Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Scrambler
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Scrambler

    Harley Davidson Fxrs 1340 Lowrider Sport.

    Fijne sportieve toermotor. Motor is in goede staat. zijn veel aanpassingen gedaan zoals: bovenblok revisie , cilinders zwart gepoedercoat. ook zijn de aandrijfpoelies vernieuwd en verhouding aangepast motor maakt minder toeren en rijd comfortabeler en zuiniger. cv carburateur geplaatst met ruig...
  2. Scrambler

    Bougies

    Snap er niks van bougie voorste cilinder is ZWART en de bougie van de achterste cilinder is mooi licht bruin. De motor loopt stationair niet fijn maar rijd verder prima. Wie weet wat de oplossing hiervoor is? Motor is een evo uit 1986.
  3. Scrambler

    Keihin carburateur

    Vraagje,kan ik de low speed sproeier van mijn Fxr bj 1986 (Keihin carb) verwissellen door alleen het luchtfilter te verwijderen en de vlotterbak los te halen.Of moet ik heel de carburateur van het spruitstuk halen?
  4. Scrambler

    Maxxis banden

    Zijn er hier Harley rijders die ervaring hebben met Maxxis banden? Zit er aan te denken om deze voordelige band(m6011f) op mijn Harley te monteren. Doen of niet doen?
  5. Scrambler

    Lange voorpoten

    Wat is ongeveer de prijs van het laten maken van langere binnenpoten?Heeft iemand enige idee of ervaring hiermee, of een goed adres in de buurt van Apeldoorn.
  6. Scrambler

    Rare kleur bougies

    Ik ben in het bezit van een suzuki GS 750 bj78, ik heb de motor van de winter gekocht en weer netjes gemaakt. Nu begint het proef rijden eerst liep de motor goed daarna geen vermogen meer kleppen stonden niet goed dus dat voor elkaar gemaakt. Er is echter geen verbetering,wel zien de bougies rr...
  7. Scrambler

    Voorvork Vulcan '88-'93

    Ben bezig met het bouwen van een chopper en de voovork die daar inzit is van een Kawasaki Vulan van het Bj88-93 ongeveer. Nu zou ik graag willen weten hoe ik die binnenveren rruit krijg want ik kan die doppen bovenin de binnenpoten er niet uit krijgen,heb ik hier speciaal gereedschap voor nodig...
  8. Scrambler

    Voorvork vlx 600

    Goedenmorgen allemaal,sinds gisteren zijn wij in het bezit van Honda vlx 600 shadow bj 1991.Het probleem is dat de voorvork vering zeer slap is dit kan komen door weinig of geen olie in de vorkpoten.Maar omdat ik nog geen werkplaatsboek heb weet ik dus niet hoeveel olie en welke dikte rr in de...
Terug
Bovenaan Onderaan