Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: punica78
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. punica78

    Garageopruiming Yamaha TRX 850

    Wegens een garageopruiming heb ik de volgende onderdelen voor o.a. een Yamaha TRX 850 in de aanbieding: * Achterbrug met wiel, remschijf, linkhevel, dogbones en remklauw * 1 extra paar dogbones * Originele pinkerrelais * Originele kroonplaat * Origineel windscherm...
  2. punica78

    Nürburgring voor de eerste keer

    @De Nürburgring-fanaten: ik wil samen met een vriend van mij op maandag 4/8 een paar rondjes gaan rijden op de Nürburgring. Surfend op het net heb ik al wel wat informatie gevonden maar ik heb toch nog wat vragen: 1. Klopt het dat je best in de week gaat rijden omdat het dan minder druk is...
  3. punica78

    Punica78 - de ombouw van de TRX

    Enige tijd geleden heb ik mijn een aantal items aangeschaft om de TRX te pimpen zoals een yzf750-upsd en achterbrug. Ik ben zaterdag uiteindelijk (!) begonnen aan de demontage van de voorkant voor de upside down conversie (de foto's volgen nog want ik moet die nog uploaden). Bij controle...
  4. punica78

    Kawabusa

    Tis toch een specialleke zenne: de Kawabusa :?
  5. punica78

    YZF750 onderdelen

    Ik ben op zoek naar de volgende onderdelen: 1. voorste spatbord Yamaha YZF 750 2. voorste wiel met remschijven Yamaha 750 3. clip-ons Yamaha YZF 750 Wie kan mij helpen?
  6. punica78

    Mod artikelen gezocht voor de TRX

    Kunnen jullie mij helpen het volgende ergens tweedehands te vinden?: * spiegels van een szr 660 * koplamp van fzr400 Ik heb Kapaza en 2dehands.be al afgezocht alsook Marktplaats en Speurders.nl ;(
  7. punica78

    R6 master met Bluespots in België

    Wie kan mij hieraan helpen? Liefst tegen een schappelijke prijs.
  8. punica78

    Conventionele voorvork versus upside down voorvork

    In het kader van "verbeter je motor waar het kan" zit ik met de volgende vraag: is een conventionele voorvork met progressieve veren beter dan een upside down voorvork met deze progressieve veren? Wanneer je kijkt naar de R6 en de R1 of de Z750 en de Z1000, merk je dat het kleine broertje...
Terug
Bovenaan Onderaan