Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MrArd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    GSX-r750W '94 volledige uitlaat, tank en diverse

    Te koop: Uitlaat compleet, 300,- naar 250,- Prijswijziging! Clip-on setje, 20,- Tank, 55,- naar 50,- Prijswijziging! stage 6 choke, 5,- Rubbers carburateur/filterbox, 15,- Laser demper met RVS-linkpijp. Voorste gedeelte is geen rvs. Geen zware beschadigingen. Vraagprijs 250,-...
  2. M

    Elektra kennis gevraagd. Verlichting. Relais? (foto)

    Ik ga nieuw koplampen maken op mijn motor. Ik wil naar 2 lampenunits met ieder een dimlicht 55w en grootlicht 55w. Dus totaal 4 bolletjes van 55w, zeg maar. Nu reikt mijn kennis niet ver genoeg. Is dit wel mogelijk op mijn motor? Trekt hij dit wel qua vermogen? Moet ik dingen aanpassen...
  3. M

    Rempomp nissin achter, hoe zit het in elkaar?

    Ik ben weer eens te vlug geweest met het demonteren. Ik ben dus vergeten hoe de rubbertjes omzaten. Zitten de rubber zo goed. En dan bedoel ik of de schuine kant van het rubbertje de goede kant op zit.
  4. M

    Lichtschakelaar gsx r750w (met foto)

    Wie weet hoe de Lichtschakelaar werkt van een gsx r750w. Op de schakelaar staat: on • off lights Dit zijn gevoelsmatig drie standen. Je kan het hendeltje ook op drie standen zetten. Je voelt dat namelijk klikken. Wie weet wat de drie standen doen? Ik heb het schema erbij gepakt maar...
  5. M

    Suzuki gsx r750w. Slangen carburteur

    Ik ben mijn 750 weer aan het opbouwen. Echter nu heb ik twee slangetjes bij de carburateur die "over" zijn. De slangetje ruiken naar bezine. Als ik er in blaas komt door de bezineslang die onder aan carb zit bevestigd lucht. Dus staan ivm de vlotterkamer en dus de benzineslang die aan de tank...
  6. M

    Trekker-frame

    Wat een baas, eerste klas. Iemand nog een trekker frame over..
  7. M

    Suzuki gsx r750w '93-'95 tank

    Hallo, Ik ben opzoek naar een tank voor een GSX-R750w modeljaren 1993/1995. Hij wordt overgespoten dus er mag lakschade opzitten. Echter geen grote schade's zoals deuken of onherstelbare schade. Voorbeeld foto:
  8. M

    GSX-R750 '95 Polestar

    Hallo, Na lang twijfelen toch maar begonnen aan een motor. 3 Jaar je rijbewijs hebben en nog geen motor hebben gekocht kan natuurlijk niet. Ik heb rond mijn 16de in de brommers gezetten dus van sleutel/knoeien ben ik niet vies. Mijn eerste idee was om een Husqvarna Nuda 900r te kopen...
Terug
Bovenaan Onderaan