Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vinz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vinz

    Opgehaald EN in orde gemaakt

    Vorige week zaterdag mijn motor weer uit de schuur gehaald en hij had wat startproblemen (choke bleek niet goed afgesteld na de laatste onderhoudsbeurt) Ik had alleen geen meter meer gereden na 1 december. Ik De Jong in Alphen gebeld en na 1 uur stonden ze netjes met een busje voor de deur (Ik...
  2. Vinz

    XJ900S verdwenen van de yamaha site

    Wou ik aan een vriend even de XJ900 laten zien, is ie verdwenen van de www.yamaha-motor.nl Is er een einde gekomen aan de XJ reeks? Lijkt me sterk, maar waarom staat ie dan niet meer bij de products? Vinz
  3. Vinz

    Kleurenschema's

    Aan de sitebouwers/beheerders, Ik wissel af en toe wel eens van kleurenschema (zie je profiel, je kunt kiezen uit paars of blauw). Kunnen jullie een aantal nieuwe kleurenschema's toevoegen, of het mogelijk maken dat je zelf je achtergrondkleuren kunt kiezen. Ben benieuwd! Greetz, Vinz
  4. Vinz

    V6 Honda in MotoGP 2004?

    Op Eurosport hoorde ik zondag dat Honda volgend jaar van plan is een V6 blok in de MotoGP te introduceren, om de huidige V5 te vervangen. Weet iemand hier meer van? Er werd maar een heel klein stukje over gezegd. Lijkt me wel een mooi geluidje, zo'n compacte V6 :) Greetz, Vinz
  5. Vinz

    4000 km op de teller gezet in 2 weken

    Zo, gisteravond teruggekomen van vakantie en we zijn weer 4000 km verder! We zijn heerlijk wezen toeren :9 in Frankrijk en Noord Spanje (Pyreneeen). Overnachten deden we voornamelijk in goedkope hotelletjes. Veel dingen gezien en vooral: Heel erg genoten! Overigens is mijn rijtechniek er...
  6. Vinz

    Moto Guzzi, Triumph of Honda

    Ik zit te denken aan een andere motor. Waarom? Omdat ik BMW R1150RS die ik nu rij iets te sportief vind. Bovendien vind ik het blok gewoon niet soepel genoeg voor mijn gebruik (vooral in de lage toeren). Nu zit ik aan de volgende types te denken (nieuw, of jonge 2e hands) 1. Triumph Tiger...
  7. Vinz

    Spiegels K1200RS op een R1150RS

    Er staat me bij dat ik hier wel eens gelezen heb, dat de spiegels van een K1200RS ook op een R1150RS zouden passen. Wie o wie kan mij hier helderheid over verschaffen. En hoeveel betaal je ongeveer voor zo'n setje spiegels? Greetz, Vinz
  8. Vinz

    Schuberth Concept

    Hoi, Wie weet of er bij een Schuberth Concept helm een Pinlock vizier zit? En zoniet, is het erop te monteren. Greetz, Vinz
  9. Vinz

    Motorzaken in Duitsland

    Hoi, Volgende week ga ik een paar dagen naar Doetinchem, naar mijn vriendin d'r ouders. Omdat we dan toch dicht bij Duitsland zijn, ben ik benieuwd of er daar in de buurt nog wat motorzaken zitten. We zijn op zoek naar nieuwe motorkleding Weten jullie er nog enkele? Volgens mij scheelt het nog...
  10. Vinz

    Leuke motortests op engelse site

    http://www.roadracers.co.uk/bikes.htm Dit is op zich wel een leuke site met bevindingen van een aantal gangbare motorfietsen. Greetz, Vinz :]
  11. Vinz

    Buddyseat is glad

    Ola, Het duo zadel van mijn R1150RS is nogal glad, is vrij irritant voor mijn vriendin, want die schuift steeds op het zadel. Ik heb er zelf geen last van (R1150RS heeft voor de berijder en de duo een gescheiden zadel, het mijne is niet glad. Hoe kan ik dit wat opruwen? Greetz, Vinz :]
  12. Vinz

    Laser uitlaat op BMW?

