Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. T

    CBR1000F gewichtsreductie

    Hallo allemaal, Ik heb de kans om een cbr1000f over te nemen waar ik dan een streetfighter van zou maken. Het enige probleem is dat de motor stock 273 kg nat weegt en dat merk je tijdens het rijden. Dit zorgt voor bepaalde rijkwaliteiten die ik niet graag terug zie in een streetfighter. Mijn...
  2. T

    Compacte Motorhoezen

    Hallo allemaal, Zo nu en dan maak ik gebruik van een stevige motorhoes die bestemd is voor buiten en in de regen, wind etc. Het nadeel van deze hoes is dat 'ie best zwaar is en gemakkelijk een rugtas of zijkoffer in beslag neemt. Nu ben ik dus op zoek naar een motorhoes voor ernaast. Deze...
  3. T

    BMW ignition switch draden doorgesneden

    Ik heb advies nodig omtrent een aantal doorgesneden kabels die bij de ignition switch van mijn f650st (1997) horen. Momenteel kan ik de motor gewoon starten met de sleutel maar zodra ik het stuur beweeg en de kabels geen contact meer maken stopt de motor inclusief verlichting en lampjes in...
  4. T

    Hoe snel buigt een wiel?

    Hallo allemaal. Ik vraag mij af hoe snel een motorwiel buigt of op een andere manier beschadigd wordt door stoepranden etc.. En hoe verhoudt dit zich in relatie tot de verschillende typen wielen? Ik hoor wel eens dat het niet verstandig is om rijdend stoepranden op en af te rijden ivm het...
  5. T

    Leren jassen van motormerken

    Hallo allemaal, Reeds was ik de foto's van het MFMM aan het bekijken. Ik merkte op dat er een aantal mensen waren met leren jassen van motorfabrikanten. Vaak vind ik dit soort jassen, zie voorbeelden, erg mooi. Zelf rij ik in een alpinestar valparaiso 2, waar ik erg tevreden mee ben, alhoewel...
  6. T

    Verlichting werkt niet meer

    Van de ene op de andere dag werken mijn dimlichten niet meer. Zowel voor als achter. Alle andere standen werken wel, behalve achter, deze gaat nu alleen nog aan bij het remmen (voor en achterrem). Binnenkort gaat de motor naar de garage voor o.a. nieuwe banden maar ik zou graag willen weten...
  7. T

    Koekblikker filtert in blik

    Ongeduldige bestuurder ramt zeven auto's in file op A2 Bestuurder ramt zeven auto's in file op A2 | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Tijd voor een scooter :] ? Hoe kunnen mensen het zo ver laten komen zonder een serieuze overweging te maken over alternatieve vervoersmiddelen...
  8. T

    Een knal, rook en lekkende carburateurs

    Dit gebeurde me vandaag na een middag rijden. Bij het starten was de motor ongeveer 1 seconden draaiend, waarna er een knal klonkt onder de tank vandaag. Motor sloeg uit en wat rook kwam van onder de tank vandaan aan de rechter kan. Het was best veel rook want het was goed te zien terwijl het...
  9. T

    Motor bokt in alle versnellingen

    het betreft een BMW f650st 1997. Het blok begint de afgelopen twee dagen veel eerder te bokken dan ik gewend was ervan. De twee versnelling bijvoorbeeld, hierbij bokt de motor al bij 30 en onder. 3 bij 40. Zelfs de laatste versnelling (5) bokt al wanneer ik 80 ga rijden. Vroeger kon ik gerust...
  10. T

    Highway pegs

    Ik vroeg mij af of er mensen zijn die gebruik maken van highway pegs op niet cruiser motoren? Ik zou graag een set monteren op de valbeugels van een bmw f650. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, heb je zelf iets gebouwd of een kant en klaar product gekocht? Indien het laatste zou ik graag...
  11. T

    Top Du Grond

    x
  12. T

    Aansluiten Dominator uitlaat

    Hallo allemaal, Ik heb een tijdje geleden een Dominator uitlaat gekocht voor een bmw f650. Bij het product zat het linkpijpje inbegrepen. Nu heb ik geprobeerd deze aan te sluiten op de uitlaatbochten maar dit lukt niet, omdat er tevel speling tussen deze twee delen zit. Vervolgens had ik de...
Terug
Bovenaan Onderaan