Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bartdm
  • Content: Onderwerpen, Berichten
  • Sorteer op date
  1. B

    groot probleem na oliewissel

    koppeling komt niet meer vrij precies, moet motor nog openhalen. Maar aangezien er veel metaal in olie zat denk ik dat het de plaatjes zijn die volledig afgesleten zijn maar ben niet zeker
  2. B

    groot probleem na oliewissel

    jaso ma2 staat op het etiket
  3. B

    HET grote Husqvarna 610 topic 3

    hallo, misschien kan iemand me helpen. Ik heb tweedehands husky gekocht. Ben nu alles aan het proberen fixen. Nu na oliewissel bevatte de olie veel metaaldeeltjes. Heb er nu nieuwe half syntetische olie van lucas oil 10w40 opgedaan. 1,6 liter. Nu na de wissel bij het intrekken van de...
  4. B

    groot probleem na oliewissel

    hallo allen, ik wou olie verversen op mijn husqvarna 410 van 97. Heb hiervoor half synthetische olie gekocht van lucas oil 10W40. Wanneer de olie vervangen was(1,6l)kreeg ik eerst een mega ratel wanneer ik te koppelingshendel introk en een paar minuten later werkte de koppeling totaal niet...
  5. B

    how to carb cleanen

    hallo, ik heb een 410te gekocht van 97, eerste inschrijving 99 Deze had lang stil gestaan, wegens niet starten. Deze binnengedaan bij dealer en deze heeft koppakking vervangen en daarna starte die terug. Maar deze valt altijd stil, ook met choque op. Weet er iemand een howto hoe de carb...
  6. B

    kan een tank krimpen

    95 xr600 als ik die bracket vooraan niet bevestig krijg ik t goed uitgelijn, maar versta echt niet hoe deze zo kunnen afwijken nu
  7. B

    kan een tank krimpen

    hallo, om de stickers te ontdoen van mn tank heb ik die een paar weken laten bleken in een kuip met bleekmiddel. TOen dat nog niet goed ging heb k dan met een heteluchtpistool zo de stickers te verwijderen. Wanneer ik nu de tank terug plaats is deze precies gekrompen. Er is nu een gat...
  8. B

    fcr 39 > aanpassing brandstofleiding

    ja sorry, maar als ik niet kan antwoorden op de vragen Als ik kan helpen zal ik dat zeker doen, maar mijn bedoeling met die motor was 'al doende leert men'
  9. B

    fcr 39 > aanpassing brandstofleiding

    ???? als het al niet meer toegestaan is om gewoon advies te vragen online?
  10. B

    fcr 39 > aanpassing brandstofleiding

    heb t nog niet geprobeerd. Wil toch eerst zijn alvorens die eerst volledig te demonteren, moet ook zien dat er niks van benzine dan nog in zit Heb al gezien op bv een suzuki forum van personen die het gebogen hebben waar de buis dan geknakt is
  11. B

    fcr 39 > aanpassing brandstofleiding

    beste, ik ben bezig met een xr600 projectje Nu had ik me via 2dehands een keihin fcr 39 gekocht. (deze is afkomstig van een wr400) Nu stuut ik op het probleem dat deze een geperste brandstofleiding-bus heeft, welke niet te draaien valt. Heeft iemand van jullie ervaring hier mee om dit...
  12. B

    xr600 vaste bouten

    hallo allen. In de cilinder zitten 4 bouten met kop 12mm. Nu heb ik daar al 2 doppen op kapot getrokken om die los te krijgen. Heeft iemand een idee om die er niet destructief uit te krijgen? bedankt groeten Bart
  13. B

    Honda XR600R How-to Topic

    hallo forumleden, ik ben op zoek nr een bedradingssschema om een xr600 96 om te zetten op 12V dc. Je hebt de spanningsregelaar nr de spoel welke afregelt op max 12V AC. Daarna denk ik dan dat er een spannings/gelijkrichter moet komen. Hier heb ik toch nog een paar vragen over. De...
  14. B

    Lassen T.I.G. - M.I.G. - Boog - Autogeen (Tips en Truuks)

    een vraag die maar deels met het onderwerp te maken heeft. Zelf ben ik bezig aan een werkbank en zou daar vlamboog op willen lassen. Heb uitgekeken voor een staalplaat van 4mm om 2 18mm multiplex platen te leggen. Nu hebben ze ook gezegd dat galvanise mogelijk is. (en misschien beter omdat...
Terug
Bovenaan Onderaan