Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: joske fast
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    glpro x type g2 instalatie

    wie kan mij zeggen hoe deze aan te sluiten ben niet heel technisch gaat over honda cbr 600 fs bwj 2003 glpro x type g2 plus gpx-ho1 harnes kit dient om de gear indicator aan te sluiten op deze moto waar te beginnen ? zadel eraf ? tank eraf ? en juiste kabel vinden maar waar zoeken ? wilt dit...
  2. J

    honda cbr 600 fs draait 3000 toeren bij koude start

    heb ne honda cbr 600 fs gekocht van 2003 bij koude start draait die 3000 toeren wanneer hij warm draait gaat hij naar 1200 toeren is dit normaal ??
  3. J

    vulcan 1999 classic 800

    geachte leden ik heb nu ook een kawasaki vulcan classic 1999 aangekocht nu doet het volgende voor en zou graag weten of dit normaal is ? als ik de motor start wordt de achterste cilinder direckt warm , terwijl de voorste echt lang duurt eer die warm aanvoelt ? de motor draait toch echt...
  4. J

    suzuki 750 k5 2005

    wie kan mij zeggen hoe het stuk heet dat de spiegels vasthoud en tevens de kuipruit ? wou mijn spiegel losmaken en heb te hard geduwd nu is het binnenste dat mijn spiegel en kuip vasthield gebroken het is een groot zwart alluminium stuk dat het bovenste van de kuip plus spiegels vasthoud en...
  5. J

    honda vf750c valt stil

    heb een honda vf750 c 1985 hij start met choke maar valt stil na afzetten choke toeren gaan op en neer en onder de 1000 toeren valt hij uit ken nog niks van motoren weet er iemand een adres in belgie ben van kallo beveren waar ik deze kan binnen doen ? en wat gaat het kosten...
  6. J

    even voorstellen

    ben dus jos 53 jaar woon in kallo belgie heb dus ne honda vf750c magna van 1985 hobby uiteraard moto rijden ps tof forum grt jos
Terug
Bovenaan Onderaan