Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sladislov
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sladislov

    VFR750R RC24 Onderdelen

    Heb een VFR750 uit elkaar getrokken, beetje een miskoop van een project, en van die mensen die dan 100 euro gaan bieden op de hele motor wordt je een beetje gek van. Om geen fotos van alles te spammen heb ik het in een imgur album gestopt: Zo zag het eruit voor demontage, om een beeld te...
  2. sladislov

    n.v.t.

    n.v.t.
  3. sladislov

    Gezocht: CB1 of CBR600F (tot 1989) carburateurs

    Voor mijn CBR400RR ben ik op zoek naar wat interne onderdelen voor de carburateurs, nu zijn deze carbs gelijk aan die van de CB1 en CBR600F Hurricane. Mocht iemand een set hebben waar hij vanaf wilt, laat mij het weten. Elke staat is acceptabel.
  4. sladislov

    Hepco & Becker Xplorer 30 Rechts

    Te koop aangeboden: Hepco en Becker Xplorer 30 Rechts. In nieuwstaat met set sleutels. Nieuwprijs 300 euro. Vraagprijs: 170
  5. sladislov

    Te ruil: Hepco en Becker Xplorer 30

    Hallo! Ik heb een Hepco en Becker Xplorer 30 rechter zijkoffer, en ik vroeg mij of iemand misschien een Xplorer 40 zijkoffer had waarmee hij/zij deze zou willen ruilen. (Voor als je bijv een Africa twin heb met twee 40L zijkoffers kan je met deze 30L rechter zijkoffer ze even breed maken)...
  6. sladislov

    NTV650 Bagagerek

    Bij het opruimen van de schuur nog een bagagerek voor een NTV650 tegengekomen. Geen roest en zit nog mooi in de verf. T.E.A.B.
  7. sladislov

    Schokken bij loslaten koppeling

    Laatst een VTR250 met verlepte kettingset gekocht. Hij schokte bij het loslaten van de koppeling dus ik dacht dat het de kettingset was. Kettingset vernieuwd en hij deed het nog steeds. Eventjes de zijkant eraf en oeps de hele koppelingskorf heeft speling. Zie video: Dezelfde speling...
  8. sladislov

    XL250S 1976 Beunhaas editie

    Afgelopen zaterdag een XL250S overgekocht van een andere MF'er, 4e eigenaar en had toch iets te veel motoren. Nouja dan maar iets er mee gaan doen. Op de trailer gezet en op naar het beunpaleis. Thuis even de motor compleet gedemonteerd en toen het blok ontleed. Paar kleine...
Terug
Bovenaan Onderaan