achterband

    Heeft iemand nog een bruikbaar achterbandje liggen voor supermoto(straat) gebruik. Liefst een regenbandje maar iets anders is wellicht ook bruikbaar.
  5. S

    [GZ] Oude demper of geperforeerde buis

    Ik ben opzoek naar een stuk geperforeerde buis. Hoeft geen RVS te zijn. Diameter van tussen de 50/65mm. Mag ook een oude (open demper zijn) met een flinke doorlaat diameter. Als iemand nog wat in een hoekje heeft liggen hoor ik dat graag *D
  6. S

    [GZ] Husqvarna 450 510 TC of motorblok

    Opzoek naar een complete 450 / 510 TC of een los motorblok van een TE/TC/SMR model. Bouwjaar vanaf 2004.
  7. S

    [GZ] Uitlaat (bochten) Yamaha R1

    Ben opzoek naar de uitlaatbochten/uitlaat van een R1, voorkeur heeft van een vanaf tot 2004 model. Als er ergens een uitlaat van een eerder bouwjaar in de weg ligt hoor ik het ook graag. Gaat dus enkel om de bochten, demper en linkpijp zijn niet nodig.
  8. S

    Yamaha R1 naked

    Ook maar eens wat plaatjes posten van mijn knutselobject. Gekocht met wat kuipschade, ook bleek achteraf de tweede versnelling eruit te liggen. Ondanks de gave (maar standaard) looks met complete kuip heb ik er toch voor gekozen om er een naked/streetfighter van te maken. Zal niet van elk...
  9. S

    [GZ] Koppelingskabel 120cm of langer

    Ben opzoek naar een vrij lange koppelingskabel, minimaal 120cm. Als iemand weet op welke motoren dit soort kabels zitten hoor ik het ook graag.
  10. S

    [GZ] SBK stuurtje

    Rustig aan opzoek naar een stuurtje die: - Laag is, hoogte verzet rond de 20/40mm - Breed is, rond de 800mm - Niet al te groot verzet naar achter Fatbar zou cool zijn maar weet niet eens of deze combinatie er wel is. Mocht je iets hebben wat hierop lijkt mag je het me laten weten.
  11. S

    Midlock cilinderhoners / Hoongereedschap, set van drie stuks

    Midlock cilinderhoners, drie stuks met oplopende maat. 80,- euro Zie foto`s:
  12. S

    Gefreesd Aluminium Harley Davidson LOGO

    (Nieuw) CNC gefreesd Harley Davidson HD logo, 12mm dik. Formaat: ca: 120 x 90 mm Prijs: 25,- euro
  13. S

    [GZ] Uitlaat en benzinetankHusqvarna 450 / 510

    Gezocht, (merk) uitlaat van een 450 of 510 van 2004 of later. Tevens een benzinetank gezocht van een 450 of 510 van 2005 of later
  14. S

    [GZ] Achterbandje 160 breed

    Opzoek naar een bruikbaar achterbandje voor op straat van 160 breed, iets van 60hoog bij 17inch, voor een Honda cbr. Als je wat hebt liggen hoor ik het graag, moet wel een merkbandje zijn en geen yokotoko spul.
  15. S

    [GZ] Laarzen + evt. pak

    Ben opzoek naar een setje (cross)laarzen, beetje algemene kleur zoals zwart/grijs/wit en wat blauw mag dr eventueel ook nog wel inzitten :+ Tevens ben ik ook nog opzoek naar een pak, zelfde verhaal met de kleur. Qua schoenmaat zit ik altijd rond de 43, ben bijna :+ 1,80m lang en weeg iets...
Terug
Bovenaan Onderaan