Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Biker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Biker

    Achterlicht + richtingaanwijzers HD Dyna aansluiten?!?!?

    Aaargh, :9~ |( :? Ik probeer een ander achterlicht en richtingaanwijzers op m'n 1999 HD Dyna aan te sluiten, maar ik krijg het niet werkend. Wie kan mij helpen? Draden naar achterkant:
  2. Biker

    biker bars / biker cafés

    Waar in Nederland hebben we bars / cafés die gericht zijn op bikers (chopper/custom rijders)? Met rock muziek, live optredens, striptease shows, etc. Dat werk dus. Ken je er één voeg hem toe met naam, plaats en provincie: - The Other Place, Rotterdam, Zuid-Holland - ... - ... - ...
  3. Biker

    Ketting spannen Ducati 1098/848/1198 ?

    Weet iemand hier misschien hoe ik de ketting van een Ducati 848 kan spannen? Leuk zo'n enkelzijdige ophanging, maar ketting spannen werkt dan net ff anders...
  4. Biker

    Originele (zwart gecoate) dempers Ducati 1098S

    Is hier op dit forum misschien iemand met een 1098S die van zijn zwart-gecoate uitlaatdempers af wil? Veel mensen hangen er toch meteen een paar Termi's onder en ik heb dus wel interesse in een paar zwart gecoate dempers. Eventueel kan je mijn standaard dempers krijgen. Ik wil er natuurlijk...
  5. Biker

    DCN Rondje Regio - 19 april

    Zondag 19 april is het inmiddels traditionele Rondje Regio van Ducati Club Nederland. FOR DCN MEMBERS ONLY! Hoe steekt het in elkaar. Ieder mag voor zichzelf bepalen vanaf welk Ducati Regio Café hij/zij wil starten en eindigen. Bij het 3e Regio Café krijg je een warme maaltijd aangeboden...
  6. Biker

    Haynes werkplaatsboek Honda CBR900RR

    Haynes Superbike werkplaatsboek voor onderhoud en reparatie van de Honda CBR900RR-N (893 cc, 1992), CBR900RR-P (893 cc, 1993), CBR900RR-R (893 cc, 1994), CBR900RR-S (893 cc, 1995), CBR900RR-T (919 cc, 1996), CBR900RR-V (919 cc, 1997), CBR900RR-W (919 cc, 1998), CBR900RR-X (919 cc, 1999)...
  7. Biker

    Pirelli Diablo 130/70 ZR 16 voor weinig af te halen

    Ik heb nog een gloednieuwe Pirelli Diablo voorband liggen. Maat 130/70 ZR 16 Voor €40,- mag je hem ophalen in Oss.
  8. Biker

    Elbow-down pictures

    De knee-down topics worden overspoeld met mooie :P en minder mooie :Z knee-down plaatjes, maar zijn er ook mensen die elbow-down plaatjes hebben. Hoeft niet perse van jezelf te zijn (heb ik nl. ook niet ;) ). Hier is er in ieder geval één van Niccola Canepa.
  9. Biker

    Poll - wie wordt dit jaar kampioen in de MotoGP?

    Wie wordt dit jaar kampioen in de MotoGP?
  10. Biker

    Foto's Spa Francorchamps

    Bij de Superstock 600 ging het niet helemaal lekker...
  11. Biker

    De nieuwe R6 in het WSS

    Ik verwacht het komend seizoen heel veel van de nieuwe Yamaha R6. Gaan ze het de CBR600RR van Ten Kate dit jaar moeilijk maken? Yamaha's most technologically advanced motorcycle to date, the 2006 YZF-R6 has been designed to take the race track by storm. The original R6 was the first ever 600cc...
  12. Biker

    Pirelli Diablo 130/70-16 (€90) 180/55-17 (€135

    Te Koop de volgende NIEUWE banden met productiedatum 2005. Voor (onder andere) Honda Fireblades van 1992 t/m 1996: Pirelli Diablo 130/70 ZR 16 € 90,00 (bij de Bandenman.nl € 131,50) Voor heel veel fietsen: Pirelli Diablo 180/55 ZR 17 € 135,00 (bij de Bandenman.nl € 156,50) SCHERPE PRIJS OF NIET?
  13. Biker

    Vond u de pinksterraces in Oss ook zo'n chaOss?

    Vond u de pinksterraces in Oss ook zo'n chaOss? ;( Wat een puinhoop heeft de organisatie daar van gemaakt zeg. Daar durven ze nog 20 euro entree voor te vragen ook. Ik ga een klacht indienen en m'n geld terug vragen. Ik stel voor dat jullie hetzelfde doen. Dit zijn de contactpersonen van...
  14. Biker

    Wordt het ooit wat met Raymond Schouten?

    Hé MF-ers wordt het ooit nog wat met die Raymond Schouten of blijft die gewoon voor spek en bonen meerijden? Resultaten Raymond Schouten in 2004 GP-resultaten Training Race GP Welkom - Zuid Afrika 34e uitgevallen GP Jerez – Spanje 31e...
  15. Biker

    ben nieuw hier ff teste

    Zo maar ff een testje :]
Terug
Bovenaan Onderaan