Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vienus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vienus

    Alpinestars Supertech R Wit Maat 43

    Wegens het stoppen met motorrijden verkoop ik mijn in zeer goede staat verkerende Alpinestars Supertech R maat 43. De Alpinestars Supertech R zijn de laarzen met een binnenschoen; veiliger en makkelijker met aantrekken. Bieden vanaf 100 euro.
  2. Vienus

    Te koop: Kawasaki Z750 2004

    Hierbij wil ik kijken of er interesse is voor mijn zeer goed onderhouden Kawasaki Z750 uit 2004. Extra's: Bar end spiegels Valtermoto uitlaat bracket Leo Vince uitlaat Korte kentekenplaat Stijlvolle kleine knipperlichten Duo cover Km stand: 26K Recentelijk vervangen...
  3. Vienus

    Te koop: Uniek Kevin Schwantz doek/schilderij!

    Toen Kevin Schwantz stopte met motorracen in de Grand Prix heeft hij een feest gegeven in 1995 op het TT Circuit van Assen. Dit was een besloten feest met genodigden als doohan en andere toppers van dat moment. Mijn vader zegt altijd als je brutaal bent heb je de hele wereld en wij (ik toen 13...
  4. Vienus

    Witte Alpinestars SMX Plus laarzen te koop

    Bij deze bied ik mijn SMX Plus laarzen van het merk Alpinestars aan. De reden van verkoop is omdat ik andere laarzen heb gekocht. Met een beetje afwasmiddel zijn de laarzen nog witter te krijgen dan op de foto. Aan de rechtervoorzijde mist een toe slider, hier is de prijs ook naar. Het gaat...
  5. Vienus

    X-Lite X-802 Jorge Lorenzo 2010 Helm te koop

    Heb deze voor het nieuwe SuperCup seizoen gekocht. Door omstandigheden (appartement te koop en wil verhuizen) niet het hele seizoen gereden. Helm is dus ook maar enkele keren gedragen. Reden van verkoop: Hij is toch te klein en knelt een klein beetje wat bij iets langer rijden vervelend...
  6. Vienus

    Supercorsa dragon voorband, scherpe prijs

    Hierbij te koop 1 nieuwe ongebruikte supercorsa: 120er (sc1) Gaat om een pirelli supercorsa dragon 75e incluis opsturen.
  7. Vienus

    Yamaha R6 2006

    Bij deze bied ik te koop aan mijn mooie R6 uit 2006. Wat ervoor terugkomt weet ik nog niet. Ik zelf heb met deze motor op Assen een 1:55 kunnen halen, dus vor de snelle coureurs en mensen met veel talent kunnen daar nog makkelijk meerdere seconden vanaf. De motor is voorzien van...
  8. Vienus

    Te koop: SGT 11 juni Assen

    ZOals de titel al zegt ik verkoop mijn dag.tegen de normale prijs. Wie heeft interesse?
  9. Vienus

    Set Supercorsa's

    Bij deze een gebruikte set Sc 120/180 incl verzendkosten: 35e
  10. Vienus

    Pitbox genoten gezocht Assen 11 Juni

    Zoals de titel al vermeld, ik en 2 andere racers zoeken nog een aantal pitbox genoten voor 11 juni. Aanwezigen: -Stijn -Rajean -Bitaktus -Astonor -Harmen Wie nog meer?
  11. Vienus

    Gezocht: SGT 11 Juni, eventueel te ruil tegen mijn 18 Juni

    Zoals de titel al vermeld wie heeft er nog een plekje te koop? Ik heb zoals de titel zelf al zegt een CRT dag die ik kan ruilen tegen de 11e juni.
  12. Vienus

    Cup Race 3: 13 Mei Hengelo

    Hier weer een nieuw topic over het stratencircuit Varsselring. Wie gaat heen en wat zijn de verwachtingen?
  13. Vienus

    Cup Race 2: 30 April

    Zoals de titel al zegt, over 2 weken weer los! Wie zijn er en wat zijn de nieuwe verwachtigingen?
  14. Vienus

    Te Koop: Circuitdag 20 Mei Assen

    Zoals de titel al vermeldt moet ik mijn circuitdag van 20 Mei verkopen op het circuit van Assen. Ik ben, helaas, uitgenodigt voor mijn werk om mee te gaan naar congres wat meerdere dagen plaatsvind, waaronder dus de 20e. Het gaat om Groep: Snel Prijs:185E
  15. Vienus

