Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Martijnwuck
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Ontkoppel mechanisme gsx 600f

    Hey weet iemand waar ik de ontkoppelings mechanisme kan kopen voor een Suzuki gsx600f bj 1989. Oude heeft zoveel speling dat de kogels eruit vallen .
  2. M

    suzuki gsx 600f 1989 zwakke vonk ?

    hoi, druk bezig geweest met het maken van een nakedbike van de gsxf, meteen bougie kabels,bougie en bougiedoppen vervangen, omdat ik het gevoel had dat die niet helemaal goed waren en wist niet wanneer de bougiedoppen en kabels vervangen waren. gisteren tank er weer op en starten. motor...
  3. M

    Bobine Suzuki gsx 600f

    Hoi ik wil graag mijn bobines vernieuwen van mijn gsx600f . De bougie kabels worden erg slecht na bijna 30 jaar en krijg steeds meer problemen met vochtig weer. En lijkt erop dat de kabels niet vervangen kunnen worden . . Iemand een adres waar ZE vervanging verkopen ? Waarom worden er 2e...
  4. M

    startprobleem suzuki gsx 600 f BJ 1989

    hallo, ik wil graag een vraagje stellen over een probleem met starten. mijn gsxf wil vooral s'ochtends niet starten. Smiddags vanaf mijn werk starten en lopen. S'ochtens: motor staat onder zeil op de midden bok, rijd de motor naar de steeg en zet hem op de standaad, daarna loop ik de...
  5. M

    Zitting gsx 600 f opnieuw bekleden Purmerend

    Hallo. Weet iemand een goed adres, liefst in purmerend , voor het opnieuw bekleden van mijn 2 delige seat. Gr martijn
  6. M

    Carburateur bst31ss mikuni suzuki gsx 600f 1989

    Hoi. Ik heb gisteren het werkplaatshandboek van haynes binnen gekregen. Waarom worden er 2 soorten hoofdsproeiers gebruikt ,cilinder 1 en 4 137.5 , cilinder 2 en 3 135. Ik heb hem laatsts opengehad en schoongemaakt en er zaten 4 x 137.5 in. Dan bij pilot screw staat 1-7/8 back. Maar is...
  7. M

    Even Voorstellen

    Ik ben martijn , uit Purmerend. Ben sinds vorige week in bezit van een Suzuki gsx 600 f uit 89. En hoop donderdag mijn rijbewijs te halen. Hoop veel op te steken op dit forum. Gr martijn
Terug
Bovenaan Onderaan