Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Arckira
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Arckira

    Beste motorsite 2017

    Op de site van VerzekerUzelf.nl wordt gezocht naar de beste motorsite van Nederland. Waar vindt je de beste informatie, mooiste toertochten of de hechtste community. Momenteel gaat Racesport.nl aan de leiding (ruim 600 stemmen) en staat Motor-Forum.nl 6de (bijna 90 stemmen), dat kan béter! })...
  2. Arckira

    Marco Simoncelli deel 3 - Ciao Marco #58

    Omdat deel 2 (altijd mooi om daar nog eens te kijken voor links e.d.) al weer vol is en we de herinneringen aan deze coureur levend willen houden.. De Schotse (dacht toch écht dat 't een Italiaan was..) artiest Paolo Nutini heeft een, door Valentino Rossi gesigneerde, gitaar (Fender...
  3. Arckira

    Octo British Grand Prix - Silverstone Circuit - GB

    Jáaaaren geleden ontmoetten Alex en Sam Lowes hun idool Valentino Rossi.. Jáaaaren daarna won Alex, samen met Pol Espargaro (en Katsuyuki Nakasuga) de 8-uur van Suzuka en kreeg hij als dank de kans om op 'dezelfde' machine als zijn (toenmalige?) idool te rijden.. Alleen...
  4. Arckira

    historische Motor GP Eext: 20 & 21 augustus 2016

    Op 20 en 21 augustus a.s. wordt in het dorpje Eext (Drenthe) weer de 'Motor GP Eext' gehouden/verreden. Het gelijknamige motorblad heeft hier nix mee te maken, hoewel redactuer Jarno van Osch vorig jaar wél een leuk artikel schreef over zijn rit (belevenis) op de Suzuki RG 500. Zoals elk jaar...
  5. Arckira

    WorldSBK Italië - Acerbis round 5, Imola

    Zondag 10 mei wordt de 5de ronde van het WorldSBK verreden op het 'Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari' oftewel Imola, Italië. Na 4 ronden (8 races) van dit op standaardmachines gebaseerde kampioenschap gaat de in Ballymena (Noord Ierland) geboren Jonathan Rea aan de leiding. Als...
  6. Arckira

    WK Endurance

    Ik kwam een plaatje tegen van de nieuwe WK Endurance Suzuki (Team SERT) maar zag dat er geen eigen topic is, alleen wat losse dingen. Ik ga dit later aanvullen, nu eerst de Soes.. ;) Oké, en alvast de wedstrijdkalender: 1) 18 april - Frankrijk, Le Mans 24 uur van Le Mans 2) 6...
  7. Arckira

    Danilo 'PetruX' Petrucci

    Omdat eigenlijk iedere MotoGP coureur wel een topic verdient, en ik deze Italiaan redelijk hoog aan sla plus dat hij sympathiek overkomt, heb ik besloten hem een topic te geven. 'Professional Dreamer. Life Lover. Bad Days Collector. Politically incorrect' - Danillo over zichzelf.. 8-)...
  8. Arckira

    Historische Motor GP Eext 22 en 23 augustus 2015

    Het duurt nog even maar concerttickets moet je tegenwoordig ook al héél ver van te voren kopen, dus.. Op zaterdag 22 en zondag 23 augustus wordt er weer een historische Motor GP in Eext verreden, het thema dit jaar; Suzuki, wegracehistorie en comeback in de Moto GP. Dat kan alleen maar mooi...
  9. Arckira

    Classic Superbike Meeting

    Omdat dit evenement aandacht verdient en vooralsnog alleen bekendheid geniet in 'Brikken en klassiekers' (en Facebook) plaats ik het hier ook maar. Komende zaterdag 30 augustus is er bij Nol Bikker motoren in Noordeloos de Classic Superbike Meeting van 09:00 tot 18:00 uur. Kijk ook even op de...
  10. Arckira

    Red Bull Indianapolis Grand Prix

    Zo, de heren en dame coureurs hebben van een welverdiende pauze/vakantie mogen genieten 8-) Maar nu is het weer tijd om te racen! *D :] Na de chaotische maar o zo leuke MotoGP race op de Duitse Sachsenring gaan ze morgen weer aan de slag om punten te scoren voor het wereldkampioenschap...
  11. Arckira

    Brough Superior met wildcard in Britse GP - Silverstone

    Brough Superior :? Wie kent het (motor-)merk niet? ;) Brough Superior is (of was, en is weer) een Brits motormerk dat rond 1920 aan het brein van George Brough is ontsproten. Hij wilde kwalitatief hoogstaande motoren bouwen. Tussen 1920 en 1940 kende het merk veel succes in de motorsport maar...
  12. Arckira

    WSBK & WSS Aragón 2014

    Even ter opfrissing en voorbereiding.. De eerste WSBK en WSS wedstrijd op het Australische Philip Island ligt al weer even achter ons en een aantal teams hebben die tijd gebruikt om het één en ander te testen. Zo werkte het PATA-Honda ten Kate team een 3-daagse test af op het circuit van...
  13. Arckira

