Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    Stickervel voor lakbescherming

    Hoi mensen, Een tijd geleden heb ik mijn cb 1000 opnieuw laten spuiten. Voorheen zat er een soort stickervel onderaan de tank voor lakbescherming. Dat wil ik nu ook weer doen, tevens ook op stukken plastic delen onder het zadel. Om de lak te beschermen tegen de tassen die ik soms gebruik...
  2. B

    Ratel in blok cb 1000

    Hey mensen, Ik heb al even gegoogled maar kon geen forum vinden met een vergelijkbaar verhaal. Ik heb sinds kort een cb 1000 big 1, heel blij mee:) Maar er zit een rateltje in het blok wanneer hij koud is, wanneer het blok opgewarmt is is het weer verdwenen. Iemand enig idee wat dit...
  3. B

    Alternatief voor marktplaats

    Hejo Motorrijdend Nederland, Eerst de vraag: Wat zijn op dit moment de grootste 2dehands verkoopsites voor motoren, is dat toch nog marktplaats of toch iets anders? Nu het lulverhaal wat je misschien niet wil lezen;) Ik zit al een tijdje rond te kijken op internet voor een mogelijke...
  4. B

    Bokken bij 5500 toeren

    Hoi mensen, Ik heb een vraagje: Mijn bandit begint een beetje te bokken bij 5500 toeren, bij 6000 is het weer weg. Met wat speurwerk kwam ik erachter dat t aan de bougiekabels kan liggen, komt dat vaker voor? Of zouden het nog andere dingen kunnen zijn? B.v.d.
  5. B

    Pinnan aan de kassa tt assen?

    He mensen, Kan t op de site van de tt niet vinden, hier iemand een idee of je morgen kan pinnen aan de kassa? Of kan ik beter van tevoren pinnen? Thnx
  6. B

    Spanningsregelaar Bandit 1200

    Hoi MF-ers, Ik ben op zoek naar een spanningsregelaar voor mijn bandit, net een hele tijd gegoogled maar ik heb niet veel kunnen vinden, eigenlijk alleen op de site van carmo... Iemand hier toevallig een adresje voor, liefst 2de hands want die krengen zijn duur... Waarom eigenlijk? Bij...
  7. B

    Leer voor motorjas

    Goedemiddag MF, Ik ken een goede coupeuze die wel een motorjas in elkaar wil naaien, maar nu is de vraag: waar haal je lappen goed leer daarvoor in NL? Iemand hier ervaring mee? Liefst omgeving Utrecht.. Gr, Mike
  8. B

    Intercom

    Goedenavond, Ik zie veel over blue-tooth intercom systemen, Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een gewoon simpel bedraad systeempje. Omdat een goed blue-tooth systeem duur is en ik eigenlijk alleen met mijn vriendin wil kunnen praten tijdens het rijden, die dan achterop zit. Dus heeft er...
  9. B

    Motorkleding voor lange mensen, ja daar is ie weer..

    He Mensen, Dit is wellicht al vaker aangekaart in dit mooie forum, Maar ik heb toch een redelijk specifiek probleem waarin ik hoop wat van jullie expertise te kunnen leren. Ik ben 1,97 lang en 75 kilo zwaar. Lang en dun dus. Nu heb ik op de beurs een broek gekocht van MQP, maat 51...
  10. B

    Bandit 1200 uitlaatpijp hobbiewerk

    Hoi Allemaal, Ten eerste fijn dat ik nu ook lid ben van dit forum! Een paar maanden geleden heb ik een bandit 1200 gekocht, via marktplaats, en daar ben ik heel blij mee. Super machine! Toen ik hem kocht had ik al gezien dat er wat gehobbyd was bij de verbinding van de uitlaatbochten...
  11. B

    Bandit 1200 uitlaatpijp hobbiewerk

    Hoi Allemaal, Ten eerste fijn dat ik nu ook lid ben van dit forum! Een paar maanden geleden heb ik een bandit 1200 gekocht, via marktplaats, en daar ben ik heel blij mee. Super machine! Toen ik hem kocht had ik al gezien dat er wat gehobbyd was bij de verbinding van de uitlaatbochten...
Terug
Bovenaan Onderaan