Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Loesje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Loesje

    Dames lederen pak Dainese Yu! maat 38 Dainese Racelaarsjes maat 39

    Wil jij dit seizoen goed van start? Dan heb ik een prachtige (race) set voor je! Mijn lieftallige dames raceoverall van DAINESE YU mag in de verkoop. :]:Y Vele prachtige races en ritjes mee gehad, maar voor alles is een komen en gaan.:W Dit pak mag hopelijk nieuwe avonturen gaan beleven.:] Het...
  2. Loesje

    Terug van weggeweest..wel of niet Zac'en

    Racefanaten, rijders en motorfans 😁 Na een aantal jaartjes met andere dingen te zijn bezig geweest, begint het racen weer te kriebelen. In 2006,' 07 en '08 was ik veel op het circuit te vinden waarvan ik in '08 heb mee gedaan aan de ZAC. Dan ging goed totdat ik een zware rug operatie kreeg en...
  3. Loesje

    Gooische hooligans op BBQ in Bilthoven

    *O* Het is weer tijd voor een BBQ *O* De datum staat op zondag 29 juli TIJD: Vanaf 17:00, om 18:00uur gaat de BBQ aan PLAATS: Bilthoven. Komt tegen die tijd wel een groepsgesprek via PM - Loesje - Poikie - Nocer - Jts600rr - The Bastard - Jaapie - Lex - Achi +...
  4. Loesje

    Ter Overname: 3 dagen Race Academy Alès 22 t/m 24 juli!!

    In goed overleg met de Race academy, zet ik mijn dagen te koop. :) Ik ben in februari aan mijn rug geopereerd en ik wil niet het risico nemen dat ik tot het laatste moment wacht en alsnog niet kan gaan. Aangezien ik nu nog niet eens mag hardlopen... is het verstandig om dit jaar helemaal...
  5. Loesje

    TK:Circuitracer CBR600RR 2003!!!

    Te koop aangeboden met het oog op de aankoop van een huis in Amsterdam, kan ik het racen niet meer financiëren. Ik ga weer over naar een sportieve straatfiets :) Honda CBR 600RR circuitracer uit 2003 Kilometerstand: 15.000 Zwart geen kenteken. Deze motor heeft de volgende extra's: -...
  6. Loesje

    Circuitbus te koop!! Mitsubishi L400

    Mitsubischi L400 2.5 TD PV lange uitvoering! Motorisch in prima staat. De distributieriem is 20.000km geleden vervangen en gaat nog zeker 60.000 mee!! Hij heeft 2 kleine deukjes aan de achterkant. Waarschijnlijk ooit tegen een paaltje aangereden. Het is een bedrijfsbus geweest en...
  7. Loesje

    TE KOOP: Circuitdag 15-09 Assen Niveau 1

    Ik heb onverwachts een lastminute vakantie geboekt en niet stil gestaan bij de dag van terug komst, ik ben nog weg als deze dag plaats vindt. Bij deze dus ter overname: Circuitdag via motorsportschool Holland. Op 15 september, Assen Niveau 1 voor de minder ervaren rijder of mensen die...
  8. Loesje

    TK: Setje Bridgestone BT 014 120/180

    Aangezien ik geen straat motor meer heb, mogen deze bandje naar een nieuwe eigenaar. De maten zijn: 120/70/17 en 180/55/17 Nieuw zijn ze samen 300,- Op de voorband zijn de puntjes nog te zien. Slijtage op de banden is gering. Vraagpijs: 200,-
  9. Loesje

    Dames Race-overall Alpinestars!!!

    Bij deze zet ik mijn raceoverall te koop. Afgelopen zomer heb ik hem gekocht. Een aantal keer gedragen, maar Ik ben te lang voor het pak. Confectie maat 36-38. Ik ben zelf 1.70 en 63 kilo. Het pak is echt als nieuw. Nieuwprijs was 820,- Hij staat te koop voor 550,- Door de...
  10. Loesje

    Circuitdag Te Koop voor 10 September!!!!

    Zoals de titel al zegt, circuitdag van 10 september ter overname... Het betreft een groep 2 bij Motorsport Lifestyle voor €140,- op Zandvoort! :)
  11. Loesje

    cirkel van Kramm??? iemand ooit van gehoord?

    ik heb me suf gezocht op het net, maar niets gevonden. Het enige dat ik ervan weet is dat het een rijtechniek is... Zijn er hier mensen die dit kennen?? Ik hoor het graag.
Terug
Bovenaan Onderaan