Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Seaxr 555
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Seaxr 555

    kawasaki Versys verlagingset

    bj 2010/2014 25mm lager 50,= excl verzendkosten
  2. Seaxr 555

    Versys 2014

    Sinds de Kerst '16 ook op een Versys 650 2014
  3. Seaxr 555

    Wat vinden we van een Derbi gp1 250

    Je leest hier nooit iets over een 250 GP 1, 22.5 pk quasar, usd voorvork dubbele radiale remmen voor schijf achter centraal geplaatste achter demper.
  4. Seaxr 555

    Z 1400

    Komt deze er nu echt, of niet. googlend buiten Nederland zie er wel wat over maar in Nederland bijna niets!? Grtz Ed.
  5. Seaxr 555

    Terug kopen na diefstal

    Beste medeforummers; Wie O Wie zou mij, behalve misschien de verzekering, kunnen vertellen wat de dagwaarde voor een 2000 Honda xr650r zou zijn , na 2 jaar spoorloos, wanneer ik deze van de verzekering terug koop ? Bijvoorbaat dank mvg Ed. p.s staat ook in algemene motorpraat
  6. Seaxr 555

    dagwaarde na diefstal: Honda xr650r

    Beste medeforummers; Wie O Wie zou mij, behalve misschien de verzekering, kunnen vertellen wat de dagwaarde voor een 2000 Honda xr650r zou zijn , na 2 jaar spoorloos, wanneer ik deze van de verzekering terug koop ? Bijvoorbaat dank mvg Ed.
  7. Seaxr 555

    Te koop onderdelen XR650R

    ik heb hier ; Voorspatbord rood Handkappen links en rechts rood. Voorremschijf. Remklauw adapter voor. Achterschijf beschermer. Achterremklauw beschermer. Kilometer teller kabel. Gunner aluminium stuur 22mm. In een koop, 75euro.
  8. Seaxr 555

    XR 650 r

    Nou al weer te koop? Je zit eerst een paar weken iedereen uit te horen en advies te vragen! _O- Foutje zeker! Grtz ED.
  9. Seaxr 555

    gestolen Honda XR650R te Amsterdam!!!!!!!!!!

    Beste Forum bewoners gisteravond is mijn HONDA xr650r uit de garage gestolen. Hij zat aan de grond vast met een cyclelock deze is doorgeslepen met vermoedelijk een accuslijper. Hij was voorzien van het kenteken MD-GV-51 bouwjaar 2000. Het frame no is JH2RE01A1YK101023. Hij was voorzien van de...
  10. Seaxr 555

    Spark arrester xr650r

    Ik ben op zoek naar de orginele spark arrester uit de uitlaatdemper van een xr650r wie kan mij hieraan helpen? no:4 op het fiche part no;18317-MBN-670 p.s. mag een gebruikte zijn! Groeten Ed
  11. Seaxr 555

    Gaatje!?

    Dom? ik weet het gewoon niet maar een ander weet het waarschijnlijk wel. Waar dient het gaatje aan de linkerzijde onder de bougie,in de cilinderkop bij een xr650r voor ? Is dit soms een afvoer ergens voor? Groeten Ed.
  12. Seaxr 555

    sneeuw rijden

    Hebben er nog andere waaghalzen gereden vandaag? Het weg rijden is het lastige gedeelte daarna viel het wel mee!
  13. Seaxr 555

    Ervaringen fietscomputer

    Hierbij een oproep omtrent jullie ervaringen met een draadloze,of fietscomputer met draad, dus of het wel echt werkt of je de juiste afrolmaat van je wiel er goed in kunt krijgen welk merk enz, enz, Ik was vandaag bij Halfords en daar werd gezegd, dat het op een motor eigenlijk niet zo heel...
  14. Seaxr 555

    passagiers voetsteunen xr650r?

    Wie heeft er een oplossing behalve het NIET vervoeren van een passagier, voor het monteren van voetsteunen achter, ik weet dat op de site van MW Racing een setje staat maar dit vindt ik een te grof. Op de site van Baja design staan ook voetsteunen maar die zijn in beginsel voor een xr400r...
  15. Seaxr 555

    "uncorking" xr650r

    Wie kan mij vertellen,zodat ik niet voorniets iets uit elkaar hoef te halen, of een officieel in nederland geimporteerde xr650r nog restrictors heeft behalve de geknepen uitlaat bochten volgens de brochure zou hij 45kw en 61pk op de krukas moeten leveren. Er zou ook al een 175 main jet sproeier...
  16. Seaxr 555

    foto xr650r

    Ik hoop dat het gelukt is om naar die 100 kb te komen zo ja hier de beloofde foto! Grtz Ed.
  17. Seaxr 555

    FFF voorstellen

    Hallo mede forum gebruikers; Sedert enige maanden volg ik jullie verhalen op het forum, en denk dat ik er dan ook maar aan moet geloven en mijzelf registreer, mijn naam is ed en kom uit Amsterdam. Vanaf Maart van dit jaar ben ik in het bezit van een xr650r gekocht met 2500km op de teller in...
Terug
Bovenaan Onderaan