Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rob-z
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rob-z

    Saarland, wat mag ik niet missen?

    Volgende week ga ik 4 dagen (3 nachten) touren in Saarland. Volgens mij is alles mooi daar en heb ik onderstaande routes gevonden om het hele gebied een beetje te doorkruizen. Wie heeft er nog tips van bezienswaardigheden waar ik langs kan/moet rijden? Blauw en groen zijn uiteraard de routes...
  2. Rob-z

    6 x slotjes BMW (aluminium) koffers

    Te koop 6x slotjes compleet met plaatjes en veertjes voor aluminium BMW koffers. Deze kunnen aangepast worden aan eigen sleutel. Let goed op de "baard" die bij de rand bij de sleutelkant zit. Kijk of die aan de goede kant zit voor uw koffer. Zitten momenteel in mijn koffers maar de kans...
  3. Rob-z

    Stadler SuperVent II (maat 52, gelamineerd)

    Te koop Stadler Super Vent II Zeer nette 3-laags gelamineerde jas (zie internet hoe de Gore-Tex 3-laags gelamineerde laag tot stand komt) Maat 52 Ik zelf ben 186 cm lang en weeg 83kg. Vraagprijs 400,-
  4. Rob-z

    Daytona Travel Star GTX maat 43 motorlaarzen

    Te koop, Een met paar Daytona Travel Star GTX maat 43 motorlaarzen. Rechter rubber flapje op de laars heeft iet wat gebruikssporen. €110,-
  5. Rob-z

    Trip naar Gibraltar en weer terug via alpen/zwitserland (binnendoor)

    Eind mei vertrek ik naar mijn broertje die in La Linea de Concepcion woont. Onderweg daar naartoe stop ik bij enkele oud collega's die daar een B&B hebben of daar zijn gaan wonen. De heen weg daar wil ik ongeveer 6 dagen over doen. Dag 1 rechtstreeks (over de snelweg) naar het B&B van een oud...
  6. Rob-z

    [verkocht] Sena SMH5-FM

    Te koop Sena SMH5-FM headset Zie internet voor verdere details. Zie foto wat er allemaal bij zit. €35,-
  7. Rob-z

    Daytona Road Star GTX (maat 43)

    Te koop Een zeer mooi paar motorlaatzen van Daytona model Road Star GTX. Nagenoeg als nieuw (zie foto's) Is tweedehands, maar zou bijna nieuw kunnen zijn. Maat 43 Vraagprijs €190,-
  8. Rob-z

    Daytona motorlaarzen (maat 43) Verkocht

    Te koop Twee paar laarzen van Daytona. Beide maat 43 M Star GTX €150,- (foto 1 t/m 4) Road Star GTX €50,- (foto 5 t/m 7) Road Star verkocht
  9. Rob-z

    Stadler Evo

    Te koop, Stadler Evo. Een doorwaai pak + 3-laags laminaat. Zie het internet voor verdere details. Ik heb het complete pak enkele weken geleden gewassen met Nikwax Tech Wash & TX Direct Ik verkoop het pak omdat ik een ander pak heb aangeschaft. Maat 54. Komt compleet met alle...
  10. Rob-z

    verblijf in/nabij La Roche-en-Ardenne

    In mei wil ik in mijn uppie een driedaagse trip door de Ardennen maken. Routes heb ik al en aankomst en vertrek is twee maal nabij La Roche-en-Ardenne. Nu zoek ik in de buurt van La Roche-en-Ardenne een slaapplek (hotel/herberg/airbnb/oid, geen camping omdat ik de spullen daar niet voor heb)...
  11. Rob-z

    Touratech valbeugels (BMW R1200GS-LC)

    Te koop Complete set valbeugels voor een R1200GS-LC. Gebruikt maar wel in nette staat. Zeker niet krom o.i.d. Het mooi van deze is dat deze ook aan de bovenzijde van de cilinders bescherming bieden. Ze zaten bij mij op een LC uit 2014. Zie de site van Touratech. Gebruik deze zoekterm...
  12. Rob-z

    KLIM Latitude (broek) maat 102 (verkocht)

    Te koop KLIM Latitude broek. Laatste/nieuwste model. Maat 102 Zo goed als nieuw, en is met een nieuwe te vergelijken. Slechts een aantal keer gedragen Ik denk dat een persoon van 180/185cm en 75/80 kg (of lichter) deze broek perfect zou passen. €250,- €200,-
  13. Rob-z

    Ritje naar Gorzów Wielkopolski (Polen)

    Als alles meezit ga ik 20 oktober een dag of 4 á 5 dagen naar Gorzów Wielkopolski ( Gorzów Wielkopolski · Polen ) een oud collega opzoeken. De heenrit en terugrit wil ik in twee delen doen. Voor nu denk ik om op dag 1 vanuit Rotterdam naar het Brandenburgische Elbtalaue te rijden en daar te...
  14. Rob-z