    Hoi, Weet iemand welke dempers er beschikbaar zijn voor de BMW R1150RS? Ik heb er al een aantal van Laser gevonden, maar die zijn redelijk aan de prijzige kant: 575 Euro voor een model inclusief aanpassing voor de Motronic en 475 Euro voor een model zonder Motronic aanpassing. En is zoiets aan...
  13. Vinz

    Rijbewijs dreigt 1000 euro meer te gaan kosten

    Bron: Nu.nl 'Rijbewijs 1000 euro duurder door CBR' Uitgegeven: 4 februari 2003 12:45 NIEUWEGEIN - Het behalen van een rijbewijs dreigt in de nabije toekomst 1000 euro meer te gaan kosten. Dat meldde de Landelijke Belangenvereniging voor Verkeersopleidingsinstituten (LBVI) dinsdag. Nu kost...
  14. Vinz

    Postie voeten op steunen

    ff vraagje, zag pas ergens een instructeur vertellen dat je de meeste controle over je motor hebt, wanneer je de voorkant van je voet op de step zet ipv het midden van je voet. Klopt dit? En zijn er nog meer tips waardoor ik mijn bochtenwerk kan verbeteren met behulp van mijn lichaamshouding? Ik...
  15. Vinz

    KFR op BMW boxers

    In de nieuwe Moto73 (decembernummer) staat een interessant artikel voor de BMW Boxer rijders. Het gaat over KFR (konstant fahr ruckeln) en hoe het opgelost kan worden. Dus, loop je nog met KFR vragen rond, zeker de moeite waard om het eens te lezen... Greetz, Vinz
  16. Vinz

    Extra Topic

    Misschien handig om een extra categorie te maken: Lessen ? Ik zie nu dat er erg veel berichten komen te staan: Ik ben geslaagd, heb mijn 17e les gehad, ben gezakt e.d. Greetz, Vinz
  17. Vinz

    R-1150 G/S

    Vandaag een R-1150 G/S gezien bij Korteland Motoren (HTTP://www.korteland-motoren.nl) in Hardinxveld. Is uit 2002, heeft 6000km op de teller en ziet er prima uit. Moet 11550 Euro kosten. Goede prijs voor deze motor? En iemand goede/slechte ervaringen met deze zaak?
  18. Vinz

    Noord-Afrika op de motor

    Zijn er hier forummers die weleens met de motor naar Noord-Afrika gereden zijn? Zit er zelf aan te denken dit in september 2003 als motorvakantie te doen. Ben van plan alles met de motor te doen, nou ja, bijna alles dan, ga wel met het veer over richting Noord-Afrika. Waar moet je allemaal op...
  19. Vinz

    Weekendje Eiffel-Avontuur

    Afgelopen donderdag weggereden vanuit Den Haag voor een weekendje toeren. Lekker langs de Waal naar Nijmegen toegereden (erg mooi deze tijd van het jaar). Daarna van Nijmegen door Duitsland naar Doetinchem toegekard en daar geslapen. Vrijdag alleen maar regen gehad, veel snelweg gereden...
  20. Vinz

    BMW R 1100 RS

    Hoi, Ik hoor vaak dat de BMW R1100 RS Boxer erg onderhevig is aan trillingen. Bij welk gebruik treden dit soort trillingen op? En slijt de motor hierdoor een stuk sneller? Greetz, Vinz
  21. Vinz

    Informele meeting Koningskade Den Haag:-)

    Wie o Wie kwam ik vanmorgen tegen op de Koningskade in Den Haag om 8:00? Hij sprak me aan over mijn MF sticker en had er zelf ook een. Kwam ook al een motorrijdende collega van me werk tegen dus het was een gezellige boel daaro :+ Greetz, Vinz
  22. Vinz

    Mooie site voor bijna alle motoren vanaf 1900

    Leuke site met ongeveer alle motorfietsen van de 20ste en 21ste eeuw erop. Geen technische info, maar wel mooie 1024*768 foto's van het zijaanzicht van de fiets Op: http://home.planet.nl/~motors-20th-century/motors.html Handig als je een bepaalde typenaam hoort, maar de fiets niet voor de...
  23. Vinz

    Net op een ST1100 gereden!

    Net een proefrit wezen maken bij MotoPort Rotterdam op een ST1100 met 38000 km op de teller uit 1993. Wat is dat een verschil met de XJ900! De stabiliteit en windbescherming is zoveel beter, en alhoewel ik verwacht had dat het moeilijker zou sturen, stuurt de motor zelfs makkelijker. De motor...
  24. Vinz

    Topkoffer of 2 Zijkoffers?

    Hoi, Op mijn XJ900F heb ik een topkoffer. Nu is bij iedereen wel bekend dat dit bij hogere snelheden (130-150) minder fijn is. Als je daarentegen geen topkoffer maar 2 zijkoffers monteert, heb je dan minder last van irritante wervelingen e.d.? Het staat volgens mij wel mooier... Ik vraag dit...
  25. Vinz

    Polls in apart vakkie

    Misschien een idee om de polls voortaan in een apart vak aan te maken, om te voorkomen dat mensen dezelfde poll plaatsen. We beginnen trouwens aardig op het CBS te lijken, zoveel onderzoekers zitten er hier op het forum :) Groetsels, Vinz
Terug
Bovenaan Onderaan