Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Maestro
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Maestro

    Triumph speed triple 1050 se

  2. Maestro

    tk kawasaki zephyr 750

    - originele nl motor -25000 km -slijtage onderdelen in orde - klein deukje in de tank (niet al te storend) - aspirant collectors item -pekel vrij en alle Chrome delen glimmen.. - vr prijs 1950 - mail me maeztro1000@hotmail.com
  3. Maestro

    originele uitlaten (inc spruitstuk) Z1000 2003-2006&schokdem

    Hello.... iemand nog interesse in een mooie originele set uitlaten met spruitstuk van de Z1000 2003-2006. Ik nam ze over van oud Z1000 eigenaar meandick... hij had vrij vlot Akra's eronder gehangen... uitlaten hebben er dus niet lang onder gezeten... ik kocht ze van hem als reserve.... ik...
  4. Maestro

    nwe lichttechniek BMW (inc video) voor in bochten

    BMW komt met koplamp die om de bocht kijkt | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Voor diegene die nooit op bekende nieuwssite komen :P .... gave techniek dit zeg? Vraag me af of andere merken hier ook van mogen profiteren.. Ik zie wel een voordeel als ik nr video kijk.... (eerder...
  5. Maestro

    Baas Veilig Verkeer Nederland rijdt hard (zo 1.11. sbs6)

    HILVERSUM - Directeur Joop Goos van Veilig Verkeer Nederland is de afgelopen tijd gesnapt terwijl hij diverse keren rond de 60 kilometer per uur reed in een woonwijk, waar een maximale snelheid van 30 kilometer per uur geldt. © ANPDat meldt Peter R. de Vries vrijdag. Zijn team achtervolgde...
  6. Maestro

    vanaf ca metz (f) nr Colmar (f) leuke route?

    collega motorrijders... a.s vrijdag ga ik 3 dagen met de motor op pad. bedoeling is om in een dag nr Colmar te rijden en vanaf de lijn Metz provinciaal te rijden (... met veel bochten) iemand suggesties.. Tomtom hebben we bij ons Ik hoorde eerder dat er ook tussen Frankrijk en Duitsland...
  7. Maestro

    ducati monster m900 te koop of inruil

    te koop of inruil goed onderhouden monster m900 nu laser uitlaten maar orginele termignoni uitlaten ook aan wezig recentelijk hyper pro vering gemonteerd wat erg goed werkt bugpoiler in orgineel rood ,, kl knipperlichtjes led remlicht orgineel ook aanwezig orginele stofhoes en ook nog...
  8. Maestro

    Vogezen/Elzas (Frankrijk/Duitsland)

    Beste collega motorrijders Ik heb een jaar of wat geleden gehoord dat er een mooie route is door de Vogezen/Elzas waarbij je de ene keer in Duitsland rijdt en de andere keer in Frankrijk. In feite rijd je vrij vaak op hoogte waardoor je ook mega goed uitzicht hebt. Wie weet de startplek en de...
  9. Maestro

    Vervangen motorolie na ritje

    Topic titel verraadt al een beetje welke vraag ik wil stellen. Mijn motor is eigenlijk aan een 18.000 km beurt toe. Even gekeken wat ze bij zo een beurt doen. In feite komt het er in mijn geval op neer dat er naar remmen, bandenprofiel en andere zaakjes worden gekeken wat ik ook kan. Alleen de...
  10. Maestro

    "pimp my ride" banden

    - Waar kan je deze kopen? Volgens mij verkopen de traditionele dealers deze niet - Iets bekend over de eigenschappen? Ik lust nog wel een bochtje namelijk :P Prettige lente allemaal :) ;)
  11. Maestro

    db-killer uit een originele demper nadelige gevolg

    Gisteren originele rechterdemper vervangen voor een originele demper zonder db-killer. De linker demper heeft nog wel de DB-killer Nu is mijn vraag, welke nadeligen gevolgen zoudden hieraan kunnen hangen? zie ook Post van Maestro in topic 'Z1000-Z750-Z750S meeting place 5'
  12. Maestro

    kastjes boven weg (oosterburen)

    Via de linksrijdingse route even naar zwarte woud geweest (met snelle koekblik) Zie ik boven de weg tussen afslag 2 (ri Koln) tot aan Karsruhle bijgaande kastjes boven de weg. Kennis van mij zij roulerende rader :? Volgens mij gewoon ordinaire flister (heel die weg is namelijk...
  13. Maestro

    spijker zat in band, wat nu?

    Gisteren constateerde ik een spijker in mijn achterband tijdens een tanksessie( reed in de kop van Noord-Holland). Bij thuiskomst motor op de paddock en spijker eruit getrokken. Band loopt niet leeg, hij zat er mega schuin in dus hij is niet door en door wat nu? Achterband is circa 1000 km oud
  14. Maestro

    bonnefooi nr Eiffel, welk hotel?

