Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bikemaster
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bikemaster

    Honda cb750 custom

    Na lang rond kijken kwam afgelopen maandag een mooie Honda cb750c op mijn pad, kon deze echt niet laten staan bouwjaar 1984 (op kenteken) km stand 33307 Ben de 3e eigenaar, de 2e eigenaar heeft er nooit op kunnen rijden. hij staat dus al een poos stil, en dan weet je het wel Een nieuw projectje...
  2. bikemaster

    Bikemaster zijn VF1100 Sabre

    Toch besloten een topic te starten, voor de dikke Honda VF1100 Sabre een motor die je in de jaren 80/90 al niet veel tegen kwam, anno 2017 is hij wel zeldzaam te noemen. http://www.motorcycle-usa.com/2014/03/article/retro-ride-1984-honda-vf1100s/ In oktober 2016 kwam deze Honda 1100 op...
  3. bikemaster

    Sabre VF1100 koplamp, oren, zie foto

    De kuip heb ik van mijn Sabre V65 afgehaald, nu wil ik hem weer origineel hebben Inmiddels zoek ik alleen nog een koplamp Dit is de bedoeling
  4. bikemaster

    v-max te koop 145 pk uitvoering

    motor staat hier niet meer te koop
  5. bikemaster

    v-max lekt olie tussen spruitstuk door

    mijn v-max lekt !! ik heb lang lopen zoeken waar het nou weg kwam maar hij lekt olie tussen het spruitstuk door. Zit er onder de tapeinden die waar je het spruitstuk mee op de kop vast zet dus een olie kanaal dat hij daar tussen door lekt ?? Want het is beslist geen benzine maar overduidelijk...
  6. bikemaster

    synchronisatieset

    Mooi set 2x gebruikt, maar ik heb te weinig tijd om alles zelf te doen, nu liggen ze maar voor piet snot in de schuur. mail mij maar wat je er voor over hebt bikemaster@wanadoo.nl
  7. bikemaster

    cilinderkop voor een GSX-R 1100 oliekoeler

    ik heb nog een cilinderkop liggen voor een gsx-r 1100 (1127 blok) er zitten geen nokkenassen meer in maar verder is hij compleet voor een leuk bod mag hij weg
  8. bikemaster

    yamaha maxim 1100 wat is ie waard

    Ik kan op mijn gixxer een yamaha 1100 maxim inruilen, zo als het nu lijkt, maar wat is zo'n maxim waard hij heeft 55000 km gelopen staat is goed. bvd voor de info mvg Roel
  9. bikemaster

    liefts complete uitlaat van Magna v45 (750 cc)

    ik zoek voor een kennis een uitlaat voor een Honda magna V45, 750 cc, bj 1986 het liefste een complete ;) Maar als je alleen bochten of dempers hebt hoor ik het ook graag als je ze kwijt wil, mail bikemaster@wanadoo.nl
  10. bikemaster

    snelheidsmeter voor GSXR 1100 van 1990

    Mijn snelheidsmeter is R.I.P de haakse overbrenging is kapot, dus wie heeft er nog 1 op de plank, voor weinig :P Alleen de haakse overbrenging is ook goed natuurlijk want dan ben ik ook weer gered -O-
  11. bikemaster

    bikemaster zijn v-max

    Behalve een gixxer 1100 heb ik net ook weer een v-max gekocht, er moet nog wel erg veel aan gebeuren, maar dat doen we komende winter O-)
  12. bikemaster

    GSXR 1100 olie koeler bj 90 dus met usd vork

    Ik verkoop nu toch maar mijn gsxr 1127 cc oliekoeler ik wou hem er eerst bij houden, maar ik wil toch geen 2 motoren in de schuur hebben, dus daarom gaat deze weg. motor heeft 2 weken geleden zo goed als nieuwe scherpere nokkenassen gekregen ook zijn alle slepers er nieuw in gekomen, natuurlijk...
  13. bikemaster

    nokkenassen zijn vervangen, maar mag dit ook ?