    Het Michael van der Mark topic II

    Eh, ja..dan gaan we hier maar verder..na deel I nu deel II! *D Michael van der Mark (Gouda, 26 oktober 1992). In 2005 begint Michael van der Mark, zoon van voormalig 24 uur van Le Mans-winnaar Henk van der Mark, met motorracen op een 125 cc Aprilia in de Dutch Junior Cup. In 2006...
  14. Arckira

    Deus Ex Machina

    De bouwers hier weten wel waar het over gaat, neem ik aan.Deus Ex machina (check ook Deus op Facebook..) is een custombeweging (merk, of eigenlijk..cultuur) in Australië, Amerika, Indonesië en Italië die 'iets maken' verheffen boven 'bezitten'. Het is ontstaan in Australië waar in het...
  15. Arckira

    MotoGP - Hertz British Grand Prix - Silverstone

    Na het Tsjechische Brno is het in deze 12de van 18 races de beurt aan het Britse Silverstone waar ooit Neerlands snelste kassenbouwer Jack Middelburg de wereldtop het nakijken gaf. Maar dat was toen. In het hier en nu is er een Spaanse knul, luisterend naar de naam Marc Marquez, die als 20...
  16. Arckira

    WSBK en WSS Portimão

    Vandaag en morgen de trainingen, zondag de races op het fantastiche circuit van Portimão! Het circuit van Portimão, in het zuiden van Portugal is één van de meest veeleisende banen en heeft wel iets weg van de oude Nürburgring (Nordschleife). Een schitterende baan in het glooiende Portugese...
  17. Arckira

    WSBK & WSS Monza

    Na het SBK geweld op het technische TT-circuit Assen gaan de mannen, en jongens, van het WSBK en WSS elkaar dit weekend te lijf op het snelle Monza! Monza, altijd goed voor spektakel (daar kan Max Neukirchner over meepraten..) en uitermate geschikt voor slipstreamen waardoor er hele andere...
  18. Arckira

    WSBK & WSS Aragón

    Ik begrijp dat iedereen nog in de ban is van de Qatar MotoGP race, maar nog geen topic voor de World Superbikeronde op Aragón :? Ze gaan om 10:00 uur de baan op! :o Bij deze dan ;) De World Superbike race op Motorland Aragón is de tweede uit de reeks van 15 en de eerste op Europese...
  19. Arckira

    Alpinestars GP plus handschoenen - wit - maat 'L'

    Ik bied een paar coole, witte Alpinestars GP plus handschoenen aan, nog geen jaar oud dus z.g.a.n. Kwaliteit gegarandeerd! Maat 'L'. Heel weinig gebruikt en dat zie je. Zitten heerlijk en geven bescherming waar nodig, áls het nodig is. Een prettige, sportieve handschoen met de nodige...
  20. Arckira

    Motogp Silly Season 2013

    Omdat Worldbeater op zich liet wachten hier dan een nieuw topic voor al het MotoGP (en Moto2/Moto3) nieuws voor 2013. Om maar gelijk met het 'heetste' nieuws te komen, Stefan Bradl rijdt ook voor LCR Honda in... 2014! *D
  21. Arckira

    Difi Husky Thermo overall (maat 'L')

    Omdat ik geen woon-werk (en winterritten) meer rij, waar deze Husky uitermate geschikt voor is (voor is bedoeld), mag deze Difi thermo-overall van eigenaar wisselen. Hij is krap twee jaar oud maar de afgelopen winterperiode heb ik 'em al nauwelijks gedragen, z.g.a.n. dus. De alom bekende...
  22. Arckira

    WSBK ronde 11, Nürburgring - Duitsland

    Dit weekend wordt de 11de ronde in het WSBK verreden op de prachtig glooiende, maar helaas failliete, baan in de Duitse eifel. Inmiddels zijn de eerste vrije trainingen al verreden maar dat neemt niet weg dat er een topic hoort te zijn, bij deze dus. Kijk vooral ook even op de WSBK site of...
  23. Arckira

    WorldSuperSport 2011: nieuws

    Ik kan wel een apart topic openen voor dit item maar 1 topic voor allerlei nieuwtjes is misschien wel handig, dus post er op los! 8-) Niet zo mooi voor Luca "The Rocker" Scassa: :N Yamaha ParkinGO coureur Luca Scassa is uitgesloten voor deelname aan de volgende race van het...
  24. Arckira

    M-F MegaTour 2011 - All Over Again

    M-F'ers en MegaTourders, we hebben dit jaar al een aantal lekkere weekenden gehad en iedereen rijdt al weer volop motor..nou ja, bijna iedereen. Zelf rij ik (op de dag van plaatsing) alleen woon/werk en ik weet - vrijwel - zeker dat m'n steun en toeverlaat, partner in crime, 'bro' en gangmaker...
  25. Arckira

    Suzuki GSX-R750 K5 (blauw/zwart)

    Nee, dit is geen 'Take Away' maar mijn Suzuki GSX-R750 K5 (2005) is wél te koop. De zeveneneenhalf van Suzuki is al sinds jaar en dag een beest van een machine. De wendbaarheid van een 600 en genoeg vermogen om het 1000cc machines lastig te maken, écht! }) Hij heeft er nu 26.000 kilometers...
Terug
Bovenaan Onderaan