Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BikerBill
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BikerBill

    Oefenvergunning weer invoeren

    Dag allen, (Nee geen vrijdag topic, sorry.) Ik heb mijn rijbewijs al een paar jaartjes dus voor mij hoeft het niet. Maar als ik hoor en lees (en eigen ervaring) over het aantal lessen welke tegenwoordig nodig zijn om de rijbewijs te halen denk ik wel eens, wat was er mis met de...
  2. BikerBill

    Truck beschermt motorrijder

    De politie is op zoek naar de chauffeur die afgelopen vrijdagochtend zijn truck dwars over twee rijstroken van de A12 zette nadat een motorrijder ten val was gekomen. Een automobiliste waarschuwde het achteropkomende verkeer en de chauffeur bedacht zich geen moment. Door zijn kordate actie...
  3. BikerBill

    Leren jack maat 54

    Zo goed als nieuw (echt) leren jack. (Nog geen jaar oud) Maat 54. merk Macna. Kleur Zwart/Rood/ Wit. Met elleboog (onderarm) en schouder CE bescherming en rug padding. Aanritsbaar op leren broek. Moet weg aangezien ik afgevallen ben en hij niet meer past. Prijs 75 euro.
  4. BikerBill

    Eerste bericht

    Hallo, Ik kijk al een tijdje bij motor-forum mee. Veel informatie en tips (over motors en kleding enzo) gehaald. Afgelopen vrijdag mijn A gehaald en zaterdag motor gekocht. Wordt nu dus tijd om maar mee te doen. Komt me vast nog wel ergens tegen. Grtz, Bill
Terug
Bovenaan Onderaan