Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Motomuzzi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Motomuzzi

    TK z.g.a.n. BMW F650GS met super veel opties!

    Helaas, ik heb geprobeerd om over mijn angst heen te komen na ons motorongeval vorig jaar. (Dat was overigens met een Fire Blade en niet met deze motor ;) ) Dit lukt mij echter niet, ook niet na een motorvakantie deze zomer naar Normandie. Dien ten gevolge... bij deze te koop mijn zo goed als...
  2. Motomuzzi

    Mijn nieuwe F650GS!

    Na dit: Post van Motomuzzi in topic 'In 't Gooi deeltje IV' Komt dit: *O* Hij is der *O* *D
  3. Motomuzzi

    T.k. suzuki GS500E slingshot, vr.pr. 1.250 euro

    Wegens de aanschaf van een nieuwe motor staat mijn allereerste motor bij deze te koop. Het is een suzuki GS500E slingshot van 1991 op vol vermogen. De motor kan echter eenvoudig omgezet worden naar 25 kw. Ik heb de motor nu 1,5 jaar en het is een probleemloze motor. Er zit een praktisch nieuwe...
  4. Motomuzzi

    Morbide motorbeurs Zweden

    Een beginnend motorrijder is met z'n Honda met een snelheid van meer dan 250 km/h in de zijflank van een VW Golf geknald, op een kruispunt in Zweden. Er zijn van de motorfiets geen remsporen gevonden. Volgens ooggetuigen vloog de Golf hierdoor over een afstand van 3 meter door de lucht en...
  5. Motomuzzi

    Yamaha XS 750 C: gezocht diverse onderdelen

    Haaaaaai allemaal, voor de Yamaha XS 750 C van 1977 van mijn pa ben ik op zoek naar een windschermpje, chromen voorspatbord en een startknopje. Voor diegenen die één of meerdere van deze onderdelen te koop hebben... mail ff naar motomuzzie apenstaart hotmail punt com. Bedankt!
  6. Motomuzzi

    Je buddy stond open :X

    Welke leipo reed vanmorgen rond 07.20 uur met een wheely bij het verkeerslicht aan de Europaweg in Apeldoorn weg terwijl zijn buddy open stond :? Je mist iig nu je korte broek :+ Ik heb nog een poging gedaan om je bij te houden met mijn Carina maar dat was bij voorbaat al een verloren strijd...
  7. Motomuzzi

    Robs Accessoires, iemand ervaring?

    Ik wil via de site van Robs Accessoires een zadeltassenset van Oxford bestellen. Aangezien ze in 't zand zitten en dat een aardig stukkie weg is wordt het spul opgestuurd. Heeft iemand ervaring met deze zaak, het via de site bestellen en via de post geleverd krijgen?
  8. Motomuzzi

    Witte CBR langs A1

    Vanmorgen heb ik een witte CBR zien staan langs de A1 vanaf Apeldoorn richting Barneveld vlak voor de afslag Voorthuizen. Hij staat er nogal vreemd bij want er ligt een groenstrook langs de A1 van een meter of 20 en dan nog een strook bos. Hij staat tegen de bosrand aan. Ik weet niet of hij...
  9. Motomuzzi

    Hellup! Tips gevraagd voor BV-tjes

    Hoi MF-ers, Dame in nood hiero!!! Ik moet 12 oktober op voor het examen bijzondere verrichtingen en ik blijf moeite houden met de 3 'langzame' oefeningen :( De korte slalom, keren op de weg binnen 6 meter en het 8-tje. Hier moet dus tegengewicht gegeven worden en die knop wil bij mij maar niet...
  10. Motomuzzi

    Weer een motomuzzi erbij..

    Hoi, Ik heb net 5 lessen er op zitten maar deze meid is verslaafd! Net gisteren geslaagd voor mijn theorie *D Nu op naar de BV-tjes. Doeggie
Terug
Bovenaan Onderaan