Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SNaZZy_Fred
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SNaZZy_Fred

    Aprilia RSV Mille R tuono 2003

    Te koop: Aprilia RSV R 1000 TUONO Kilometerstand: 20.651 km Bouwjaar: 2003 Kleur: Grijs - magnet Cilinderinhoud: 998 cc Aantal cilinders: 2 Vraagprijs: € 5.000 4.500 Uitmuntende motor. zowel optisch als technisch met weinig kilometers. Motor heeft een klasse III alarm met...
  2. SNaZZy_Fred

    Presentatie Ducati Desmosedici RR

    De tijd: vrijdagavond 5 augustus 2006, 8 uur 's avonds De lokatie: Hilton Amsterdam, begane grond, zaal rechts achter De gelegenheid: Onthulling Ducati Desmosedici RR En ik was erbij!!!! *O* :Y *O* :Y *O* :} :} :} :}
  3. SNaZZy_Fred

    Aangeboden: Suzuki GSX-R 1000 K5 (1900 km)

    Te Koop aangeboden *Suzuki GSX-R 1000 K5* Kleurstelling: Blauw, Wit, Zwart. Verkoop: orgineel. Op kenteken: Maart 2005. 1900km Prijs: € 11.750,00 *EXTRA's tegen meerprijs:* Evt. extra's tegen meerprijs zijn de Verheul Crashprotectors (valblokken). Deze bevinden zich door de voor- en...
  4. SNaZZy_Fred

    Circuitdagen

    Wie o wie kan/wil mij helpen. Wij willen heel graag met een groepje iets van een circuitdag of circuittraining gaan doen. Wie heeft er informatie mbt bedrijven die dit soort dingen aanbieden en wat eventueel de kosten zijn??? In Utrecht wel op de stand geweest van motorsportlifestyle en de...
  5. SNaZZy_Fred

    Suzuki Gsx-R 1000 K5 / 1481km Nieuwstaat!

    Te koop aangeboden: Allernieuwste 6 maanden oude Suzuki GSX-R 1000 K5 Kleursteling: Blauw, Wit, Zwart. Verkoop: orgineel. Op kenteken: Maart 2005. 1481km gereden! vraagprijs: € 13.500,00 NIEUWE SUZUKI FEATURES meer vermogen! 131 kW (178 pk)/11.000 t.p.m.(190 pk met SRAD! meer koppel! 117,6 Nm...
  6. SNaZZy_Fred

    Het grote bandjes-oproken topic

    Heb vandaag ff mijn band opgerookt!!! Hierbij een filmpje en een foto!! http://members.home.nl/gavannijen/Rijssen%2018-09-05/Nijen%20Burnout%202.MOV
  7. SNaZZy_Fred

    Inbeslagname van andermans pocketbike

    Hulp gezocht! Hallo Pocketbikers, Hoe kan ik het beste in verweer gaan tegen een door de politie inbeslag genomen pocketbike. Deze pocket bike is eigendom van iemand anders. Echter ik heb er op gereden tijdens dit voorval. De rechtmatige eigenaar had nooit toestemming verleend aan mij. Bij...
  8. SNaZZy_Fred

    FF mijn gekochte RSV Mille tonen :o)

    Ik heb vorige week ff snel de knoop door gehakt!! Kwam deze voor weinig tegen in Duitsland. Nu maar hopen dat ik op 24 mei mijn rijbewijs haal!!! :] :]
Terug
Bovenaan Onderaan