Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: thykha
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. thykha

    gasklephuis slangen met draaiknop aan het eind van 1 slang

    Er zit op mijn honda cbr 600 RR uit 2003een slang aan de linkerzijde voor het kleine tandwiel dekseltje met een draaiknop erop. Na lang googlen weet ik nu dat die slang naar het gasklephuis loopt. Zomaar draaien lukt niet want er zit een schroefje in dus die zal ik als ik er uberhaupt aan wil...
  2. thykha

    xenon verlichting

    Ik heb xenon in de cbr 600rr zitten nu brand de lamp niet meer en dacht dus simpel even de lamp te vervangen. Daar zitten twee stekkers aan en heb dat dus eerst maar even laten zitten en in de motorzaak gevraagd of ze zo een lamp hadden daar vertelden ze dat ook de balast kapot zou kunnen zijn...
  3. thykha

    ketting smeermiddel

    kort vraagje. Ik gebruik nu regelmatig een kettingspray die eigenlijk bedoelt is voor de crossmotor. Zit hier eigenlijk verschil in met een spray voor een wegmotor. Ik heb het idee dat het niets uitmaakt maar ben toch benieuwd of het bete is een andere spray te gebruiken.
  4. thykha

    motogp le mans trip

    Ik zou graag een keer naar een buitenlandse motogp race gaan. In assen ben ik nu al een keer of vijftien geweest (waarschijnlijk dit jaar weer ;) ). Le mans is nog het meest dichtbij behalve Duitsland maar dat is het weekend na Assen en dat vind ik er een beetje te kort op. Voornemen is om er...
  5. thykha

    velgsticker honda cbr 600RR

    te koop een setje velgstickers. 14 st waarvan 2 reserve daarbij ook nog twee grote cbr 600rr stickers voor de achtervelg en twee kleine voor de voorvelg. Vaste prijs €25,= excl eventueele verzendkosten.
  6. thykha

    nieuwe naks honda cbr 600rr

    Binnenkort krijg ik een nieuwe handmatig te verstellen naks op de mat. Op youtube heb ik er al vanalles over gevonden maar toch zit ik nog met een puntje. Op het moment dat de nieuwe erin zit en ik de bout aandraai op gevoel dat ie net tegen de nokkenasketting aankomt zal ik hem daarna toch...
  7. thykha

    thykha

    Hallo allen, Na jaren op een ander forum gezworven te hebben heb ik me hier aangemeld. Ik heb mijn rijbewijs gehaald en daarna drie keer een Suzuki gsxr 600 gereden tot ik acht en een half jaar geleden de overstap maakte naar een Ducati 748. Onwijs gave machine fantastisch om gehad te...
Terug
Bovenaan Onderaan