Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Maxim7s
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Maxim7s

    Kymco Quannon 125

    Een tikkie vreemde overstap misschien maar goed. Ik ben geemigreerd naar spanje en woon nu in een bergachtig gebied met prachtige wegen om lekker doorheen te hobbelen. Mijn ouwe trouwe maatje de honda blackbird vond ik een tikkie te overpowered en te zwaar voor dit soort weggetjes dus moest er...
  2. Maxim7s

    Twist of the throttle

    Gisteren was er op discovery een uitzending van een uurtje over de geschiedenis van honda. Mooie beelden van ouwe racers en ook een blikje in de fabriek in japan. Door de bank genomen zend discovery series uit dus vroeg me af of twist of the throttle ook een serie is die wellicht ook over...
  3. Maxim7s

    T.K.A. Honda CBR1100XX Super blackbird

    Zoals de topictitel al zegt heb ik dus een Super blackbird uit 1997 te koop. Vraagprijs is 4000euro. edit: 3800 euro AANGEPASTE PRIJS!! 3500 EURO aanbieding geldt tot 30 okt!!! Het is een weinig gebruikt binnenslapertje met slechts 39.000km op de teller. Volgens mijn dealer klopt die...
  4. Maxim7s

    Schubert Concept C2 en het pinlock vizier

    Vorige week een pinlock vizier aangeschaft. Leek me handig om van het condensvorming aan binnenkant vizier probleem af te zijn. Dat vizier is van schubert zelf, dus past perfekt, inbouwen is een kwestie van secondes. Maarrr. Eenmaal gemonteerd zie ik dat de bovenrand van dit binnenviziertje...
  5. Maxim7s

    Arsesteuntje Gixxer 1100 m model

    Ken je dat? Net een andere motor gekocht, maar het duurt even een week voordat je hem op kunt halen. Dat gevoel dat je voor het laatst had als klein jochie dat de dagen voor zijn verjaardag zit af te tellen in spanning voor wat voor kadootjes we dit jaar weer mogen ontvangen. Jawel, dat gevoel...
  6. Maxim7s

    Kickstarter en Trapas cb400f

    Heeft iemand dit nog liggen in goede staat? Zo ja, laat het me weten en noem je prijs. rapisgay[at]xs4all[pnt]nl
  7. Maxim7s

    Wie herkent deze toerenteller

    Volgens de vorige eigenaar ligt ie al zo'n 30jaar in een lade. Dus zo oud zal ie zeker wel zijn. Het merk is Smiths, hij gaat tot 8000rpm. Opschriften op de wijzerplaat: Smiths rvi 1000/00 made in U.K.
  8. Maxim7s

    uitbouwen motorblok cb400f

    Mijn voddige cb-tje moet er echt aan gaan geloven. Hij kan kiezen tussen de oud-ijzer bak of een 2e carriere als caferazert. Nu is het bij ons thuis geen democratie, dus ik heb alvast voor hem de keus vastgelegd. Toch maar een cafe dus. Anywayz. Na een weekendje stug doorgesloopt... Neh...
  9. Maxim7s

    Honda CBR1000F 1988

    Wegens aanschaf jonger type bied ik hier te koop aan mijn 88er Honda CBR1000F Motor verkeerd in goede staat van onderhoud. Rijd uitstekend. Uiterlijk wat minder wegens lichte ongeval schade (krasje hier, barstje daar.. niets ernstigs). Vervangende spiegel is niet in de juiste kleur. Enige...
  10. Maxim7s

    Diverse spullen honda cbr1000f

    Ben op zoek naar een (witte) linkerspiegel voor honda cbr1000f uit 89. Tevens kuipdelen links en rechts en eventueel rempedaaltje. Heb je iets liggen van deze motor? Mail me: deathbeforedisco APELUL xs4all PUNT nl
  11. Maxim7s

    t.k.a. '85er Yamaha Maxim XJ700S

    Niet de mooiste, wel erg betrouwbare fiets. 4 jaar intensief gebruikt, nooit problemen mee gehad. Loopt altijd. Nette staat van onderhoud. -koppeling vorig jaar vervangen -voorband dit jaar vervangen -achterband is nieuw De uitlaten zijn zolangzamerhand wel eens een keer aan vervanging toe...
  12. Maxim7s

    vanmorgen panne, oorzaak laswerk?