    Pitbox genoten gezocht Assen 9 April

    Naam zegt het al, wie wil er met mij en andre (grayson) 9 april een box huren? Deelnemers: -Vienus -Grayson -Midstar -Siegerrr -Rhonus -Boom Boom
  16. Vienus

    Suzuki DRZ400 SM (2005) Stuntprijs

    Bij deze verkoop ik mijn DRZ 400 SM. Hij verkeert in een zeer goede staat, altijd goed onderhouden en binnen gestaan. Extra's: -TT Case Savers -Leo Vince X3 Uitlaat -Kentekenplaathouder met LED verlichting -Supermotard voorspatbord (origineel ook aanwezig) -Dynokit Stage 3...
  17. Vienus

    Gevraagd: Regenbanden (120+180) gebruikt

    Dus bij deze de vraag: wie heeft er nog een setje regenbanden pour moi??
  18. Vienus

    AGV Ti-Tech Gothic Yellow Rossi

    Omdat ik vandaag een andere helm heb gekocht wil ik mijn AGV Ti-Tech Gothic Yellow verkopen. Het is de helm waar Valentino Rossi mee heeft gereden in seizoen 2006 en 2007. Deze helm was voorheen het topmodel van AGV. De helm is in uitstekende staat. Het gaat om maat (X)S. Omtrek van het hoofd...
  19. Vienus

    2 nieuwe supercorsa's + setje gebruikt

    Laatste setje!: 2 Dagen gebruikt en zien er goed uit. Zijn type dragons, 120 en 180er & Plus 2 Dragon Supercorsa achterbanden dotcode 2006 dacht ik, helemaal nieuwe! Wie interesse?
  20. Vienus

    Yamaha MT-01 2005, e7750

    Ik verkoop hier voor mijn vader zijn Yamaha MT-01. Wegens tijdgebrek kan hij er niet meer op rijden. Het gaat hier om een in uitstekende staat verkerende Yamaha MT01 met de volgende specificatie's: - 12169km - 2e eigenaar - Banden in goede staat - Goed onderhouden en altijd droog gestald...
  21. Vienus

    Te koop: Pirelli Supercorsa 180

    Te koop aangeboden een zeer nette pirelli supercorsa. Nog geen 2 dagen op het circuit geweest. Prijs: mail me op erik_veenhoven @ hotmail. com dan komen we er wel uit
  22. Vienus

    Gezocht: Pirelli Supercorsa voorbanden (120)

    De titel geeft het al een beetje weg :P. Ben op zoek naar nieuwe pirelli supercorsa voorbanden, liefst dragon maar diablo mag ook. Hier een aandachtstrekkertje voor dit topic :P :
  23. Vienus

    Te koop: Regenwielen met schijven + banden Yamaha R6

    Omdat ik een nieuwe circuitmotor gekocht heb, zijn mijn regenwielen+schijven+banden overbodig geworden. Het gaat om R6 03-04 wielen. 2005 R6 moet ook kunnen passen met een kleine aanpassing heb ik begrepen. Velgen zijn in goede staan en er zitten bijna nieuwe Bridgestone's onder, te weten...
  24. Vienus

    Yamaha 50th Anniversary Laguna Seca Circuitkappen

    Aangezien er een andere circuitmotor komt wil ik hier deze circuitkuipset aanbieden. Deze is geschikt voor Yamaha R6 van het bouwjaar 2003-2005. Gaat om de 50th Anniversary Laguna Seca versie :9~ : Bestaat uit Zadel, Undertail, Kontje, Bovenkuip & Onderkuip Prijs: 275e
  25. Vienus

    Te koop: Yamaha R6 2004

    Ik zit te twijfelen of ik dit jaar met mijn eigen R6 2004 SuperCup 600 ga afmaken of met een nieuwere R6 van het bouwjaar 2006. Ik hoef niet persee te wisselen omdat deze R6 al fully loaded genoeg is voor mij. Toch wilde ik via deze weg kijken of er interesse is in deze R6 2004. R6 2004...
Terug
Bovenaan Onderaan