Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: AngelInMe
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Te koop: Kawasaki ZZR 250

    Te koop: Kawasaki ZZR 250 (24kw, 2 cillinder) leuke beginnersmotor! Bouwjaar juli 2002 km stand 13.000km 2e eigenaar, altijd goed onderhouden Kleur: blauw zie foto's Vraagprijs 3500 euro Gaat weg ivm zwaarder rijbewijs. Voor meer info kun je me pben of bellen T: 06-43440129 omgeving...
  2. A

    Wie rijd er nog Kawa ZZR 250???

    Nou ik zie ze niet zo heel veel rijden en op internet is er ook niet zo veel over te vinden. En er zijn heel wat mensen die minachtend doen over mij 24 kw-ertje. Dus bij deze wil ik vragen of er nog meer mensen een Kawasaki ZZR 250 hebben? Hier een mooie foto van die van mij: :9~
  3. A

    Keurmerk helm

    Ik heb even wat vragen over het keurmerk en of jullie me misschien wat tips kunnen geven....... Is er ondertussen al wat veranderd of niet? Mijn helm heeft landcode e13 dus hij komt uit luxemburg en de 6-cijferige reeks begint met 04. Deze is dus wettelijk nog toegestaan en de helm is pas 3...
  4. A

    Niet echt nieuw hier..

    Hallow, ik zal me ff voorstellen Ik ben Anja en kom uit het zuidelijke Limburg. Ik heb mijn theorie en BV al en 12 november moet ik op voor VD. Ik heb vandaag weer 2 lessen gehad (voor het eerst na mijn BV examen) en het was wel ff wennen om echt 2 uur achter elkaar alleen maar met het verkeer...
Terug
Bovenaan Onderaan