Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. EasyCompany1982

    Foto uploaden

    Ik kan hier op motor forum geen foto meer uploaden vanop mijn gsm. Enig idee waar dit aan ligt? Ik gebruik de standaard browser op mijn telefoon.
  2. EasyCompany1982

    Motorbeurzen

    Even een vraagje. Waar en wanneer zijn er motorbeurzen zoals Intermot, Motorrader en de motorbeurs? Mogen ook andere zijn want van die weet ik de data al maar was benieuwd of jullie er nog wisten?
  3. EasyCompany1982

    Shoei GT-AIR 3

    Ik was gisteren aan het neuzen op de site van Shoei en ik zag dat ze een nieuwe GT-AIR hebben. Iemand enig idee wanneer deze juist komt? Richtprijs en designs?
  4. EasyCompany1982

    Problemen TomTom rider 550

    Ik had vorig jaar een nieuwe rider 550 besteld en na enkele problemen heb ik deze kunnen omwisselen met een nieuwe. Nu echter ging ik zaterdag rijden en weigerde hij te koppelen met mijn headset, deed hij al een week niet. Ook de traffic assist weigerde hij en connectie met mijn gsm maakt hij...
  5. EasyCompany1982

    Intermot 2022

    Ik heb interesse om dit jaar te gaan maar als ik kijk naar de exposanten dan lijkt het dat veel groten merken zoals Yamaha, Ducati, Harley, Louis enz hun kat sturen. Klopt dit of zetten ze gewoon niet heel hun lijst online?
  6. EasyCompany1982

    Service en garantie TomTom

    Heeft er iemand ervaring mee? Vandaag is mijn rider 550 van nog geen 2 maanden oud uitgevallen en doet niets meer. Hoe lang wacht je bij Tomtom en zijn ze goed met hun service?
  7. EasyCompany1982

    Cardo Louis edition

    Ik heb een cardo Louis edition maar heb meer dan 2 jaar geen motor gehad. Deze was eerst gekoppeld met mijn vorige telefoon en vorige gps, een tomtom 450. Nu heb ik reeds een tomtom 550 en weet ik niet hoe ik deze moet "pairen". Ook de telefoon vind hem niet. Iemand enig idee?
  8. EasyCompany1982

    mijn ervaring met LSL

    Toch eventjes mijn gal spugen. Vorige week op de motorbeurs in Dortmund heb ik stuurspiegels en bar ends gekocht voor de spiegels op te monteren. De verkoper beweerde dat ik een alu stuur had terwijl mijn maat zei dat het een staal stuur was. Nu wou ik ze vandaag monteren, ik zet de bar ends er...
  9. EasyCompany1982

    Carbon VS titanium uitlaat

    Ik was voor mijne nieuwe fiets eens aan het kijken voor een uitlaat en ik kwam van scorpion de carbon versie tegen voor dezelfde prijs als de titanium. Maar wat is buiten de looks het verschil? Want titanium is normaal gezien toch duurder dan carbon ook?
  10. EasyCompany1982

    Motor importeren vanuit the UK naar België?

    Nu alles met mijn huisje rond is ben ik aan het uitkijken naar een andere motor en met voorkeur voor de Suzuki GSX-S 1000. Nu was ik ook al eens aan het kijken op de Engelse site van Suzuki en daar vond ik de Carbon edition en vond deze wel mooi. Gezien de lage koers van de pond zit de...
  11. EasyCompany1982

    Post hier je huis/tuin en keukenmiddeltjes voor de motor

    Na het kijken op de engelse Bandit groep zag ik dat enkele hun uitlaatbochten met Harpic power plus max 10 poetsen voor de aanslag er af te krijgen en ik besloot dit ook te proberen. Ik moet zeggen, 10 minuutjes werk en ze zien er weer als nieuw uit. Verder weet ik ook nog dat wanneer je een...
  12. EasyCompany1982

