Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kingderp
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Nieuwe trend bij dealers om afleverkosten in rekening te brengen?

    Beste mensen! In mijn zoektocht naar een andere motor valt mij op dat veel dealers adverteren met motoren waarvoor je uiteindelijk extra moet betalen voor de uitlaat die eronder zit... In de foto's en de advertentie is het uitlaatsysteem duidelijk te zien, vervolgens staat er een tekst onder...
  2. K

    Kettingset ZZR1400 vervangen

    In het handboek staat dat bij het vervangen van het voorste tandwiel ik molybdenum disfulfide olie moet gebruiken bij het terug monteren van de moer van het tandwiel. Weet iemand wat dit is, kan dit spul niet zo 1 2 3 vinden? Hoe doen jullie dat?
  3. K

    Bakolie?

    Voor de gein zat ik op marktplaats en motoroccasion te speuren. Het viel me op dat veel adverteerders zeggen dat vaak de olie en "bakolie" (bij dezelfde motor) zijn vervangen. Wat is bakolie? Bestaat het? Of is het gewoon onzinpraat?
  4. K

    Xenon lichten ZZR1400

    Ik wil de dimlichten van mijn ZZR1400 vervangen vanwege kleurverschil met mijn recent vervangen stadslichtjes. Nu heeft de vorige eigenaar een (led) xenon systeem aangebracht. Het volgende lampje heb ik eruit getrokken: Op het rubbertje van de lamp staat H11. Nu had ik deze gevonden: Xenon...
  5. K

    Afleverbeurt dealer

    Beste MF'ers, Wat verwachten jullie van een afleverbeurt van een occasion aangekocht bij een grote, landelijke, motorketen? Mijn broertje heeft een sportmotor uit 2007 met 12.000km gekocht en nu hij in de tuin staat en we eens op ons gemak de motor bekijken vallen ons toch wel een hoop dingen...
  6. K

    Controle / aanpassing klepspeling ZZR1400

    Bste MF'ers, Zijn er nog betrouwbare motorzaken te vinden in de randstad waar er daadwerkelijk nog fatsoenlijk onderhoud wordt uitgevoerd? Mijn ZZR1400 is binnen nu en een half jaar toe aan zijn 42.000km beurt, waaronder dus de controle van de klepspeling. Dit is typisch zo'n klusje waar...
  7. K

    Motor (ZZR1400) start slecht na val

    Paar weekjes terug ben ik bij bijna stilstand op mijn plaat gegaan op een parkeerplaats. Hierbij is de motor op de rechterzijde gevallen met mij er half onder. Sindsdien start hij moeilijk, want daarvoor had ik nooit problemen met starten. Wat er soms gebeurt: Ik draai de sleutel om, het...
  8. K

    Duo seat cover Kawasaki ZX6R 2005-2006

    Gebruikte duo seat cover voor een Kawasaki Ninja ZX6R 2005-2006. Lichte beschadiging aan de zijkant (kras) en op de bovenkant, zie foto's. Let op: zonder bracket! Zie de foto van de onderkant, die moet je dus zelf bestellen. Op te halen voor 20 euro in de omgeving van Rotterdam...
  9. K

    Slip on uitlaat past niet

    Kreeg vandaag m'n nieuwe uitlaten binnen voor de ZZR1400 en dacht ze "even snel" te monteren. Helaas... niet dus. Ik krijg de uiteinden van de twee linkpipes niet over de bestaande twee pijpjes heen die onder de motor vanaf de spruitstukken komen. Zowel de linkpipes als de bestaande...
Terug
Bovenaan Onderaan