Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ice&Frost
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ice&Frost

    TK: 2x Pirelli DRAGON Supercorsa voorband

    Zoals de titel zegt, Te koop aangeboden: 2x Gloedjenieuw Pirelli DRAGON Supercorsa voorband, DOT 27/12 Heb ze voor seizoen 2013 aangeschaft, maar niet gebruikt en in 2014 overgestapt op Metzeler Interacts. Prijs p/s € 125,- € 105,- Allebei tegelijk voor € 230,- € 200,- € 180,- €...
  2. Ice&Frost

    TK: BMW S1000RR 2010

    Te koop aangeboden voor een kameraad van me: BMW S1000RR 2010 Brembo remschijven öhlins voorvork öhlins schokbreker akrapoviç uitlaatsysteem valtermoto remschakelset pt rem- en koppellingshendel R&G blokprotectie carbon uitlaatsteun standaard blok ( goed voor ca. 190 pk's ) dubbel...
  3. Ice&Frost

    TK: 2x Dragon Supercorsa's 120/190

    Ik heb nog twee setjes nieuwe 120/190 Dragon Supercorsa's over van januari 2013. 1x set € 250,- 2x set € 485,- Bij interesse ff pb-tje :) EDIT: Heb de dotcode's nog ff afgelezen B| : Dot code van de voorbanden is 27/12. Dot code van achterband 1 is 33/12. Dot code van...
  4. Ice&Frost

    Te Koop: Suzuki GSX-R600 K4/5

    TE KOOP: GSX-R600 K4/5 Ik heb de motor in de winter van 08/09 gekocht en er een jaar circuitdagen mee gedaan. Vanaf 2010 tot nu heb ik er Zomer Avond Competitie mee gereden. Vorig jaar heb ik er op Assen 1:51,7 en op Zandvoort 2:02,9 mee gereden. Ik bied de motor te koop aan, omdat ik op...
  5. Ice&Frost

    GSX-R600 gejat in Almere

    :( :( :( :( :( goedemorgen allemaal, hier even een trieste mededeling. Vannacht is de motor van een maatje van mij uit z'n tuin gejat. :( :( :( :( Het betreft een gele GSX-R600 K4 (bouwjaar 2004 dus), kenteken ML-VT-92, vrijwel gelijk aan de foto hieronder: Er...
  6. Ice&Frost

    MSL Zandvoort 27 Augustus FOTO'S

    halo allemaal, Afgelopen maandag was het dan zover, eindelijk heb ik een circuitdag beleefd (op Zandvoort). Wat is dat heerlijk, maar vooral ontzettend gaaf om te doen zeg 8-) Voor een ieder die daar ook gereden heeft, kom op met die foto's :) Ik start: 8-)...
  7. Ice&Frost

    LCD Display maken op je motor

    Hallo allemaal, Ik wil voor een schoolproject Grafische displays gaan maken, maar heb een aantal knelpunten. Als je je dashboard vervangt moet je dan je motor opnieuw laten keuren door de RDW, omdat je de boel vervangt???? En wat voor signalen krijg je op je originele dashboard. Het gaat om...
  8. Ice&Frost

    Hugo vd Berg wint!!!

    http://www.knmv.nl/index.php?view=portal&catID=sport§ion=deep&storyID=384 Gefeliciteerd met je eerste EK overwinning HUGO!!! :} Dat er nog veel meer mogen komen })
  9. Ice&Frost

    Silly Season

    Hier even de speculaties voor wat betreft de MotoGP teams: Suzuki > Hopkins en Biaggi??????? Konica Minolta Honda > Tamada??? Pons Honda > Barros en Tamada??? Repsol Honda > Hayden en Pedrosa Gresini Honda > Melandri en Checa??? Xaus??? YRT > Edwards en Elias??? Yamaha Nastro...
  10. Ice&Frost

    Go Allard

    http://www.racesport.nl/nieuwsitem.asp?newsid=9855 Goed nieuws dacht ik zo!!!! Succes Allard }) }) })
  11. Ice&Frost

