Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HenkGsxR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Achtergrondkleuren KNMV-Cup

    Voor degenen die (net als ik) de motor voor het nieuwe seizoen in frisse kleuren hebben gespoten: werk aan de winkel. De KNMV heeft besloten de kleuren in de Cup meer gelijk te trekken met het ONK, waarschijnlijk om uitwisselingen makkelijker te maken? Hierbij de nieuwe kleurenschema's: Bij...
  2. H

    Al ervaringen met de Michelin Pilot Race 2?

    Kreeg net een vraag van mijn sponsor of ik volgend jaar met deze banden wil rijden. Nu rij ik altijd met Pirelli SC 1 en 2, en in het verleden 1x met een setje Pilot Race 1. Dat was niet zo'n succes qua gevoel. Dus mijn vraag, is die 2 aanmerkelijk beter?
  3. H

    welk karakter is de "betere" rijder

    Gaat een heethoofd tot het uiterste, of doet hij juist overdreven voorzichtig Is een bedaard iemand wellicht een beest op de motor....... En wat zou "beter" in dit licht bekeken zijn.... Ik ben benieuwd :+
  4. H

    Voorstel over regenbanden ZAC

    Ik wil graag weten hoe jullie hier over denken: In de ZAC is het niet toegestaan om met regenbanden te rijden, terwijl er, zeker in de S3, een groot deel van de rijders wel in het bezit ervan is. Uit "verkeersveiligheid" is het niet verstandig in 1 heat coureurs zowel met als zonder regenbanden...
Terug
Bovenaan Onderaan