    Mogge mensen Dit is echt tof, dat je in die bloedhitte in een pak zit is tot daaraantoe, maar dat je motor er dan mee kapt terwijl je onderweg naar je werk bent, en dan nog even fijn een stukkie aangekleed in het zonnetje mag wandelen.. DAT GAAT TE VER :( Affijn, lang verhaal kort. Afgelopen...
  13. Maxim7s

    Je Zwaaimaatje

    De vraag is deze keer, Heb jij ook een zwaaimaatje? Een zwaaimaatje is een mede motorrijder die je regelmatig tegenkomt op ritten die je dagelijks maakt. Je kent elkaar totaal niet, hebt geen idee hoe die persoon er zonder helm uitziet, en toch is het elke dag weer lachen om diezelfde persoon...
  14. Maxim7s

    gs550 als cafereezert?

    De knoop is doorgehakt. Ik wil een ouwe bak opknappen en een cafereezert van maken. In 1e instantie dacht ik aan een ouwe cb550 of 750 maar kwam toevallig deze tegen Als ik me niet vergis is het een gs550s uit begin jaren 80 (specifieker weet ik nog niet maar dat vissen we wel uit)...
  15. Maxim7s

    hulp geboden en gekregen

    Onder het motto heb ik dat weer!? Vandaag op de a28 ter hoogte van de geluidswal bij zeist. Het is koleredruk en pestweer dus ik hark op mijn gemakkie door de file. Staat er ineens een vrachtwagen en een motor aan de kant. De motorrijders (ze waren met zijn 2en) stonden naast de motor. Geen...
  16. Maxim7s

    De spiegeltjesslalom is weer begonnen

    Gatverrrrrr... De vakantie is wel weer voorbij zo te zien. Vanmorgen weer ouwerwetse drukte op mijn dagelijkse knarrie naar de job. De afgelopen 2 weken redelijk door kunnen rijden maar vandaag is het helaas uit met de pret. Willen alle overtollige koekblikkers a.u.b. nog even een weekje extra...
  17. Maxim7s

    pekel regen en starten?

    Vorige week had ik een probleem met mijn maxim xj700s. Het beestje word al jaren ook swinters ingezet voor woon/werk verkeer. Snachts staat ie in een droge maar niet verwarmde garage, tijdens werkuren overdag staat ie buiten. Nu wilde hij laatst niet meer starten toen ik weg wilde rijden van...
  18. Maxim7s

    Nee he.. Bak zit vast?

    Door een saltootje met de motor van mijn buurman had ik schade veroorzaakt aan zijn fiets. De 85er yamaha maxim xj700x heeft een hardhandige landing gemaakt op de linkerzijde. Hierbij was onder meer het versnellingspedaaltje verbogen. Nu we de motor weer aan het lopen hebben gekregen en zo'n...
  19. Maxim7s

    Headbanger

    Zooowww vanmorgen zowat naast de motor gedondert van het lachen. Toegegeven hij is wat kinderachtig, maar kmoest het even kwijt. Ik rij dus net over industrieterrein hier in nieuwegein. Je mag ter plaatse 50. Er zit iemand in een volkswagen nogal kort op mijn kentekenplaat. Dus versnel ik wat...
  20. Maxim7s

    Filerijden,.. wat is wijsheid?

    2x daags worstel ik mij noodgedwongen door de file. valt me op dat er toch nog verdomd veel blikkers je wat ruimte geven als je er aankomt. veel meer zien helemaal niets maar blijven aardig midden op hun strook rijden, en dan heb je uiteraard de teveel tegen de middenstreep aanplakkers waarvan...
Terug
Bovenaan Onderaan