Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sjoerdje1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    goedkope degelijke allroad

    hallo. Ik heb een poosje rond gekeken maar kan eigenlijk nergens echt een goede indicatie krijgen van allroads. Ik heb nu een auto naast de motor(de motor gebruik ik puur voor hobbie=2 takt sm) maar wil graag een zuinig rijdende allroad(omdat mijn hart daar waarschijnlijk toch ligt) als...
  2. S

    uitlaatsysteem bandit 1200 1998-2003

    hallo, ik heb een vraag over het uitlaatsysteem van een bandit 1200, ik heb het over de demper en het tussenstuk naar het spruitstuk. Het tussenstuk op mijn bandit, 1998 model, is gescheurd, nu kan ik een 2003 demper + tussenstuk krijgen, past dit? zo ja, welke invloed heeft dit op het...
  3. S

    sm'ers omgeving arnhem?

    zijn er ook sm'ers in de omgeving arnhem/achterhoek in de buurt? ik voel me nogal eenzaam hier! ;( dus als er mensen met een sm hier in de buurt rijden, geef hier dan ff een seintje en dan is het misschien leuk om een keer met een paar man(vrouw mag ook) te gaan rijden! hopelijk ben ik dan...
  4. S

    ktm lc4 620 of niet?

    hoe weet ik nu precies of deze motor een ktm lc4 620 is? en op welke punten moet ik letten bij aanschaf van een ktm? groet, sjoerd
  5. S

    verschil cbr600f amerikaans model/nederlands model

    je ziet weleens een cbr600f te koop met een aantal mijlen, dit zijn toch amerikaanse modellen? mijn vraag is of er een verschil is tussen een amerikaanse cbr600f of een nederlandse cbr600f? vooral kwa onderhoud en dergelijke. met vr.gr. Sjoerd
  6. S

    Open Dag BSM-Exhaust systems Zelhem

    Aangezien ik bij BSM stage loop wil ik toch graag even het volgende promoten :P !!OPEN DAG!! Kom op 6 april naar Zelhem, het motorhart van de achterhoek! Power Challenge Wie heeft de motor met de meeste power? De DYNOJET TESTBANK beslist! Voor de...
  7. S

    Motorshow Lichtenvoorde

    gaan er nog mensen van MF hierheen?? gr.sjoerd....
  8. S

    koekblikrijders....

    beste mensen, had even een vraag, ik rij honda XR250R, reed leuk over de dijk, nogal druk met fietsers dus hard rijden was niet echt slim. Komt er 1 of andere domme koekblikbestuurder aan en die haalt doodleuk even 2 fietsers in terwijl ik dus tegen hem in kwam! het ging allemaal goed alleen net...
  9. S

    verkeerslichten :(

    als ik ff lekker ga 'toeren' en kom toevallig een stoplicht tegen(in duiven bij de macdonalds) en ik sta in m'n eentje in de rij voor de stoplichten dan wil het KLOTEDING niet op groen!!!!tips???? ik rij een honda XR250R en weeg zelf 60 kg, ok das niet bar veel maar ik moet nu telkens door rood...
Terug
Bovenaan Onderaan