Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. peterhaandrikman

    Knakkende voorvork Suzuki GSX 750 Inazuma

    Hallo, Ik heb sinds deze week een Suzuki GSX750 Inazuma van bj 1999 gekocht. De motor heeft een tijd stil gestaan en heeft hierdoor wat aandacht nodig. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan: Tijdens de proefrit knakte de linker voorvork (niet de balhoofdlager) . De keerringen waren ook...
  2. peterhaandrikman

    Suzuki GSF600 Bandit bj 1999 50.300 km € 1.650,-

    Hallo, Wegens het willen aanschaffen van een jongere motor bied ik deze prachtige Suzuki GSF600 Bandit motor aan. Ik ben de 2e eigenaar en heb de motor op dit moment 2 jaar in mijn bezit. De motor heeft elk jaar nieuwe olie + filter gehad en heeft begin dit jaar ook nieuwe bougies en een...
  3. peterhaandrikman

    Suzuki GN250 ‘95 Bratstyle

    Dag allemaal, Ik rij nu bijna twee jaar motor en wil al een tijdje een projectmotor erbij hebben. Mijn oog viel al snel op een Suzuki GN250. Een goedkope en lichte 1 cilinder met een hoog fun gehaalte. Deze fietsen zijn relatief goedkoop om te bouwen. Na een tijdje rond gekeken te hebben zag...
  4. peterhaandrikman

    Even voorstellen

    Hallo allemaal, Bij deze wil ik mijzelf ook graag even voorstellen. Ik ben Peter, 24 jaar en woonachtig in Emmen. In het voorjaar van 2016 wil ik gaan beginnen met lessen voor mijn mototrijbewijs. Ik hoop binnenkort mijn theorie te behalen. Om alvast wat meer informatie in te winnen over...
Terug
Bovenaan Onderaan