Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Daniel240
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Passen ktm 690 wielen in een ktm 525 van 2008?

    Mf'ers, Zoals de titel al aangeeft zou ik graag willen weten of wielen van een 690 passen in die van een ktm 525. dit is dan voor supermoto gebruik. Ik zou ik willen weten of ik de radiale klauwhouder over kan zetten op mijn eigen voorvork. Bij voorbaat dank, Daniel
  2. D

    off road en enduro gebieden Europa

    Forumleden, Ik ben mijzelf aan het verdiepen in het endurorijden en off roaden met een gs hp2 en binnenkort een 1-cilinder en ik merk dat het moeilijk is om informatie te vinden over gebieden in europa waar je deze sport kan beoefenen zonder de wet te overtreden. Ik ben vorige week in...
  3. D

    Off Road vakantie Europa

    Forumleden, Ik wil deze zomer met mijn 1150 gs off Road gaan rijden door Europa en het plan is om door Frankrijk Italië en Spanje te rijden. Dit is voor mij een nieuwe hobby en ik ben dus nog niet bekend met de ins en outs in het buitenland. Zijn er mensen met tips over routes en wat wel en...
  4. D

    Off road routes Duitsland Nederland en België

    Zijn er mensen op t forum die mooie routes weten in Nederland Duitsland en België? Ik zou met mijn gs graaf wat leuke off road routes rijden en vind het lastig om goede routes te vinden.
  5. D

    All/off road vakantie Europa

    Zijn er mensen die mooie off road routes hebben in de Spaanse Pyreneeën of de rest van Europa? Ik ga volgend jaar op mijn eerste adventure vakantie maar ik heb nog geen flauw idee waarheen.
  6. D

    yamaha YZ voorvork in BMW gs650

    Zijn er mensen die een vork-conversie hebben gedaan van hun gs650 naar een yamaha yz, of andere voorvork. Zo ja waar zijn jullie tegenaan gelopen?
  7. D

    Speed wobble bij BMW GS enduro

    Anderhalve week geleden heb ik een custom BMW gsa uit 2001 gekocht (BERRT Enduro) om enduro ritten en vakanties mee te gaan rijden. Het voorframe is aangepast met een ktm vork. Hij heeft op de snelweg helaas last van instabiliteit en wiebelen in het stuur. Zou dit aan de noppen, de afstelling...
  8. D

    Nokkenas en tuimelaars Honda xr600r

    Heeft iemand enige idee waar ik voor een schappelijke prijs tuimelaars en een nokkenas kan krijgen voor mijn xr600?
  9. D

    xt350 stopt ermee boven 6.500 toeren

    Beste Forumleden, Mijn yamaha xt350 uit 1991 start en rijdt perfect tot en met 6.500 toeren. vanaf dat moment is het net alsof hij in de toerenbegrenzer gaat, terwijl de redline op 8.500 toeren ligt. Carburateur is er al af geweest en het vacuüm gedeelte loopt wat stroef en het vacuümrubber...
  10. D

    Past een nx650 blok in een xr600?

    Iemand enig iedee of deze blokken uit te wisselen zijn? De motorsteunen lijken gelijk, en kabelboom?
  11. D

    Revisie xr600rl (ingelopen nokkenas

    Beste Forumleden, Is er iemand die mij wat do's en dont's kan geven ivm de revisie van mijn xr600 blok uit 1990? ik heb het blok zo goed als gedemonteerd. Alleen de carters moeten gesplits worden. het glijlager in mijn nokkenas is vrij ernstig ingesleten. iemand enig idee waar en hoe ik...
  12. D

    Hoe begrens ik een wr426f ?

    Beste raggers, Mijn vriendin heeft gisteren haar eerste motor gekocht. Een wr426f uit 2001. Ze moet alleen nog leren rijden en daarom wilde ik hem eerst even knijpen. Maar hoe? Zijn hier kits voor?
Terug
Bovenaan Onderaan