Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bikcor
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bikcor

    Kuipdeel rechts Thundercat

    Beste forumleden, Een tijdje terug heb ik een hele kleine schuiver gemaakt met mijn Thundercat. De schade valt goed te overzien, een paar krasjes op de koppelingsdeksel, de uitlaat en helaas wat schade aan de rechter kuip en de topkuip. Met name die laatste twee schades zijn een doorn in het...
  2. Bikcor

    Wanneer halen jullie de motor uit de stalling?

    Beste forumleden, Ik ben zo stom geweest om in oktober al mijn brommertje weg te zetten in de stalling. Kan daarom nu niet wachten op het mooie weer zodat ik er lekker van kan gaan genieten. Ik haal hem zelf pas vam stal als de thermometer 10 graden of meer boven nul aangeeft. Ben benieuwd...
  3. Bikcor

    Yamaha YZF 600 R Thundercat

    Luitjes, Zijn er hier toevallig nog mensen actief die in het bezit zijn van een TC? Ikzelf ben sinds oktober 2015 in het bezit van een rood/zwart/wit exemplaar uit '97. Zou graag met andere eigenaren in contact komen om samen eens een ritje te maken o.i.d. Foto's van mijn brommert komen nog...
  4. Bikcor

    Bikcor

    Hallo motorvrienden, Ik heb me vandaag ook maar even aangemeld voor het forum! Hierbij dus tijd om mijzelf even voor te stellen. Ik ben Corné, woonachtig in het rustgevende oosten van ons landje. Dat is tenminste, totdat ik de weg onveilig maak met mijn Thundercat uit '97. Na een periode...
Terug
Bovenaan Onderaan