Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vooghden
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vooghden

    Koppelings platen vervangenYamaha Diversion XJ 600 S 1998

    Goedendag allemaal, Het zal allemaal wel ergens in het Grote Diversion topic staan, feit is wel dat dit ontzettend groot is geworden en dus is zoeken ook echt zoeken geworden. Laatste wat ik kon vinden stamt uit 2010!! Dus onder het motto "Durf te vragen".... bij deze. De koppeling van mijn...
  2. Vooghden

    Remlicht blijft branden Kawasaki Vulcan S 2016

    Goedemorgen, Mijn remlicht blijft sinds deze morgen continu branden. Nu kan ik wel wat oorzaken verzinnen maar velen weten meer dan 1. Dus ik kan wel wat info gebruiken. Grt.
  3. Vooghden

    Kofferset Vulcan S650, welke zijn er?

    Hoi hoi, Vandaag is eindelijk mijn Vulcan S afgeleverd. Man man......Fijne machine hoor. Als het eindelijk beter weer is zal ik wat foto's opladen. Echter waar ik naar op zoek ben is zijkoffers plus bevestiging...iemand tips welke merken beschikbaar zijn???
  4. Vooghden

    Oeps, achter passagiers greep stuk, versleten. XJ 600 S '98

    De duo greep links achter is versleten, de bekleding is gescheurd. Ik wil de grepen graag allebei vervangen dus als iemand mij kan adviseren waar ik deze kan aanschaffen of als iemand deze te koop heeft.....graag. Gaat om een Yamaha Diversion XJ600S van 1998. Alvast bedankt voor de hulp en...
  5. Vooghden

    Garmin zumo 340 aansluiten op koplamp bedrading ipv accu

    Hoi allemaal, heb zojuist een Garmin Zumo 340 aangeschaft maar nu wil ik deze aansluiten op de koplamp bedrading i.p.v. rechtstreeks op de accu. Waarom, omdat ik constante stroom toevoer naar de houder wil voorkomen. Iemand enig idee hoe dat te doen of waar ik kan vinden hoe en wat...
  6. Vooghden

    Onderkuip Yamaha Diversion XJ 600S 1998

    Hoi, Ben op zoek naar onderkuip voor Yamaha Div. XJ600S uit 1998 Iemand een idee waar ik deze zou kunnen vinden of een tip voor een website waar dat soort onderdelen verkocht worden. Als iemand het heeft liggen en te koop aanbied stuur mij dan een pm. Het liefst in Metallic Rood zoals...
  7. Vooghden

    Teller behuizing Yamaha XJ600S Diversion stuk

    Hoi allemaal, De zwarte kunststof behuizing/ombouw van mijn teller is stuk, iemand enig idee waar ik een 2e handsje op de kop kan tikken voor een Diversion uit 1998? Teller is nog prima in orde, alleen de ombouw is dus stuk Ben bezig alle delen die vervangen moeten worden te vernieuwen en...
  8. Vooghden

    Oxford handvat verwarming Yamaha Diversion XJ600S 1998

    Hoi allemaal, Misschien dat iemand mij verder kan helpen want ik heb er totaal geen verstand van (al hoop ik dat dat anders word met hulp van het forum). Ik wil graag handvat verwarming monteren op mijn Yamaha Diversion XJ600S uit 1998. Nu zie ik dat er sets zijn van Oxford maar het...
Terug
Bovenaan Onderaan