    Te koop Aprilia RS125 Extrema

    Te koop, mooie Aprilia RS 125 in zeer goede staat bj. 1996 km stand: 28000 VRAAGprijs BIEDEN (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) verricht onderhoud: -Nieuwe powervalve ( November 2004 ) -Opnieuw genicasilde cilinder ( Begin 2005 ) -Nieuwe zuiger bij km stand 25600 ( Begin 2005 ) -Nieuwe...
  12. Ice&Frost

    World Superbike Assen

    http://www.racesport.nl/nieuws.asp?newsid=9613 Ik las dit net op racesport en vond het wel leuk om mee te delen. Hoop dat et wat wordt en dat die jongen nou eindelijk is kan laten zien waartoe hij in staat is.
  13. Ice&Frost

    RTL Motorsport

    http://www.racesport.nl/frontpage/nieuwsitem.asp?newsid=9394 Duidelijke taal van Corné }) Ik vind dat ze goed werk verrichten :} :} :} :} :} Eindelijk eens een motorsport programma wat voor de motorsport is. Ik hoop dat we dit programma nog vele jaren mogen blijven zien, want...
  14. Ice&Frost

    Je mening over Rossi?!

    We kunnen Rossi niet de eer otnemen dat we geen topic over hem hebben. Laat hier is weten wat je van hem vindt. Ik zal aftrappen... Ik vind de coureur Rossi de beste die er ooit is geweest. Hij heeft in 6 jaar de 125, 250 en 500cc wk's gewonnen, alle MotoGP WK's en ik denk dat ie ( mocht ie het...
  15. Ice&Frost

    125cc World!!!!!!

    Via deze weg wil ik nogmaals de heren ( en dame ) van 125cc world bedanken voor hun service. Dankzij hun is mijn appie RS 125 op en top afgesteld en zijn alle gebreken verholpen. Het heeft ff geduurd en wat duiten gekost, maar dan heb je ook wel wat... :] :] :] :] :} :} :} :} :} :}...
  16. Ice&Frost

    Aanpassingen TT circuit

    http://www.racesport.nl/frontpage/nieuwsitem.asp?newsid=7979 Het TT circuit zal nog meer aanpassingen ondergaan. Maar gelukkig was de Ruskenhoek niet gevaarlijk hoor. Ze doen et gewoon voor de lol op deze manier. Gewoon om de familie van Perilli ( R.I.P. ) te ******. I rest my case |( |(...
  17. Ice&Frost

    Historische momenten

    www.motogp.com Kan iemand hier aan die tien filmpjes komen met die historische momenten?????? Ben wel benieuwd wat ze historisch vinden daar bij MotoGP. Alvast bedankt....... :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
  18. Ice&Frost

    Ons aller TT

    Van racesport afgehaald: TT trekt steeds minder publiek 21-11-2004 Jaap van Brummelen / Dagblad van het noorden Assen - De TT website mag dan van de modernste snufjes zijn voorzien, de openingszin is al lang niet meer van deze tijd. 'Met méér dan 100.000 bezoekers op de wedstrijddag, is...
  19. Ice&Frost

    Motor DVD

    Ik heb een vraagje voor mensen die de "Sportmotor van het jaar verkiezing" DVD van het blad "Motor" hebben. Allereerst... is ie nog heel????? Ik heb hem vanmiddag voor de vierde keer uit de 'hoes' gehaald en nu zitten er barstjes en scheurtjes aan de binnenrand van de DVD, omdat deze zo...
  20. Ice&Frost

    In de wolken

    :r BAH..... Ik heb net het Motor magazine binnen en het GP verslag gelezen. En ik moet zeggen dat Rossi heel wat lager op de ladder van toffe coureurs is komen te staan. Ik dacht dat het een echte kampioen was, die alleen met Biaggi wat problemen had, maar nu Biaggi langzaam uit de voorste...
  21. Ice&Frost

    Ice&Frost

    Goeiedag allemaaal :) Mijn naam is Ice&Frost ( beter bekend als Jan ). Ik ben 19 jaar en heb sinds september vorig jaar mijn motorrijbewijs. Daarbij heb ik ook een Rs aangeschaft om de nodige km's te maken met vrienden en familie!!! Wil je verder nog iets weten.. vraag het dan De groeten!!!
Terug
Bovenaan Onderaan