Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Vlas geeft gas

    RF 900 RS2 Te Koop

    De kogel is door de kerk....ik wil een Allroad (Africa Twin of Transalp of Super Tenere) Maar aangezien ik het geld niet voor het oprapen heb, eerst mijn huidige motor verkopen! Gaat ie dan: RF900 RS2 uit 1996 27000 op de teller Kettingset 500 km oud/nieuw Voorband nog goed, achterband...
  2. Vlas geeft gas

    Bagster hoes en tas voor Bandit 600

    Tas en hoes voor de Suzuki Bandit 600 (ouder type) zie foto's, er zit een klein scheurtje in de hoes.
  3. Vlas geeft gas

    Advies over een compressor

    Ik ben op zoek naar een compressor, nou kwam ik deze op marktplaats tegen, het lijkt me erg makkelijk dat het een rechtopstaand model is ivm beperkte ruimte in mijn schuurtje, weet iemand of hier ook nadelen aan zitten. Ik ga hem hoofdzakelijk gebruiken voor schoonblazen, banden op spanning...
  4. Vlas geeft gas

    SV 650S uit 2000

    Te Koop: SV 650S uit 2000 2 cylinder kleur: zwart 33.000 op de teller Dubbele ixil carbon uitlaat Stalen remleidingen duo afdekkapje Nwe bougie's, olie, remvloeistof WP voorvorkveren, nieuwe voorvorkkeeringen, olie Ketting+tandwielen zijn prima Achterband is nog prima, voorband...
  5. Vlas geeft gas

    Bandit 600&1200 Haynes wph boek

    Mijn bandit is total loss, dus heb er niets meer aan, iemand hier vast nog wel! Mail maar ff 8-)
  6. Vlas geeft gas

    Onderdelen Bandit

    Voor Suzuki Bandit '96 tot '99 Remblokken 2 paar sintermetaal nieuw knipperlicht compleet incl lapmje nieuw 3 bougie's gebruikt (zijn prima voor reserve) Originele stuurgewichten in goede staat Niet op de foto: originele voorvorkveren incl. afstandbussen olieleiding van radiator naar...
  7. Vlas geeft gas

    Leovince sBK DB-killer+type plaatje

    Te Koop: Leovince sBK DB-killer+type plaatje teab
  8. Vlas geeft gas

    Voorwiel recht?

    Met remblokjes controleren zag ik gisteren dat mijn voorwiel niet helemaal recht tussen de voorvorken zit, dat wil zeggen rechts zit er meer speling tussen remschijf en voorvork als links. Mijn vriendin heeft een gsx600f, daar heb ik ook ff naar gekeken en daar zit het wiel wel recht en bij mijn...
  9. Vlas geeft gas

    Olie uit cilinder 3 en spruitstuk

    Vandaag mijn kleppen gesteld, zet ik alles weer in elkaar komt er olie gutsen uit cilinder nr 3 bij het spruitstuk en ook boven uit de bougie. snel motor weer uit en alles schoon gemaakt en weer los gemaakt, niks kunnen vinden. Ik denk dat het rubber bij cilinder 3 niet goed afsloot (het rubber...
  10. Vlas geeft gas

    Voorvork reviseren

    Ben begonnen met mijn voorvork reviseren van mijn VF 750F Nou heb ik de voorvorkbuizen open liggen, en ik tel bij de ene meer onderdelen als bij de andere: Bij de linker: stofkap plastic ring circlip oliekeerring schotelring vorkbus Bij de rechter: stofkap plastic ring circlip oliekeerring...
  11. Vlas geeft gas

    Scheur in dynamodeksel!!!!

    Ben ik bij mn VF 750f kleppen aan het stellen, ik braaf een nwe pakking gekocht omdat het dynamodeksel olie lekt (zie topic :o lieprobleem) Draai het deksel erop met nwe pakking, zie ik dat er een scheur bij het bovenste schroefgat zit :X Heb alles met het juiste koppel vastgedraaid...
  12. Vlas geeft gas

    Olieprobleem part 2

    Hallo, heb nog ff een vraagje betreft mijn VF 750 olieprobleem Ik heb nu ff gekeken waar het vandaan komt...zie afbeelding: Het komt dus tussen die rood omcirkelde bout te voorschijn. Is het nu alsnog nodig om de gehele deksel eraf te halen en de pakking te vervangen Of kan ik die schroef ook...
  13. Vlas geeft gas

    Olie lekkage?