    Ik heb van mijn GSX-R 1100 van bj 90 de nokkenassen vervangen, inc slepers, dit omdat ik de motor kapot heb gekocht met versleten nokkenassen. Inmiddels loopt hij weer prima *O* er zitten nu nokkenassen in van een 750 R de nokkenas nummers waren het zelfde, de distributie tandwielen heb ik...
  14. bikemaster

    maisto schaal motoren te koop

    deze motoren zijn netjes, ik wil ze wel per stuk verkopen, maar de hele handel in 1 keer mag ook wel. het zijn verschillende merken van Honda, kawa, ducati's en gixxer's , ook zijn er 4 scooters bij :P wat ik er voor moet vragen weet ik niet doe maar een goed bod, ze zijn gewoon nieuw :)...
  15. bikemaster

    welke nokkenassen in mijn gixxer 1100 R

    Mijn nokkenassen zijn kapot van mijn gsx 1100 R BJ 1990 een olie koeler dus, nou heb ik gehoort dat er ook bepaalde 750 nokkenassen in zouden kunnen. Wie kan mij vertellen welke nokkenassen dat zijn, en waar ik het aan kan zien met welke nokkenassen ik te maken heb, want meestal liggen ze dan...
  16. bikemaster

    gixxer 1100 R bj 1990 nokkenassen zijn versleten

    Na eindelijk 1 te hebben gevonden, en na een hoop wilde plannen heb ik toch maar besloten om hem weer van de hand te doen. Ik wil toch wat anders hebben, of een (bijna) afgebouwde fighter kopen, ik heb al wat anders gezien, maar dat is geen fighter. Dit allemaal vanwege tijd gebrek, en nooit...
  17. bikemaster

    gezocht een 1200 bandit blok

    Ik zoek een 1200 cc blok van een bandit, wie heeft er EEN GOED BLOK voor mij liggen :]
  18. bikemaster

    gezocht VT 1100 (BJ 85) 3 versnelling 24 tands

    Ik zoek voor een kennis de derde versnelling, het tandwiel dan natuurlijk :) het is een 24 tands tandwiel. Het is voor een VT 1100 van bouwjaar 1985, als iemand ze nieuw weet hou ik me ook aanbevolen :Y
  19. bikemaster

    OA Dutch TT Assen de mooiste jaren post ze hier

    De Dutch TT jaren van vroeger ik mis ze '( prachtig om al die oude verhalen weer te lezen dus vandaar dat ik er maar eens een topic over open. Post hier de leukste site's over de coureur's zelf over de Dutch TT van TOEN maar bv de CC races Tolbert mag ook natuurlijk...
  20. bikemaster

    wat is de klep spelling voor mijn gsx 750 F

    Ik wil de kleppen stellen, maar in het boek wat ik er bij heb staat het niet 100% duidelijk. wie weet wat de klep spelling moet zijn voor een GSX 750 F van het bouwjaar 1993 graag de maten voor koud en warm stellen :)
  21. bikemaster

    GSX 750 F uitlaat wat past en past niet BJ 1993

    Ik heb een gsx 750 f (BJ 1993) met orginele dempers, ik wil er graag een 4 in 1 er op hebben, wel gebruikt want ik heb er geen 500 euro voor over. Past de uitlaat van een 600 F er bv ook op |( want die zijn er veel meer met een 4 in 1 te vinden (gebruikt) dan die van de 750 F '( Of past er...
  22. bikemaster

    alpinastar motorlaarzen kleur zwart maat 42/43

    Ik heb nog een paar motorlaarzen te koop van het merk alpinastar ze zijn maar een paar keer gedragen en dus nog in zeer nette staat. Zowel van binnen als buiten van binnen ruiken ze ook nog nieuw :Y Richtprijs 65 euri e mail bikemaster@wanadoo.nl
  23. bikemaster

    4 in 1 uitlaat voor suzuki 750 F ( ook wel ruilen)

    Ik zoek voor mijn suzuki nog een 4 in 1 uitlaat, de motor is van 1993 en het is een 750 F Ook wil ik wel ruilen met mijn orginele uitlaat :)
  24. bikemaster

    1100R suzuki of yamaha 1000 liefste schade bike

    ik zoek voor ombouw een dikke motor voorkeur suzuki 1100R (olie koeler) yamaha 1000 exup :9~ Het liefste met schade om de aanschaf prijs te drukken :) maar iets anders met veel spierballen ook aanbieden. Er stond hier op het forum al meer dan een jaar een 1000 exup te koop zonder schade...
  25. bikemaster

    zwarte GSX 600 F te koop

    Ik heb om niet zonder motor te zitten deze 600 F gekocht, totdat ik een geschikte motor had gevonden om een streetfighter van te bouwen. inmiddels weet ik wat ik wil en heb ik deze bike niet meer nodig, dus deze leuke fiets is te koop, niet te geef. het is een zwarte 600 F van het bouwjaar 1990...
Terug
Bovenaan Onderaan