Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Beans333
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Gn 400 schiet uit en in 5e versnelling

    Hoi allen, Sinds kort een suzuki gn 400. En super wijs mee. Rijdt heerlijk tot de 5e versnelling.... Vanaf 4500 toeren lijkt de versnelling er heel snel uit en in te schieten. Je hoort niet te koppeling slippen en de motor klapt voor je gevoel ook weer in de versnelling wat ervoor zorgt dat...
  2. B

    Ketting uitlijnen Yamaha TR1 caferacer/tracker

    Hallo Medeliefhebbers, Zelf ben ik al een poosje bezig met het bouwen van een caferacer/tracker/scrambler, het is nog zoeken naar de juiste stijl en accessoires. Maar eerst moet de motor kunnen rollen. Ik heb een Yamaha fzr600 achterwiel en heb busjes laten draaien waardoor het wiel zo...
  3. B

    Ideeën en tips gezocht voor het monteren van een tracker zit

    Ik wil het zadel duoseat maken door de bovenkant volledig met polypress te bekleden. Nu wil ik graag ideeën en tips hoe ik het zadel het beste aan de motor kan bevestigen waarbij het sterk genoeg is dat er 2 mensen op kunnen zitten. Aan de motor is mijn idee een subframe maken van koker...
  4. B

    Yamaha TR1 180band 17inch velg plaatsen

    Hallo allemaal, Ik ben bezig om een Yamaha TR1 om te bouwen naar een combinatie van een caferacer en een streetfighter. Nu wil ik graag een GSXR1100 achtervelg plaatsen in de standaard achterbrug. (Hier kan ik goedkoop aan komen en zo kan het matchen met de voorvork+voorwiel. Heeft...
  5. B

    2 in 1 uitlaatsysteem maken xj600 div

    Hallo, Ik rij een Yamaha Diversion 600 uit 1998. Deze heeft standaard een dubbele demper, graag wil ik hiervoor een enkele demper zodat ik een sport demper kan monteren. Nu zijn er linkpipe systemen te koop van €250 om van de 2 uitlaatpijpen naar 1 te gaan. Maar ik denk dat het goedkoper...
Terug
Bovenaan Onderaan