    Zat een aantal topics door te tijgeren over de eiffel. Ik wil binnenkort ook weer eens die kant op om te :] zonder van te voren een hotel te bespreken. Bij welk hotel is er "bijna" altijd plaats? eventuele voor-, nadelen van hotel (blijft persoonlijk) hoor ik graag Heb o.a dit topic...
  15. Maestro

    Mening Einddemper op Z1000

    Zojuist ff naar mijn dealer geweest na aandringen krijg ik de Akra (zie bijlage) voor een gereduceerde prijs. Ik wil nog alleen ff in het echie zien (ipv op een plaatje) hoe de goudkleurige look van de voordemper t.a.v. de zilverkleurige einddemper staat. Ik heb op de beurs in Utrecht volgens...
  16. Maestro

    Duc M750 doet het niet. suggesties

    Een collega van mij heeft startproblemen met zijn duc en vroeg mij of ik een idee had wat het kon zijn. Hieronder plak ik de tekst uit zijn mail "Ik krijg de duc van mij niet gestart, genoeg power door de druppellader, genoeg benzine, hij geeft een vonk en toch slaat ie niet aan. Het is een...
  17. Maestro

    Ca 6à8 uur rijden vanuit Den Haag nr …….?

    De bedoeling is om eind augustus op vrijdagochtend om ca 6 uur in de auto te stappen, motortrailer (inc motoren :+ ) achter auto en naar een leuk stukje Europa te rijden waar je niet langer dan 2 km rechtdoor moet rijden om de volgende lekkere bocht tegen te komen. Gezien de reisduur (zonder...
  18. Maestro

    Hij kwam niet meer omhoog :oP (brandstofmtr)

    En op een gegeven moment ging die niet meer omlaag. Ik had getankt omdat ik al op reserve reed. Vervolgens na betalen contact aan, dagteller op nul en rijden maar. Constateerde vrijwel direct dat alleen onderste streepje brandde?? Na een uurtje sturen brandde ze weer bijna allemaal (inmiddels...
  19. Maestro

    Rossi neemt plaats in Ferrari-bolide

    Uitgegeven: 18 juni 2003 20:42 ROME - De droom om ooit een formule-1-bolide te besturen, komt voor motorcoureur Valentino Rossi uit. De meervoudig wereldkampioen krijgt van Ferrari de kans om een testrit in de bolide van Michael Schumacher te maken. Rossi, die net als Schumacher in de...
  20. Maestro

    welk middel voor verwijderen roest op "rem-sc

    topic spreekt voor zich echter topic-titel was te lang :( Ik heb het dus over de remschijf) dan gaat het uiteraard niet om het gedeelte waar de blokken over heen gaan maar dat binnen gedeelte Gisteren met het op slot zetten zag ik dat er plekjes aan het ontstaan zijn? Ik hoorde via een...
  21. Maestro

    modificatie achterkant Kawa 2003

    vrijdagavond is het zover Ik wil dan mijn "Spatlap" van de Z 1000 verwijderen Ik moet nog even uitvogelen hoe ik het beugeltje maak voor de kentekenplaat en welke richtingaanwijzers ik aanschaf Door foto's in dit topic ( fotos modificatie achterkantje zx6r 2003 ) ben ik al wat wijzer geworden...
  22. Maestro

    Schoonhouden en schoonmaken gepolijste velgen

    Schoonmaken: Welke middel kan ik het beste gebruiken om mijn velgen (nieuwe z 1000 ) schoon te maken. Er ligt nu behoorlijk wat kettingvet en remslijpsel op mijn achterwiel. S100 totaal reiniger mag je niet gebruiken volgens gebruikshandleiding. Ik dacht zelf aan wasbenzine of wellicht een...
  23. Maestro

    Maestro nieuwe motor halen/ meer Z 1000 rijders?

    Zaterdag is het dan zo ver. Ik ga mijn (groene) Z 1000 halen :) :) . Nu was ik afgelopen zaterdag bij een exclusief Kawasaki-dealer en die heeft een klant die de achterpartij van de Kawa al verbouwd heeft. Het spatbord waar de richtingaanwijzers en het kentekenplaat op zaten, hebben...
  24. Maestro

    Super sport of "Streetfighter"

    Ik zit een beetje in dubio en in een luxe positie :) . De T cat gaat naar alle waarschijnlijkheid einde van deze week particulier verkocht worden. Maar wat nu, Ik heb de middelen om een nieuwe bike te kopen en ben redelijk gecharmeerd van de Z 1000 ( van de week half uur proefgereden *D )...
  25. Maestro

    Vereniging Motorrijders geschokt over ongelukken

    RIJSWIJK - De Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging (KNMV) is geschrokken van het grote aantal dodelijke ongevallen met motorrijders de afgelopen dagen. Sinds vrijdag vonden zes bikers de dood. Volgens de organisatie kan er echter geen duidelijke oorzaak worden aangegeven of...
Terug
Bovenaan Onderaan