Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stafford
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stafford

    Titanium race uitlaat k1-k6

    Tekoop volledig open titanium race uitlaat voor een gsxr 1000 k5 k6. Het zal met een op maat gemaakte beugel ook passen op de k1-k4 modellen. Ik heb de uitlaat al mooi ingereden voor je en deze is daarom al erg mooi blauw gekleurd. De uitlaat is op wat kleine gebruikers sproren na onbeschadigd...
  2. Stafford

    Onderdelen tekoop gsxr1000 k1-k4

    Tekoop gsxr 1000 onderdelen k1 k2 k3 k4 Topkuip, kont, frame (met kenteken, zwarte poedercoat, kleine beschadeging), subframe, ecu, koplamp, voorvork (2004) incl. remklauwen, wielen inclusief remschijven, tank, achterveer (hyperpro), clipons origineel,verhoogde clipons lsl, 2x achterbrug (1...
  3. Stafford

    Rizoma gaskabel adapters

    Hallo forummers, ik zoek de grootste gaskabel adapter die op een rizoma hendel past. Heeft iemand er nog 1 liggen die niet wordt gebruikt? Het is die van 37mm
  4. Stafford

    CBR600 F2 en F3 onderdelen tekoop

    Beste forummers, ik heb van een cbr600 f2 (meeste past ook op een f3) een bijna volledige motor aan onderdelen tekoop. De motor was ooit bedoeld als streetfighter project maar het is er nooit van gekomen deze af te maken. De volgende onderdelen zijn tekoop: -Blok compleet met airbox, carbs...
  5. Stafford

    GSXR1000 Turbo

    Na 1x op een gsxr1100 turbo te hebben gereden was ik verkocht. Ik moest en zou een turbofiets bouwen. Ik heb een gsxr1000 uit 2002 op de kop kunnen tikken, dit was een mooie basis. Het was een hoopje ellende, met heel wat tlc en nieuwe onderdelen de motor weer fris gemaakt...
  6. Stafford

    Diverse onderdelen gsxr1000 K2

    Tekoop diverse onderdelen gsxr1000 K2 2002 -Topkuip in goede staat, kleine omvalschade op rechterhoek geen breuken of scheuren 150,- euro -Topkuipframe in goede staat 75,- euro -Zijkuip links in goede staat 75,- euro -Zijkuip rechts in redelijke staat, omvalschade 50,- euro -Spiegels 30,-...
  7. Stafford

    Set velgen zx6r 2003/2004

    Zoals de topic titel al vermeld heb ik een set wielen te koop voor een zx6r uit 2003/2004. Ik zal vanavond even een foto plaatsen, de wielen zijn ktm oranje :P Vraagprijs: 200,- euro
  8. Stafford

    Te koop remschijven zx6r 2003 voorzijde

    Ik heb 2 nette voorrem schijven te koop voor een zx6r uit 2003/2004. Ik zal vanavond even een foto plaatsen. Vaste prijs 150,-
  9. Stafford

    Te Koop Blok zx6rr 2003

    Zoals de topic titel al aangeeft heb ik een zx6rr blok uit 2003 te koop. Het blok heeft 27634 km gelopen en is draaiend te zien bij bezichtiging. Ik heb 500km geleden onderhoud gedaan zoals olie, oliefilter en bougies. Dit blok is voorzien van een slipperclutch, orgineel zx6rr...
  10. Stafford

    Te Koop Blok zx6rr 2003

    Zoals de topic titel al aangeeft heb ik een zx6rr blok uit 2003 te koop. Het blok heeft 27634 km gelopen en is draaiend te zien bij bezichtiging. Ik heb 500km geleden onderhoud gedaan zoals olie, oliefilter en bougies. Dit blok is voorzien van een slipperclutch, orgineel zx6rr...
  11. Stafford

    Gezocht: Achterremschijf zzr1100

    Ik zoek een achterremschijf van een zzr1100 vanaf 93 (4 boutgaten). Wie o wie??? :)
  12. Stafford

