Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cardiobiker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. cardiobiker

    9-delige ring-steeksleutelset engelse maten

    Nu voor minder dan de helft van de nieuwprijs: mijn 9-delige ring/ steeksleutelset van het merk Smoos. Nooit gebruikt. Hangt werkloos aan mijn gereedschapsbord. Vraagprijs: € 25,00 + € 4,10 verzenden of afhalen in Hamont (B)
  2. cardiobiker

    Abus Granit Sledg 77 schijfremslot kompleet, zo goed als nieuw

    Te koop: Zo goed als nieuw Abus Granit Sledge Schijfremslot. Geheel kompleet met 2 sleutels (een met LED-lampje), tasje en memory cord van Abus. Veiligheidsklasse ART 4. Bij veel verzekeringsmaatschappijen verplicht. Nu voor bijna de helft van de nieuwprijs. Aankoopnota nog aanwezig. Slot werd...
  3. cardiobiker

    Motorscooter met duimgas en voetpedaal mogelijk?

    Mijn vrouw zou heel graag net als ik met een (motor)scooter rijden, maar door reuma aan haar handen, kan ze niet goed gasgeven en remmen. Met duimgas en een rempedaal zou dit wél lukken. De meeste motorscooters die een (voet)rempedaal hebben zijn dan weer geschakeld. Kent er iemand een bedrijf...
  4. cardiobiker

    Welke voorschokdemper voor een Vespa GTS 300 bouwjaar 2016?

    Onlangs heb ik een Vespa GTS 300 bouwjaar 2016 gekocht met 10.000 km op de klok. De scooter rijdt heerlijk, maar de vering laat toch wel te wensen over. Ik zou dan ook willen beginnen om de voorschokdemper door een betere te vervangen. Ik heb al gekeken bij diverse merken (YSS, Malossi, Zelioni...
  5. cardiobiker

    Harley Davidson Sport Glide, wie rijdt er een?

    Dit topic is bedoeld voor diegenen, die met een Harley Davidson Sport Glide rijden. Hier kun je dus terecht met vragen, ideeën, suggesties, ervaringen (positief én negatief). Ik zie er gewoon weinig rijden. De mijne heb ik in juli 2018 gekocht.
  6. cardiobiker

    Honda CB125F, wie heeft er een?

    Even voorstellen: ik ben cardioguy, 61 jaar jong en 30 jaar jonger van geest en heb vorige week een Honda CB125F aangeschaft. Puur als funbike en om mee te nemen achter op de camper tijdens reizen naar het zonnige zuiden. Hij moest niet al te zwaar zijn, betrouwbaar, praktisch en toch fun om mee...
  7. cardiobiker

    Wie gaat er naar de EICMA in Milaan dit jaar?

    Ik zou graag eens naar de EICMA in Milaan gaan. (van 8/11 tm 11/11). Wie gaan er nog meer? Waar hebben jullie geboekt?
  8. cardiobiker

    Suzuki velgen richten/herstellen

    Een poos geleden heb ik deze velgen binnengekregen. Vooral de voorvelg heeft een flinke knal gekregen en is toch wel zwaar beschadigd. De achterste velg valt wel mee. De vorige eigenaar is er mee in een gat in de weg gereden. Is zo'n velg nog te herstellen? Zijn er bedrijven in Nederland die dit...
Terug
Bovenaan Onderaan