Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kroketje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Olielamp knipperen Fazer 600

    Hoi allemaal, Het gaat om een Fazer 600 uit 1999 met 90000+ kilometerstand. Zoals de titel al zegt, de olielamp van de fazer knippert. De eerste keer was gisteravond, het ging voor ongeveer halve seconde aan daarna meteen uit. En vandaag weer een keer precies hetzelfde gebeurd. Wat me...
  2. K

    Remzuiger vast. Yamaha Fazer 600 1999

    Hoi allemaal, Ik ben momenteel bezig met de revisie van mijn achter remklauw. Alles ligt nu uit elkaar, behalve de remzuigers. Daarnaast is op de foto te zien dat de stofring beetje uitgeperst is, ik denk niet dat het zo hoort. Verder werd ik verteld dat de rubber droog is, waardoor ik de...
  3. K

    Wat te doen na aanrijding

    Beste rijders, Vanavond is mijn eerste aanrijding op motor een feit. De situatie in kort: Ik reed rechtdoor op de weg, de tegenpartij die op een linker zijweg aan de zat(met haaientanden) had me niet gezien. Hij was nog in de bocht toen ik hem raakte. De contactpunt is dus mijn voorwiel met...
  4. K

    Aftermarket Koppelingskabel

    Hallo, Vorige week was de koppelingskabel van mijn motor geknapt, ik heb gelijk 2 besteld bij twee verschillende leveranciers. Vandaag heb ik ze ontvangen, maar iets viel me op. Beide koppelingskabels zijn langer dan de originele(de kapotte) koppelingskabel. Links: Komt van Wemoto, is 30cm...
  5. K

    Dynamo of spanningsregelaar of accu

    Beste rijders, Ik heb een Honda CB-1. Ongeveer een week geleden heeft mijn motor moeite met starten. Er was zelfs een keer dat mijn motor helemaal niet meer start, maar de volgende dag kom ik met een volgeladen accu start die in een keer zonder enige moeite. Maar sindsdien gaat mijn accu...
Terug
Bovenaan Onderaan