    Tekoop GSXR600 stuntmotor

    De soes gaat weg omdat deze niet goed bij Kim past. Op mijn cheater F4 en op de WR250 maakt ze meer vooruitgang namelijk. We gaan dus op zoek naar een motor die beter bij haar past maar dan moet eerst de soes weg, de geldboom in de tuin is namelijk dood. Het volgende is gedaan om de soes...
  13. Stafford

    GZ: WR250 remklauw bracket voor

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een remklauwbracket van een WR250F uit 2003. Als je er 1 hebt liggen hoor ik et graag!
  14. Stafford

    Na Daliks nu ook Stafford op TV!

    Enkele weken geleden heb ik opnames gehad samen met Chantal Janzen voor de Televizier Ring uitreikingen. Als het goed is is het een filmpje van 3 minuten geworden. Hoe het is geworden weet ik nog niet want ik heb de montage nog niet gezien. Ik hoop dat het er spectaculair uitziet! Kijkt dus...
  15. Stafford

    TK Powercommander III R CBR600 f4I

    Zoals de topictitel dus al zegt heb ik een powercommander III Rvan een F4i Fsport te koop. 150 Euries
  16. Stafford

    TK: Voorvork F4/FS compleet met wiel

    Aangeboden: Een voorvork van een cbr 600 fsport uit 2001 met t-stuk, kroonplaat, clip ons wiel en remschijven. Reden voor de verkoop is dat ik een fireblade 954 vork erin ga zetten. Foto van de vork in zijn natuurlijke omgeving, zich volledig ten ruste leggend in horizontale positie...
  17. Stafford

    kontje honda

    ik rijd een honda cbr f sport en verkoop mijn kontje. 50 euro zonder schade, af te halen in Kralingen (bij het bos) Rotterdam.
  18. Stafford

    Rempedaal cbr600 fsport

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een rempedaaltje voor een cbr 600 fsport. Zelfde ald de f4 en f4i. Heb je wat liggen hoor ik het graag.
  19. Stafford

    Stuntbike cbr600f2

    Jaja bitches mijn F2 gaat eruit want ik heb een Fsport gekaufd ghehe. Inclusief: Bike Valkooi Scrapebar Orginele uitlaat Vortex tandwielen 15-59 APE nokkenasketting spanner Verzaagde onderkuip (moet je nog wel spuiten) Extra kont kuipdelen (gestoffeerd) Doos met onderdelen (waaronder...
  20. Stafford

    Gezocht: Voorvork fireblade '92-'98

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een blade voorvork met kroonplaten. Heb je wat liggen laat het mij maar weten.
  21. Stafford

    Nieuwe Dunlop Qualifiers

    Ik heb sets nieuwe dunlop qualifiers te koop. In 2006 geproduceerd dus nog helemaal top. De maten zijn 2 sets 120/180 en 1 set 120/170. Vaste prijs is 225 euries. Winkelprijs ligt rond de 400 euro dus doe er je voordeel me ;)
  22. Stafford

    Kabelboom cbr600f2

    Hallo, ik ben op zoek naar de kabeltjes met lamjes die in de tellers van een f2 passen. Wie heeft er nog wat liggen????
  23. Stafford

    Stuntshow RWP!

    Hee wheelie junkies,wij,RWP de rotterdamse wheelie posse doen stuntshow morgen zaterdag 3 juni bij ZVV Pelikaan middellijn 9 3335 KB Zwijndrecht. We zijn daar de hele middag en ook al s'morgens. ..dus alle leuke en minder leuke vrouwen komt allen.......... oh jah mannen mogen ook komen
  24. Stafford

    Remschijven 320mm

    Ik zoek remschijven voor op mijn yzf750r. De doorsnee is 320mm, de steek van de bouten 80mm, de binnenkrans 64mm en de hoogte 10.4mm.
  25. Stafford

    Ketting maat 532

    Ik zoek 2 schakels voor een 532 ketting. Mag ook gebruikt zijn!
Terug
Bovenaan Onderaan