Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Trabuca
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Trabuca

    Oakley Monster Dog Ducati Limited Edition zonnebril

    Ik zal deze ook hier even onder de aandacht brengen. Een leuk item voor de ducati rijders en -fans onder ons. Ik rij nog steeds op een KTM dus hij mag in de verkoop ;) . Ik heb een zelfde zonnebril, de normale uitvoering, nog steeds met tevredenheid in gebruik. De zonnebril is nieuw en...
  2. Trabuca

    KTM 990 Super Duke Hangout deel V "For Race Use Only"

    KTM 990 Super Duke Hangout deel V "For Race Use Only" editie If all of life were like a KTM Super Duke it would be a short, barely glimpsed blur of action-packed vignettes. There is surely nothing more frenetic on two-wheels than the KTM 990 Super...
  3. Trabuca

    dB killer voor uitlaat met binnendiameter 57mm (BOS?)

    DB killer te koop, roestvaststaal. De bemating staat op de foto's. Komt waarschijnlijk uit een BOS uitlaatdemper maar zou ook passen in andere uitlaten met een binnendiameter van ongeveer 57mm, inkorten is zo gedaan. Nagenoeg ongebruikt gezien er bijna geen roetaanslag aanwezig is en ook geen...
  4. Trabuca

    TK: Kawasaki ZX7R, bouwjaar 2000

    Na bijna drie jaar is het tijd voor wat anders dus bij deze zet ik hem te koop, mijn ZX7R. Ik heb er in drie jaar nooit problemen mee gehad :} , hij heeft zijn beurtjes op tijd gehad. Grote beurt incl. kleppen stellen bij 28.000km. Afgelopen zomer bij 32.000km heb ik hem een kleine beurt...
  5. Trabuca

    Led RAW's vervangen: voorkant links+rechts knipperen samen

    Gisteren heb ik mijn led richtingaanwijzers aan de achterkant vervangen door een led achterlicht met geintegreerde RAW's. Na aansluiten leek het achter allemaal te werken maar aan de voorkant knipperen nu de beide RAW's. De kant die mee knippert is weliswaar de helft zwakker. Voorheen had ik dus...
  6. Trabuca

    Carpimoto front paddockstand (van de MF inkoopactie)

    Destijds heb ik via de inkoopactie alleen een achterbok gekocht en ik zoek de bijpassende voorbok voor een redelijke prijs. Iemand die hem misschien weg wil doen? Het gaat om de Carpimoto CM03 die het balhoofd ondersteund. De nieuwprijs van 110 euro ex verzenden via hun website vind ik net iets...
  7. Trabuca

    R6 '06 zonder EXUP klep, vermogen???

    Op Motorfreaks het volgende bericht: http://www.motorfreaks.nl/index.php/prodnews/4050 "Termignoni gamma is een compleet 4-2-1 racesysteem (waarbij de EXUP klep komt te vervallen) voor Yamaha's R6". Mijn vraag, wat gebeurt er nu met het vermogen. Natuurlijk zal het management mbv een dynokit...
  8. Trabuca

    Ducati 996s gezien voor 4000 euro :?

    Is er iemand zijn ducati 996s gestolen? Ik kwam laatst namelijk dit verhaal tegen op marktplaats. "Te koop aangeboden, ducati 996s voor 4000 euro" Een advertentie met veel te lage prijs met foto's en in het nederlands geschreven. Dus ik denk even mailen.. Kreeg ik vandaag dit terug: "I...
Terug
Bovenaan Onderaan