    Hallo allemaal, Heb mijn VF nu een maand of 4 en veel mee gereden(vanzelfsprekend 8-) ) Sinds ik de olie heb ververst zo'n 2000 kilometer geleden, viel het mij op dat hij olie lekt, zie afbeelding: De olie blijft een beetje op dat deksel hangen (valt er niet vanaf) en het is ook verse olie...
  14. Vlas geeft gas

    Ontstekings probleem?

    Hallo, allemaal Heb een probleem met mijn vf 750f uit '84 Vanmorgen reed ik 80 kmh geef flink gas (niet extreem veel) (motor was op temp.) plotseling valt mijn toeren teller uit (in een keer naar 0) gelijk geen trekvermogen meer als je de koppeling indrukt en geen gas geeft valt de motor ook...
  15. Vlas geeft gas

    Balhoofdlagers vervangen

    Volgens de garage moeten eerdaags mijn balhoofdlagers vervangen worden, aangezien ik geen staatsloterij heb gewonnen :9 wil ik dit zelf gaan doen. Is dit een beetje te doen? Als ik hiervoor naar de garage ga, betaal je 4 keer zoveel aan arbeid, als dat het setje kost (bij louis.de 34,95) Ik...
  16. Vlas geeft gas

    Hoge temperatuur

    Nadat ik mijn oliefilter en olie heb vervangen, daarvoor heb ik mijn onderste radiator weg gehaald(is makkelijker om bij het filter te komen) er liep koelvloeistof uit, opgevangen, en weer nieuwe er in gedaan na het prutsen daarna ff een stukje rijden of er niets lekte, niets lekt maar mijn...
  17. Vlas geeft gas

    Nokkenasketting VF750F

    Hallo, Vraagje, wat koste het ongeveer als je de nokkenasketing en spanners van een vf 750f uit '84 gaat vervangen? de mijne heeft nu 62.000 km gelopen, zonder oliemodificatie, nou hoorde ik dat het wel eens tijd werd voor enig vervang werk. Is het trouwens ook zelf te doen? (heb niet echt...
  18. Vlas geeft gas

    Barst in remschijf!!!!!!!!!

    Klote, klote, klote ;( ;( Vandaag nwe banden onder mijn vf750f laten zetten, blijkt er een barst in mijn linker voorremschijf te zitten.... :( :( Dat gaat zwaar geld kosten, garage heeft het over 400 euro!!! Dat lijkt mij erg veel, aangezien het ook om imitatie schijven ging. Maarjah het...
  19. Vlas geeft gas

    Framenummer van Honda VF750f

    Hallo allemaal, Ik zou graag willen weten uit welk jaar mijn motor komt: Honda VF750F Framenr: RC15 2008748 Kon na zoeken niets vinden, hoop dat iemand hier iets weet (heb ooit hier ergens zo'n lijst gezien maar weet niet meer waar) Alvast bedankt ;)
  20. Vlas geeft gas

    VF 750F probleem...

    Hallo allemaal, Ik heb sinds vandaag een VF 750F :9~ en nou ik er vooor het eerst op gereden heb viel mij dit op: Als je rijdt en je mindert snelheid en je knijpt je koppeling in om terug te schakelen zakt het toerental en de motor slaat af, is dit een kwestie van het toerental anders in...
  21. Vlas geeft gas

    Motorrijbewijs gehaald op 12-08-04

    Yes ik heb em....die extra stempel *D *D *D Kga waarschijnlijk een VF 750 F Kopen, is in goede staat, heeft 60000 gelopen. Iemand enig idee wat zo'n fiets kosten mag kosten? (na het zoeken kwam ik uit tussen 1600 en 2000 als hij in zeer goed staat is) Lijkt me een mooie fiets om mee te...
Terug
Bovenaan Onderaan