Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 100timo100
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 1

    aprilia dorsoduro 750 fatduc 02 optimizer

    Ik ben op zoek naar een aprilia dorsoduro 750 fatduc 02 optimizer. Heeft iemand deze misschien nog liggen. Of weet iemand een site waar je het kan bestellen in Nederland. Als ik hem uit het buitenland bestel kost het me 2 maanden. Alvast bedankt,
  2. 1

    ducati hypermotard 821

    Weet iemand hier of je een hypermotard 821 op 35kw kenteken kan zetten. Ik dacht dit een keer te hebben gelezen. Ging toen ook over de agusta brutale 675 dit ook op 35kw kenteken kon. alvast bedankt.
  3. 1

    mv agusta brutale 675

    Ik ben aan het kijken voor me eerste a2 rijbewijs motor. en zoals de titel als zegt zou ik graag een mv agusta brutale 675 willen kopen. Alleen ben ik 1,95 lang en vraag me af of iemand met min lengte op de motor past. Er staat er helaas geen 1 in de buurt om eff naar toe te rijden en te kijken...
  4. 1

    ducati 796 35kw

    Ik heb en vraag en kan het maar nergens vinden. Vanaf welk bouwjaar kan een ducati monster 796 op een 35kw kenteken gezet worden zonder dat er een keuring hoeft plaats te vinden bij het rdw. Ik weet dat de monster 696 vanaf 2013 via de dealer op 35 kw gezet kan worden. maar de 796 kom ik...
  5. 1

    Nieuw en veel vragen

    Goede dag, ik hoop dat ik het hier goed plaats ander hoor ik het wel. Ik ben momenteel 19 jaar en kan over een maand beginnen met lessen voor het a2 rijbewijs. Wat ik zeker wil gaan doen. Alleen heb ik nog veel vragen over de motoren voor het A2 rijbewijs. Ik rij nu rond op een quad een...
  6. 1

    Eff voorstellen

    Hallo ik bwn timo 19 jaar oud enn kom uit maassluis. Ik ben nu in het bezit van een pittige ltz400 quad. Heb me hier aangemeld om meer te weten te komen over motoren voor het a2rijbewijs en dan vooral de bobber, wat zijn die dingen soms mooi.
Terug
Bovenaan Onderaan