Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dima1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dima1

    Navigatie in de plaats van snelheids meter Legaal?

    Sinds een poosje ben ik bezig om mijn HD sportster te verbouwen. De vorige eigenaar heeft op de motor de originele teller vervangen door een fietsteller. Helaas is deze niet af te lezen in het donker en hierdoor dus ook gelijk niet legaal. Mijn idee is om de fiets teller van mijn motor af te...
  2. Dima1

    Rijden naar Riverside party Kampen

    Hallo iedereen, Rijden er aanstaande zaterdag (27 augustus) nog mensen vanuit Gelderland richting de Riverside party te Kampen. Ik rij vanuit Zutphen in mijn eentje en hoop dat er nog mensen/groepen zijn waar ik bij aan kan sluiten.
  3. Dima1

    Van allroad naar supermoto - tips gevraagd

    Hallo iedereen, Sinds kort zit ik rond te kijken naar een Super motard. Ik rij momenteel op een Bmw f650 funduro uit 99. Toch mis ik bij mijn bmw wel de trekkracht&power. Na een weekendje mee te hebben gereden met wat sportieve motor rijders merkte ik dat ik constant volgas moest geven om...
  4. Dima1

    Vooraan het stoplicht tussen de auto`s door Legaal?

    Na redelijk wat te hebben rond gezocht ben ik er nog steeds niet echt uit is het nou Legaal om tussen/langs de auto`s door vooraan het stoplicht te gaan staan? Ik weet dat het file rijden gewoon legaal is maar het gaat hierbij altijd om snelwegen en ik lees eigenlijk nooit de regelgeving bij...
  5. Dima1

    aftermarket uitlaat BMW Funduro F650

    Sinds eind vorig jaar ben ik in het bezit van een BMW F650 Funduro uit 1999. Hoewel hij super rijdt en ik er dik tevreden mee ben vindt ik het geluid toch een beetje mild. Iedereen kent het gevoel wel wanneer je onder een dikke tunnel door rijdt en de motor even laat ''brullen'' haha :] ...
  6. Dima1

    Hallo allemaal: Joost BMW F650

    Hallo mensen van het Motor-forum. Ik heb mij zojuist aangemeld op het forum en dacht laat ik mijzelf ook maar eens voorstellen. Mijn naam is Joost ik ben 25jaar en kom uit Gelderland, Warnsveld (gemeente Zutphen). Ik heb eind vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en ben toen begonnen op een...
Terug
Bovenaan Onderaan