Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SamSoes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SamSoes

    KTM 990 Superduke dempers GEZOCHT

    Mensen, Voor mijn KTM 990 Superduke 2008 ben ik nog steeds opzoek naar een set einddempers. Mocht je er nog een paar hebben liggen hoor ik het graag. Groeten
  2. SamSoes

    GoPro case plastidippen

    Voor de geïnteresseerden een video met een kleine handleiding betreft het plastidippen van een GoPro case. Zeer simpele handelingen met een mooi resultaat! Omdat mijn helm ook al mat zwart is vormt het een mooi geheel. Elke kleur plastidip is natuurlijk mogelijk. Mijn resultaat:
  3. SamSoes

    Nieuwe einddemper Bandit 650 2006

    hallo allemaal, Ik haalde laatst mijn Bandit op die net een nieuwe ABS pomp er in had gekregen.. super mooi. Alleen bleek ook mijn uitlaat lek te zijn (niet te zuinig) dus deze is ook gerepareerd. Het geluid wat die nu maakt is echter wel heel treurig. Zo zacht vergeleken met de lekke...
  4. SamSoes

    Hallo iedereen!

    Hallo iedeen, Mijn naam is Sam en ik ben 20 jaren jong en woonachtig in Neede (achterhoek). Ik ben sinds een paar maanden een trotse eigenaar van mijn Suzuki 650 Bandit. Omdat ik zo vaak leuke verhalen lees op dit forum heb ik toch maar besloten een account aan te maken. Hopelijk kan ik een...
Terug
Bovenaan Onderaan