Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: _r6wieten
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    belangrijk voor tolenrijders

    http://www.klpd.nl/veiligheid/html/snelheidscontroles.htm
  2. R

    kicxstart

    moet het toch ff weer over motorbladen zeiken. kreeg paar dagen terug weer de kicxstart en wederom weer teleurgesteld. dat blad is telkens weer ongeveer hetzelfde. slappe verhalen,klte testartikelen en veels te veel reclame(= inkomstenbron-weet ik) er is volgens mij wel ruimte voor nog een blad...
  3. R

    geluk geluk geluk

    reed vanavond nog een beetje rond ergens in nl omdat het lekker weer was. wil af en toe nogal eens doortrekken en wheelies doen maar vandaag ik reed op een weg waar je 70 mag en deed daar een paar wheelies vervolgens keer ik om om er nog een paar te doen. ik had een mooie lange en vrij baan, ik...
  4. R

    zijn dit de bougies?

    ik rijd rustig constant toerental en dan stottert het blok een beetje. bij hoge snelheden geen last. zijn dit de bougies? die dingen gaan toch wel 10000 km mee. laat even horen.............
  5. R

    meetings

    heb een topic over de eerste nieuwjaars meeting geopend. er zijn mensen die dat wel zien zitten. de locatie wordt motorport vianen, alleen de datum is wat lastig zoals te verwachten was. er worden momenteel zoveel initiatieven genomen dat het overzicht zoek is. staat er nog wat op stapel van mf...
  6. R

    velgen spuiten

    schijnt in nijkerk een zaakje te zitten die velgen spuit,polijst etc. weet iemand de naam? niet brouwers motoren maar...
  7. R

    Nieuwjaars motor-forum meeting?

    een meeting om volgend het seizoen te openen. ik weet dat er mensen doorrijden in de winter, maar als het weer zodanig is en iedereen kan/wil rijden is het mischien geinig om die forum-koppen even te zien en natuurlijk de motorfietsen(hetzij de nieuwe of de veranderde or whatever) ik hoor graag...
  8. R

    stickeren of spuiten

    als je net als in de racerij van die witte vlakken op je kuip wilt(achterkant) om nummers op te plakken moet je dit dan laten spuiten of zijn daar stickers voor te verkrijgen zie atachment Bijlage: blue9.jpg
  9. R

    toch ff gereden

    poste ik vanmorgen een topic over het weer, nu even over de realiteit. het was lekker weer om te rijden vanmiddag. wel even een bui gehad bij apeldoorn maar verder droog. toch ook nog wat andere rijders gezien(bikkels). even m'n koppeling opnieuw afgesteld en wheelien maar. wie in z'n koekblik...
  10. R

    hoe is het bij jou vandaag?

    gisteren gereden en wil vandaag weer, maar klote weer. regio zwolle is mistig,natte wegen en bewolkt en bij jullie???????
  11. R

    is het de moeite waard bij MDI in Haren

    ik wil een keer naar die winkel van die gasten om te kijken wat er zoal te halen valt. is het eigenlijk wel de moeite waard????? hebben ze meer dan dat er in die catalogus van hun staat?? wie kan mij dat vertellen??
  12. R

    de winter komt dus...........video's

    hallo, de winter komt er aan dus er wordt wat minder gereden ivm kou, glad, donker etc. wat doe je als het vroeg donker is :( ......) en je kunt natuurlijk video kijken om ideetjes op te doen voor volgend seizoen. dus plaats hier aub waar je die mooie video's kunt bestellen omtrent...
  13. R

    yamaha r6 met sliders

    wie heeft er een goede foto van een R6 met sliders gemonteerd?? je moet de stroomlijn hier nl. voor aanpassen en ik wil wel even zien hoe dat er dan uit gaat zien. denk nl. om sliders te monteren. het mag ook een www zijn.
  14. R

    stoppie..gestopt...gecrasched

    ben vandaag met 2 vrienden aan het rijden want het is lekker weer. zijn we op een industrie terrein waar we wel vaker komen, om even wat te oefenen. wheelies, stoppies, staande wheelies no problemo(denk maar aan amersfoort tijdens de mf meeting,want daar zaten we ook tussen)Doet die ene...
  15. R

    bandenspanning

    vandaag en gisteren weer aan het rijden geweest en ik kan je meedelen dat het berekoud is op de bike, ondanks thermo-kleding. wat ik ook te melden heb is dat m'n bandjes nogal gleden (bt 010) en toen ik de spanning maar weer even ging checken, had ik nogal wat afwijkingen. DUS: doe hier je...
  16. R

    Koelvloeistofpeil daalt na maken van wheelies R6

    ben jij ook een R6 rijder die wel vaak wheelies maakt? ja, valt het jou dan ook op dat je koelvloeistofreservoir snel leeg is. of verbeeld ik mij dat nou maar. ik moet regelmatig bijvullen en kan geen lekken ontdekken.
  17. R

    olie wat en wanneer??

    wat is nu gewoon een goede olie om in je motor te gooien? ik gebruik 10w40 van motul, geen synthetisch goedje. en om de hoeveel kilometer gemiddeld tap je alles af en gooi je er weer volledeig nieuwe in?
  18. R

    nice bike

    als dit toch m'n volgende bike kon zijn.....wat een plaatje Bijlage: content.jpg
  19. R

    camera op tank

    zag ik staan in superbike magazine leek me wel wat om filmpje te maken.iemand ervaring met dit dingetje edit Rev: piccie..
  20. R

    plaatjes

    zie vaak grote foto's op het forum. moet je daarvoor je eigen site hebben en dan doorlinken? of is het kopieren en plakken en moet je dan houden aan bepaalde regels.
  21. R

    anti flits kenteken platen

    in de engelse motorbladen"superbikes"en "performance bikes" zie je vaak advertenties omtrent kentekenplaten die, als je geflitst wordt, een geel vlak geven maar niet je kenteken herkenbaar laten zien. is dit serieus iets?? of is dit van het niveua "haarlak"spuiten. iemand anders nog suggesties?????
  22. R

    dynojet

    hallo mf-ers vrijdag wordt m'n r6 gedynoot+ kn filter erin. eindelijk wat meer power in dat ding. Ik hoor graag wat reacties van mensen die hun fiets ook gedynoot hebben en hun ervaringen.
  23. R

    buitenlandse bladen

    zijn vast wel meer motorrijders op vakantie geweest naar het buitenland en die daar dan even alle motorbladen kopen die ze in hande kunnen krijgen. nou dit jaar in frankrijk,spanje en portugal geweest en wat je daar kunt kopen!!!!! veel beter dan in nederland. veel tunning, race-replica's...
  24. R

    geen crash toch???????

    er is toch niet weer iemand op "ressen" gecrashed. er stonden naar mijn idee iets teveel motorrijders en een auto aan de binnenkant van de bocht. als dit zo doorgaat krijgt dit klaverblad nog een slechte naam en konden ze het wel eens gaan aanpassen omdat ze toch bezig zijn in de buurt ivm...
  25. R

    een keer linksom

    wie weet er een leuke "straatcircuit" waar een fiks aantal linkerbochten inzitten? een omgekeerd klaverblad zou mooi zijn, maar helaas. dit ivm het slijten vd banden aan één kant.ik en een paar maten hebben daar nogal last van aangezien we vaak klaverblad apeldoorn afronden.dus als je in de...
Terug
Bovenaan Onderaan