    Alpinestars SMX-1-R maat 42

    Bij deze verkoop ik mijn lage laarzen van Alpinestars wegens te klein voor mij. In de winkel gepast en daar leek een 43 mij te ruim en een 42 mij goed te passen maar op de motor bleek dit anders te zijn. Het betreft de wit/zwarte in de foto's en dit zijn foto's van het internet maar ik heb ze...
  13. EasyCompany1982

    Beginnen met basecamp

    Ik heb sinds kort een gps voor mijn motor en ben van plan om enkele routes te rijden. Ik heb na eventjes zoeken basecamp gedownload maar hoe zet ik die gpx bestanden in basecamp? Ik heb online enkele mooie routes gevonden die ik maar wat graag wil gaan rijden. Alle hulp is welkom want ik ben een...
  14. EasyCompany1982

    GPS opladen

    Beste medeforumers, ik heb een Garmin Zumo 340LM en ik sluit liever de kabels niet aan maar ik red het niet om een ritje vol te maken op 1 batterij. Ik heb een klein tanktasje waar deze in past maar zou ik de gps kunnen aansluiten op een powerbank? Zijn er dan specifieke dingen waar ik op moet...
  15. EasyCompany1982

    Motorjeans voor de minder grote onder ons?

    Ik wou al een tijdje een motorjeans aanschaffen maar gisteren ben ik gaan passen bij rad. Zit niet slecht enkel zit mijn knie protector te laag. Ik ben 1m73 en ze vertelde me dat 32 de kortste lengte was die er bestond. Zijn er nog kortere maten? Of mensen die hetzelfde probleem hebben?
  16. EasyCompany1982

    Shark vizier stuk, garantie? Ervaringen met de Speed-R?

    Hey rijders, ik heb net moeten vast stellen dat het vizier van Shark Skwal stuk is gegaan aan de aansluiting rechts. Ik hoorde eerder wel harde klappen recht op mijn helm bij snelheden boven de 90km/u. Ik ga morgen kijken en hoop dat dit onder garantie valt aangezien ik de helm nog maar een half...
  17. EasyCompany1982

    Alpinestars GP Plus R jas mt 52 (NIEUW)

    Ik heb deze jas 2 maanden geleden gekocht in maat 52 en ben intussen heel wat afgevallen waardoor de jas mij te groot is geworden. Ik heb deze enkel aangehad voor het passen en is nooit op de motor gedragen.Nieuwprijs was 399€, ik had er graag 350€ voor gehad. Bieden mag ook maar hou t redelijk...
  18. EasyCompany1982

    Valblokken Bandit

    Ik ben dus op zoek naar valblokken voor een suzuki gsf 650 bandit uit 2006. Heeft er iemand iets liggen?
  19. EasyCompany1982

    Plastic onderdelen afschuren en in de plamuur zetten

    Goeiemiddag, ik heb voor mijn bandit een seatcowl gekregen, enkel is deze niet in mijn kleur. Nu wil ik die zelf gaan afschuren en eventueel in de spuitplamuur zetten maar met welke korrel begin ik en hoe zet ik er de spuitplamuur op? De kleur die er op zit is zwart, moet deze er volledig af of...
  20. EasyCompany1982

    Bluetooth

    Ik wil een bluetooth setje aanschaffen voor te dragen in mijn integraal helm zodat ik mijn gps kan horen en gsm kan aansluiten, eventueel nog communiceren met andere rijders. Wat hebben jullie? Welke opties heb je hier in?
  21. EasyCompany1982

    Eventjes voorstellen

    Ik ben dus Mario, 33 jaar en ik kom uit Belgisch Limburg. Nadat ik 5 jaar geleden gedwongen afscheid moest nemen van mijn geliefde Suzuki Bandit 600N '99 besloot ik dat het nu toch tijd was om terug eentje te kopen en nu had ik ook terug de middelen (en geen vriendin meer die t mij verbied)...
Terug
Bovenaan Onderaan