Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Boy1501
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Rev'it combipak mt 48 nieuwstaat

    Hier bij verkoop ik mijn Rev'it Masuru lederen combi pak. Het pak is altijd goed onderhouden met officiële Rev'it producten. Deze krijg je er bij de verkoop ook netjes bij, De reden van de verkoop, het pak is mij te klein geworden. Ook wil ik een andere categorie motor kopen waar dit pak niet...
  2. B

    X-lite 802rr carbon of Scorpion exo 1400 air carbon

    Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe helm. Nu zit ik te twijfelen tussen de X-lite 802 rr of de Scorpion exo 1400 air carbon. Beide hebben ongeveer de zelfde prijs terwijl de X-lite toch best wat ouder is. Is het dan zo dat de X-lite een aantal klassen beter is dan de scorpion? Ook heb ik...
  3. B

    Vfr 750 f loopt tot in het rode

    Hallo, ik heb sinds kort mijn rijbewijs en dacht laat ik de motor uit de schuur halen voor een mooi stukje toeren. Dus motor buiten gezet en lekker warm laten lopen. Kijk ik na een tijdje warmlopen op mijn temperatuurmeter en deze staat bijna in het rood (nog oplopend) daarna kwam er uit de de...
  4. B

    Beginners vraag over de middenbok

    Hallo, ik ben net nieuw hier en ga zo snel mogelijk mijn profiel bijwerken. Alleen had ik al een vraag. Ik kon er nergens antwoord op vinden ( misschien is het een domme vraag haha :9 ) maar kan je terwijl de motor op de middenbok staat gewoon op de motorzitten? Of houd je middenbok dit niet...
Terug
Bovenaan Onderaan