Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: -MOTORHEAD-
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. -MOTORHEAD-

    VERKOCHT - Vespa GTS 300 Super ASB / ASR 2015 - 15000km - Heemskerk - 4100 Euro

    De Vespa van mevrouw MOTORHEAD is te koop. Zij is de eerste eigenaar. De Vespa is in erg nette staat. Geen krassen of deukjes. Niet in de winter op straat geweest. Er staat 15000 kilometer op. De grote beurt is (o.a. Kleppen stellen en aandrijfriem vervangen, variorollen, olie, filters, bougie...
  2. -MOTORHEAD-

    Wieltjes voor de ZX7R met goede banden voor 260,-

    Aangezien ik m'n ZX7R heb verkocht, heb ik nu de tweede set velgen die ik had over. Set wielen in nieuwstaat. Vorig jaar gepoedercoat (30% mat) en voorzien van nieuwe Pirelli Diablo Rosso banden 120/70 voor, 190/50 achter. Wielen zijn voorzien van nieuwe wiellagers. Achterremschijf in goede...
  3. -MOTORHEAD-

    Race regenpak Revit 2 delig maat XL

    Deze regen combi gaat over je race overall met uitsparingen voor de kneesliders van je race overall. Ideaal als je circuitdag of ZAC race op een waterige dag valt. Jasje is 1 dag gebruikt (als nieuw) Broek is nog geheel nieuw (papier zit nog tussen de ritssluiting) .. en nog een extra broek...
  4. -MOTORHEAD-

    Accu Yuasa YTX12-BS

    Eind vorig seizoen gekocht en alleen aan de optimate gehangen. Nu voor het nieuwe seizoen heb ik m'n motor verkocht met de oude accu erin (was de prijs ook naar) en heb ik deze over. Voor 25,- mag die worden opgehaald in Heemskerk.
  5. -MOTORHEAD-

    Kawasaki ZX7R '97 groen

    ... mag nu rijdende weg voor 2250 of goed bod Foto op pagina 3 Na vijf jaar doe ik mijn ZX7R de deur uit. De motor is van 1997 en heeft vorig jaar een ander motorblok gekregen. Het blok heeft iets van 30k gelopen, De teller van de motor zelf staat op 94k. Ketting en kettingwielen...
  6. -MOTORHEAD-

    Honda VTR1000 Firestorm b.j. 2000 donkerbauw 3200 euro

    Hier mijn Firestorm in de verkoop. (ik ga voor een supermotard) De Storm is nog helemaal origineel en heeft 36000 km gelopen Er zitten nog nette bandjes onder (voorband 1500km Bridgestone BT014 en achterband 500km Bridgestone BT021) Ook is mijn Kawasaki ZX7R (1997) te koop voor...
  7. -MOTORHEAD-

    te koop: Laptimer AIM Mychron Light TG

    Prijs 200 euro. Ik kan hem eventueel vrijdag mee naar Zandvoort nemen (voor de ZAC-ers) Het infrarood baken (beacon) zit er ook bij (incl. 12V batterij / accu van 6.5Ah zodat ie stevig langs de baan kan staan en slechts 1x per jaar hoeft worden opgeladen) Optionele data kabel + software...
  8. -MOTORHEAD-

    MAC Zandvoort 2007

    Morgen gaat het vrij rijden bij de MACZandvoort al weer van start *O* :] Data voor dit jaar: dinsdag 3 april dinsdag 17 april maandag 30 april dinsdag 3 juli dinsdag 10 juli donderdag 2 augustus dinsdag 14 augustus en woensdag 12 september de circuitdag met de ZAC verdere...
  9. -MOTORHEAD-

    schaalmodellen maistro, majorette 1:18

    Ik heb hier 15 modelletjes staan die ik niet meer in de vitrine ga zetten. Het gaat hier om de goedkopere soort (dus niet die van Minichamps e.d.) Alle modelletjes zijn in nette staat. Helaas heb ik er geen doosjes meer bij. Ik verkoop ze het liefts in 1 partij natuurlijk, maar als dat niet gaat...
Terug
Bovenaan Onderaan