    Ruilen, zadel voor BMW R1200GSA 2017

    Gezocht, een zwart zadel voor mijn GSA '17. (berijder- en passagiersdeel) Graag wil ik dan mijn huidige zadel daarop inruilen. Huidige zadel is in zeer nette staat en heeft een lichte en zwarte samenstelling. Effe goed kijken of GS en GSA ondermeer uitgewisseld kunne worden. Stuur een PM als...
  15. Rob-z

    Zadel R1200GSA 2017 (ruilen)

    Gezocht om te ruilen met mijn huidige zadel; een geheel zwart zadel (berijder en passagier) voor mijn R1200GSA uit 2017 Mijn huidige is grijs met zwart. Wie weet of wil deze ruilen tegen een geheel zwarte?
  16. Rob-z

    BMW R1200R-LC ('15) stuurverhogers incl. navigatie bouten

    Te koop Een setje stuurverhogers (25mm) van het merk Wunderlich voor de BMW R1200R - LC uit 2015 (of gelijkende model) Komt met bouten waar schroefdraad in de kop zit zodat je een navigatie erop kan monteren. Prijs €50,-
  17. Rob-z

    Schuberth C3Pro -> €199,- <- mat zwart maat M (nieuw) VERKOCHT

    Te koop Een nagenoeg nieuwe Schuberth C3 Pro (systeemhelm). Ik heb 'm ongeveer een maand. Zeer fraaie en mooie systeemhelm. Je kan je helm dus ophouden tijdens tanken of ander praatje. Incl. mooi zonnevizier, helmtas en originele verpakking. Maat M Ik kan helaas geen vriendjes worden met...
  18. Rob-z

    BMW Atlantis 3 motorpak maat 106

    Te Koop Het wel bekende mooie Nubuck motorpak van BMW. Niet nieuw maar wel netjes Maat 106 (zowel jas als broek) Goed bod via PM.
  19. Rob-z

    Damenleather lederen motorpak + textiel (fluo) jas

    Te koop Compleet leder motor pak van Topskin/Damenleathers (maat 54). Ik ben zelf 186 en ca. 83 kg Pak is zoals op de foto's, incl. wolletje voor de wat koudere dagen. Broek en jas kunnen aan elkaar geritst worden zodat je geen koude rug krijgt en optimale veiligheid hebt. Zoals op de foto's...
  20. Rob-z

    BMW Double R, maat 52

    Te koop Leren zomer jas van BMW Model: Double R Maat: 52 Vraagprijs € 250,-
  21. Rob-z

    Damen Leathers lederen motorbroek (politie broek)

    Te koop Zeer mooie lederen broek van Damen Leathers. Is de "Four Seasons" broek. Incl het mooie lederen hesje met zakje voor telefoon of andere zaken waar je snel bij wil kunnen. Hesje zit met een rits aan de broek vast. Daarnaast is er nog een rits om een jas aan vast te maken (mits het...
  22. Rob-z

    BMW GS Dry pak

    Te koop verkocht Een BMW GS Dry motorpak. Is het model zoals op bijgaande foto's (dat ben ik niet hoor :) ) Foto's zijn van internet en zal spoedig enkele huidige foto's plaatsen. Pak is niet nieuw maar ziet er nog goed uit. Maat jas = 50 Maat broek = 102 Ik ben zelf 1.86 en...
  23. Rob-z

    GC Bikewear leder motorjack

    Te koop Leer jack van GC bikewear, model Nevada In de verkoop omdat ik 'm niet draag. Heb 'm zelf nieuw gekocht en slechts enkele keren gedragen. Nieuwprijs € 259,- nu €150,- Maat 54 Ik zelf ben 1.86 en ca 81kg (dit ter vergelijking van postuur) Foto's zijn van internet, zal...
  24. Rob-z

    Revit Horizon NEON (gelamineerd) maat XXL

    Te koop Revit Horizon NEON jack (gelamineerd) Maat XXL Gaat weg omdat ik 'm te weinig (zeg maar niet) draag. (heb andere pakken die ik vaker draag) Jas is als nieuw. (wel enkele keren gedragen) Heeft een thermo binnenvoering en de jas is gelamineerd (dus je wordt niet nat)...
  25. Rob-z

    Navigator v

    Te koop Navigator V incl. houder. Is aan te sluiten op de speciale BMW-handel met draai-ring Incl. laatste updates en lifetime cards + 2 GB kaartje Is in zeer nette staat. € 500,- Reactie gaarne via PM.
Terug
Bovenaan Onderaan