Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stylus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Welke moto/scooter van 250cc nog nieuw te koop

    Hello Folks Welke motoren bestaan er nog nieuw te kopen in België met een cilinderinhoud van 250 cc, dus geen 300cc. Natuurlijk geen enduro's, enkel scooters en motot's. Heeft er iemand een tip. De enige die ikzelf zo dadelijk ken is een suzuki inzuma(geloof ik) van 250cc Alvast bedankt...
  2. S

    Mijn nieuwe Honda CBF 125

    Hello Folks, Omdat mijn Honda Lead NHX 110 me de laatste tijd erg in de steek liet heb ik besloten om hem te vervangen door een Honda CBF 125. Groetjes, STYLUS3530
  3. S

    Storing in het PGM-FI-systeem

    Hello folks, Bij mijn Honda Lead(info: Honda Lead NHX110 wil niet starten) heb ik denkelijk een storing in het PGM-FI systeem, weet iemand hoe ik dit kan oplossen zonder naar de handelaar te moeten, of kan het zijn dat de kleppen niet goed afgeregeld zijn? Alvast hartelijk bedankt, TSYLUS
  4. S

    Honda CBF125 ervaringen gevraagd

    Hoi, Graag had ik wat meer geweten over de Honda CBF125, het liefste natuurlijk door mensen die er al een in hun bezit hebben. -Hoe moeilijk is eigenlijk het schakelen als men nog nooit heeft gereden met een moto met versnellingen? -Wat is het echte verbruik? -Hoeveel is de echte...
  5. S

    Motobatterij plat, kan men auto batterij gebruiken?

    De batterij van mijn broer zijn moto(500 cc) is plat, is het mogelijk om de moto te starten m b v zijn autobatterij? alvast bedankt, Stylus
  6. S

    Welke moto scooter verbruikt weinig, is snel en niet duur

    Hello Folks, Mijn huidige scooter is de laatste tijd erg aan het ezelen(Honda Lead NHX110 wil niet starten), nu is het zo dat ik hem vroeg of laat toch zal moeten vervangen en ik wil dan al goed geinformeerd zijn. Wat ik zoek is eigenlijk hetvolgende: een scooter die niet zoveel...
  7. S

    Honda Lead NHX110 wil niet starten

    Hello Folks, Mijn Honda Lead NHX110 van bouwjaar 2009 met 26000 KM heeft onlangs een nieuwe batterij gekregen omdat hij niet wilde starten, als ik het contact op "on" plaatste ging het oranje contactlampje(gelijktijdig hoort men een zoemtoon) branden en zodra het uitgaat moet men de startknop...
  8. S

    Welke 3-en of 4 wiel Motoscooters bestaan er

    Hello Folks, Ik weet dat er bijvoorbeeld de Piaggio MP3 bestaat, maar welke andere types bestaan er eigenlijk nog en zijn in België te koop. Alvast bedankt, STYLUS
  9. S

    Moto scooter met kickstarter gezocht

    Hello Folks, Mijn eerste en tweede scooter waren de Honda Lead SCV100, deze had een elektrische en een kickstarter. Nu is het zo dat mijn huidige Honda Lead NHX110 enkel over een elektrische starter beschikt, dewelke me echter nog nooit in de steek gelaten heeft, alhoewel hij al 3 jaar in...
  10. S

    PN sturen en ontvangen

    Hello Folks, Is het op dit forum niet mogelijk om PN te versturen en ontvangen, of vind ik het gewoon niet? Greetings, STYLUS
  11. S

    Burgman 400

    Hello Folks, Weet er misschien iemand wat de aktuele Prijs van een Burgman 400 kost in Belgie, iemand vertelde mij namelijk dat dit model in promotie was. Thanks STYLUS
  12. S

    Windscherm en topcase voor Honda Lead NHX110 gezocht

    Hello Folks, Sinds vrijdag ben ik in het bezit van een nieuwe Honda Lead NHX110(108cc), nadat mijn vorige Honda Lead SCV100 gestolen werd. Nu is het zo dat ik op zoek ben na een windscherm dat ook de remhendels afdekt, daar ik de Lead winter en zomer gebruik, dit houdt namelijk veel koude...
  13. S

    Eerste keer een moto, wat info

    Hoi, Ik weet niet of ik hier op dit forum op mijn plaats ben, maar ik zou een moto willen kopen, dewelke ik enkel zal gebruiken om te gaan werken, de moto zal maar een CC inhoud van 100CC hebben, het gaat dus denkelijk een Honda Lead worden. Mijn vraag nu is, wat kost mij eigenlijk alles ivm...
Terug
Bovenaan Onderaan